וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארו עוד 10 ימים: קרנבל החשמל של א.ל.מ בעיצומו

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 17:50

כמדי שנה, א.ל.מ. חשמל ודיגיטל מקיימת את "קרנבל החשמל", במסגרתו מציעה הרשת הנחות, הטבות ומבצעים במחירים אטרקטיביים. משנה למנכ"ל הרשת: "קרנבל החשמל הפך למסורת שהצרכנים מחכים לה". שוקלים לרכוש מוצר חשמלי בקרוב? תוכלו ליהנות מהקרנבל עד 15.6

קרנבל החשמל של רשת א.ל.מ. יח"צ,
קרנבל החשמל של רשת א.ל.מ/יח"צ

קרנבל החשמל של א.ל.מ חוזר בענק. הוא החל ב-29.5 ויימשך עד 15.6, המהלכו יוצעו ללקוחות המבקרים הנחות, מבצעים והזדמנויות של פעם בשנה.

המבצעים שמציעה א.ל.מ. חשמל ודיגיטל השנה, כוללים טלוויזיות, מדיחי כלים, מכונות כביסה, מקררים, תנורים, מכונות קפה ועוד. בנוסף, חברי מועדון לקוחות "הכרטיס" של בנק מזרחי טפחות ייהנו מ-10% הנחה נוספים על המבצעים הקיימים.

מאיה שלו שרוני, משנה למנכ"ל רשת א.ל.מ ציינה: "קרנבל החשמל של א.ל.מ זו מסורת שהצרכנים מחכים לה מידי שנה, לאור המחירים האטרקטיביים שהרשת מציעה על מגוון רחב של מוצרים ומותגים. גם השנה הכנו מבצעים מיוחדים ונערכנו עם מלאים בהתאם. בנוסף, הקרבה של הקרנבל לאירועי היורו והאולימפידה, תאפשר ללקוחות בנק מזרחי טפחות ליהנות מהטבות משמעותיות למועדון גם בתחום המסכים. אני מזמינה את קהל הלקוחות לבקר בסניפי הרשת או באתר ולא לפספס את ההזדמנויות שמחכות להם".

קרנבל החשמל של א.ל.מ. יח"צ,
קרנבל החשמל של א.ל.מ/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully