וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנת מקום במסעדה? מסתבר שהישראלים אוהבים להיות ספונטניים

5.6.2024 / 10:08

ניתוח של פלטפורמת Ontopo מעלה ממצאים מעניינים. כמה ישראלים מזמינים מהיום להיום והיכן דורשים יותר כרטיסי אשראי כדי להבטיח הגעה?

Ontopo. יחצ,
Ontopo/יחצ

לקראת Mastercard Day, יום הקניות החודשי אשר מתרחש בכל 10 בחודש לטובת מחזיקי כרטיס מאסטרקארד, מפרסמת Ontopo פלטפורמת הזמנת המקומות הגדולה בישראל אשר משתתפת לראשונה ביום המכירות, נתונים על הרגלי הזמנת המסעדות של הישראלים והעדפותיהם.

מנתוני Ontopo עולה כי 60% ממזמיני השולחן באתר מזמינים אותו מהיום להיום או מהיום למחר, 20% מזמינים שולחן בטווח של יומיים עד שישה ימים ו- 20% מתכננים רחוק יותר ומזמינים בטווח של שבוע ויותר.

יום חמישי הוא היום החזק ביותר במסעדות בישראל לפי נתוני Ontopo ונחשב להכי עמוס. יום ראשון, באופן לא מפתיע ומובהק הינו היום החלש ביותר עבור ענף המסעדות. השעה המבוקשת ביותר בחמישי להזמנה היא 21:00 בערב, כאשר ביום שישי השעה מוקדמת יותר ועומדת על 19:00 בערב. ממוצע הסועדים בכל ההזמנות עומד על שלושה.

עוד עולה מהנתונים כי כ- 30% מהמזמינים מבקשים לשבת באיזורי עישון בעוד שבתל אביב, כ-40% מכלל המזמינים מקום ל-2 עד 3 סועדים מבקשים מקום על הבר. תל אביב מובילה בישראל בדרישה להשארת כרטיס אשראי לביטחון בעת שריון מקום, עם 80% מהמסעדות לעומת 40% בממוצע הארצי.

גם מבחינת סגנון המסעדה נרשמו הבדלים בין האיזורים השונים בישראל: בעוד שבאזור השרון מעדיפים יותר מסעדות איטלקיות, בדרום ובשפלה מעדיפים מסעדות בשר וסגנון ים-תיכוני. בתל אביב מעדיפים מסעדות שף ובר-מסעדה ואילו בחיפה ובצפון מעדיפים המבורגריות. 20% מהסועדים בכל הארץ יבחרו במסעדה כשרה.

הימים העמוסים והמבוקשים ביותר בלוח השנה הם וולנטיינז והסילבסטר וההערות השכיחות ביותר שנרשמות באתר Ontopo בעת ביצוע הזמנה הן "חוגגים יום נישואים" ו- "חוגגים יום הולדת".

לראשונה Ontopo מצטרפים ל- Mastercard Day ומציעים שובר בשווי 200 שקל במחיר של 150 שקל, למימוש במגוון מסעדות ב- Ontopo ניתן לרכוש את השובר ב-10 בחודש בלבד.

עיקר הממצאים

  • 60% מהישראלים מזמינים מקום למסעדה מהיום להיום או מהיום למחר
  • עוד עולה כי 20% מחפשים מסעדה כשרה
  • יום חמישי הוא היום המבוקש ביותר בשבוע
  • בתל אביב 80% מהמסעדות דורשות כרטיס אשראי לביטחון לעומת 40% בממוצע הארצי
  • עוד באותו נושא:
  • מסעדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully