וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לשיא כל הזמנים? ביטקוין מצליח לחזור ל-71,000 דולר

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 11:57

ביטקוין השלים עלייה של 12% בחודש, באותה התקופה אתריום זינק בשיעור כמעט כפול של 23%. מדינות נוספות הצטרפו לחגיגה עם השקת תעודות סל העוקבות אחר ביצועי ביטקוין

מטבעות דיגיטליים/pexels

מחיר הביטקוין (BTC) נוסק בשבועות האחרונים, וחוזר להתבסס קרוב לשיאי כל הזמנים שקבע בחודש מרץ האחרון, בו הגיע למחיר של 73,800 דולר למטבע. בחודש האחרון השלים ביטקוין עלייה של 12%, אך אתריום (ETH), עקף אותו בצורה משמעותית והוסיף לערכו כ-23%, על רקע אישור קרנות הסל שהגיע מהרשות לניירות ערך האמריקנית (SEC).

הכסף חוזר לזרום לקרנות: נתונים עדכניים מראים על גידול משמעותי בזרימת הכספים לקרנות הסל הנסחרות של ביטקוין. נכון לכתיבת מילים אלה, קרן הסל המובילה IBIT, מבית בלקרוק (BlackRock) עברה את ה-20 מיליארד דולר בנכסים מנוהלים (AUM), מה שמצביע על אמון חזק מצד המשקיעים. בנוסף, אתמול (ג'), תועדה הזרימה השנייה בגודלה של 887 מיליון דולר אל קרנות הסל של ביטקוין מאז השקתן.

קרנות סל של ביטקוין מציעות למשקיעים דרך פשוטה ובטוחה (יחסית) להיחשף לתזוזת מחיר הביטקוין ללא הצורך ברכישת המטבע עצמו או בניהול החזקה עצמית. הן מספקות פתרון אטרקטיבי במיוחד למשקיעים מוסדיים שמחפשים גיוון בתיקי ההשקעות שלהם. קרנות אלו מנוהלות בצורה מקצועית ומציעות נזילות גבוהה, מה שמקל על המשקיעים להיכנס ולצאת מההשקעה לפי הצורך.

מטבעות דיגיטליים. pexels, אתר רשמי
מטבעות דיגיטליים/אתר רשמי, pexels

אוסטרליה, הונג קונג ותאילנד מצטרפות לחגיגה

הצלחת הגל הראשון של תעודות הסל שהושק בארצות הברית מוקדם יותר השנה גרמה לגל מתפשט על פני אזורים כמו הונג קונג, אוסטרליה ותאילנד.

הונג קונג השיקה את תעודות הסל של ביטקוין הראשונות שלה ב-30 באפריל, ואנליסטים רבים מצפים שמדינות נוספות יתנו אור ירוק למוצרים דומים בחודשים הקרובים.

חברת ניהול ההשקעות האוסטרלית Monochrome Asset Management השיקה אתמול (ג') קרן סל של ביטקוין ראשונה מסוגה למסחר בבורסה האוסטרלית. על פי ההודעה, קרן הסל IBTC, תהיה הקרן הראשונה שתחזיק בביטקוין "פיזית" במדינה ותעמוד בתקנים הרגולטוריים של המדינה, כשאחזקותיה יישמרו במצב לא מקוון במכשיר שאינו מחובר לאינטרנט.

גם בתאילנד זה קורה. הרשות לניירות ערך התאילנדית אישרה קרן סל של ביטקוין, מה שצפוי להוביל לאימוץ נוסף בדרום-מזרח אסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ביטקוין. Chesnot/Shutterstock, עיבוד תמונה
ביטקוין/עיבוד תמונה, Chesnot/Shutterstock

מבט קדימה

המגמה הנוכחית של השקעות בקרנות סל ביטקוין מצביעה על תחזית חיובית לשוק. ככל שיותר משקיעים מוסדיים מזהים את הפוטנציאל בביטקוין, קרנות סל מציעות נקודת כניסה מוסדרת ונוחה. האישור וההשקה המתמשכים של קרנות חדשות ברחבי העולם צפויים לחזק את ביטחון השוק ולהוביל להשקעות נוספות.

נכון לכתיבת מילים אלו ביטקוין (BTC) נסחר במחיר של 71,100 דולר למטבע, ואתריום (ETH) במחיר של 3,816 דולר למטבע.

ביממה האחרונה הוסיף שוק הקריפטו כולו כ-3.1% לשווי הכולל שלו, העומד נכון לכרגע על 2.64 טריליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully