וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייחודיות של אוואלאנצ': המטבע הכי טכנולוגי ויעיל

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 8:56

המטבע הוא שחקן חדש יחסית בתחום הבלוקצ'יין. הוא נהנה מרשת מהירה ומאובטחת עם עמלות עסקה נמוכות, מה שהופך אותו לאטרקטיבי

מטבעות דיגיטליים/pexels

אוולאנצ' (Avalanche) היא רשת בלוקצ'יין, המזכירה במובנים רבים רשתות כמו אתריום. הרשת משמשת עבור פיתוח של אפליקציות מבוזרות, חוזים חכמים, נכסים דיגיטליים, ועוד. אחת המטרות המרכזיות של הרשת היא לפתור את בעיית המדרגיות (היכולת להתמודד עם גידול בביקוש) שהפכו לאתגר משמעותי ברשתות כמו אתריום.

אוולאנצ', שהושק בספטמבר 2020, היא שחקנית חדשה יחסית בתחום הבלוקצ'יין. היא מתהדרת ברשת מהירה ומאובטחת עם עמלות עסקה נמוכות, מה שהופך אותה לאטרקטיבית עבור מפתחים המבקשים לבנות אפליקציות dApps הניתנות להרחבה.

המטבע המקורי של האקו-סיסטם של אוולאנצ' הוא AVAX, משמש כאמצעי חליפין בתוך הרשת למטרות שונות כמו עמלות עבור עסקאות שנעשות על הרשת או סטייקינג (Staking) - תשואה עבור מאמתים המאבטחים את הרשת.

מבחינת מדרגיות ועמידה בגידול בביקוש, אוולאנצ' נועדה לעבד אלפי עסקאות בשנייה, מה שהופך אותה ליעילה יותר מרשתות בלוקצ'יין רבות אחרות. והיא מציעה עמלות עסקה נמוכות יותר בהשוואה לפלטפורמות כמו אתריום, מה שהופך אותה לפתרון חסכוני עבור המשתמשים.

מטבע דיגיטלי אוולאנש AVAX. ShutterStock
רשת יעילה שהיא פתרון חסכוני/ShutterStock

איך אוולאנצ' עובדת?

אוואלאנצ' פועלת באופן ייחודי באמצעות ניצול של שלוש רשתות בלוקצ'יין נפרדות המקושרות זו לזו, שלכל אחת מהן תפקיד ספציפי. רשת X, רשת C ורשת P

רשת X אחראית על יצירה וניהול של נכסים. רשת C נועדה להקל על יצירת חוזים חכמים, תמיכה בטוקנים של רשת אתריום (ERC-20), אפליקציות מבוזרות ו-NFTs. תפקידה של P הוא לבצע תיאום בין מאמתים ולתמוך ביצירת תת-רשתות בלוק ספציפיות לאפליקציה הנקראות תת-רשתות בלוקצ'יין ספציפיות המתממשות איתה.

המבנה המשולש והמשולב נותן מענה לבעיות נפוצות, ומציע פתרון בעל יכולת הרחבה, פעולה הדדית וידידותית למשתמש, ובכך הופך אותה לבולטת בתעשיית הבלוקצ'יין.

יתרונות המטבע: זמני עיבוד עסקה מהירים, מבנה תמריצים מעודד השתתפות, תמיכה בפרויקטים רבים ואפקט רשת גדול יחסית.

חסרונות המטבע: תחרות קשה ורבה, מינימום השקעה של אלפי דולרים כדי להיות מאמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בלוקצ'יין. ShutterStock
המטבע הוא שחקן חדש עם טכנולוגיה מתקדמת: שלוש רשתות בלוקצ'יין נפרדות המקושרות זו לזו/ShutterStock

איפה מחזיקים ורוכשים AVAX?

ל-AVAX יש סוגים שונים ארנקים זמינים, כולל ארנקי חומרה, ארנקי תוכנה וארנקים ניידים. לייטקוין בדרך כלל נסחר ונגיש ברוב המוחלט של הבורסות והחלפנים הבינלאומיים בכלל והישראלים בפרט.

כשמדובר בארנקי חומרה, ניתן להחזיק AVAX בארנקים דיגיטליים (מובייל) שונים. במידה והינכם מעוניינים להחזיק את המטבע במשמורן, אלטשולר שחם הוריזון הינו פתרון ישים.

המדריך אינו מהווה ייעוץ השקעות. יש לבצע מחקר עצמאי לפני קבלת החלטות השקעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully