וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עיכוב של שנה וחצי: אושר מסחר במפלס התחתון באצטדיון סמי עופר

5.6.2024 / 7:53

מועצת העיר חיפה אישרה הפצת מכרז להקמה והפעלה של כ-7,500 מ"ר עבור שטחי מסחר במפלס 01 באצטדיון סמי עופר: "

אצטדיון סמי עופר. מיכה בריקמן,
אצטדיון סמי עופר/מיכה בריקמן

קריית הספורט והבילוי חיפה בע"מ, המנהלת עבור עיריית חיפה את "אצטדיון סמי עופר", קיבלה אתמול (שלישי) את אישור ממועצת העיר לפרסום מכרז פומבי, להקמה והפעלה של שטחי המסחר במפלס 01 באצטדיון, לאחר שחיכתה לאישור שנה וחצי, עוד מימי כהונתה של העירייה הקודמת.

מטרת המכרז היא הקמתם והפעלתם של כ-7,500 מ"ר שטחי מסחר במתחם האצטדיון במפלס 01 (בקומת הקרקע) שנמצאים ברמת מעטפת, ע"י יזמים פרטיים עבור פעילות למסחר, פעילויות ספורט, עבור בילוי ופנאי וכן מכוונים שירות לתושב שיופעלו בסינרגיה עם כלל הפעילויות המתקיימות במתחם.

ליאור פרי. מיכה בריקמן,
ליאור פרי/מיכה בריקמן

לדברי ליאור פרי, מנכ"ל חברת קריית הספורט והבילוי חיפה בע"מ: "חיכינו זמן רב לאישור המיוחל לפרסום מכרז לשטחי המסחר, שבהקמתם והפעלתם ישמשו מוקד משיכה לספורט לבילוי ולפנאי , ואבן שואבת לתושבי שכונת נאות פרס בפרט ולתושבי חיפה בכלל ועבור כלל באי האצטדיון".

העסקים הנוספים שיוקמו יסייעו לממש את הפוטנציאל העצום הגלום במתחם ויצטרפו לעסקים הקיימים הפעילים באצטדיון: מסעדת הבורגר סלון, בית הקפה גלידריה - סקאץ', מתחם "קופצים על כדורים" מבית white-pool , חנות האוהדים של מכבי חיפה ומוזיאון מכבי חיפה (שייפתח בקרוב) וכמובן המרכז לרפואה וספורט הראשון מסוגו בצפון מבית "מדיקס", אשר נפתח לאחרונה. אני שמח שהגענו לרגע הזה".

לדברי יו"ר דירקטוריון קריית הספורט והבילוי חיפה בע"מ צביקה ברבי, המחזיק את תיק הספורט מטעם עיריית חיפה: "שטחי המסחר שקיימים באצטדיון סמי עופר מיום הקמתו היו צריכים להיות חלק מהותי ושובר שוויון באזור. שטחי המסחר יהיו המרכז של סמי עופר וקיים בהם פוטנציאל להקמת: מסעדות, מתחמי בילוי ופנאי , חנויות , מסחר ועוד. החזון הינו שקרית הספורט והבילוי לא תכלול רק את מגרש הכדורגל ומתחם האירועים, אלא תהווה אבן שואבת לכל המטרופולין. עד עתה אף יו"ר דירקטוריון או מנכ"ל לא הצליחו להעביר החלטה במועצת העיר לאשר יציאה למכרז ולשווק את הקמת שטחי המסחר. לתפיסתי שטחי המסחר בסמי עופר הם גולת כותרת משמעותית באזור, הם ימשכו מבקרים ואורחים רבים וכן יעסיקו אלפי עובדים, ספקים, קבלני משנה ועוד. השמשת שטחי המסחר תכניס גם ארנונה לעיריית חיפה , אשר תוכל להיות מופנית לחינוך לספורט תשתיות וכדומה.

"מרגע שנכנסתי לתפקיד, כל המאמצים שלנו הושקעו בהוצאת המכרז אל הפועל באופן מידי, ולכן פעלתי בכל האמצעים כדי לקדם את העניין, ואני אשמח שנצליח במשימה. כעת אני מאמין שמנכ"ל סמי עופר היקר והמקצועי ליאור פרי, יוציא את המכרזים לפועל ואז נוכל לראות מתחם משגשג, שיהיה ספינת הדגל של העיר בכלל והאזור בפרט".

המכרז יעלה בימים הקרובים באתר האצטדיון.

  • עוד באותו נושא:
  • סמי עופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully