וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ServiceNow החליטה להעניק מלגות ללומדים בתכנית "כלים שלובים" של אוניברסיטת בר-אילן

5.6.2024 / 16:34

פרויקט המוזיקה "כלים שלובים", למבוגרים עם מוגבלויות, הפועל בשילוב עמותת "אקים ישראל" והמחלקה למוזיקה באוניברסיטת בר-אילן, נבחר על ידי חברת ההייטק העולמית ServiceNow, לקבלת מלגה לזכרו של עובד החברה שנרצח בפסטיבל נובה, שלומי סבידיה ז"ל

ServiceNow. דוברות אוניברסיטת בר-אילן,
ServiceNow/דוברות אוניברסיטת בר-אילן

פרויקט המוזיקה "כלים שלובים", למבוגרים עם מוגבלויות, הפועל בשילוב עמותת "אקים ישראל" והמחלקה למוזיקה באוניברסיטת בר-אילן, נבחר על ידי חברת ההייטק העולמית ServiceNow, לקבלת מלגה לזכרו של עובד החברה שנרצח בפסטיבל נובה, שלומי סבידיה ז"ל. התרומה על סך כ-43 אלף דולר, ניתנה לתוכנית הייחודית על פועלה הרב לשים דגש לא רק על למידת המוזיקה אלא גם על הפן הרגשי של המשתתפים, במטרה לקדם ולהעצים אותם מבחינה אישית וחברתית.

"שלומי היה חובב מוזיקה ולכן חיפשנו בחברה פרויקט מוזיקלי להנציח אותו, בדקנו מספר ארגונים ובסוף בחרנו לתמוך בתוכנית "כלים שלובים", בגלל פועלה הייחודי", מספר מאור כהן, מנהל קבוצת פיתוח המובייל בחברה.

"אנו מאוד נרגשים בהזדמנות זו לעשות משהו להנצחתו של שלומי, ולהציע את המלגה הזו ליצירת מוזיקה. ספציפית לאנשים בעלי מוגבלויות, שרוצים לא רק ללמוד מוזיקה, אלא להשתמש בה כדרך ליצירת חיבורים עם האנשים והעולם סביבם", אמר נציג החברה ומנהל הטכנולוגיות, פאט קייסי, "אנו מצפים בקוצר רוח לראות את היצירות הנפלאות וההשפעה העמוקה שתהיה להם על חיי האנשים בדיוק כמו ששלומי השפיע עלינו".

במסגרת פרוייקט ההנצחה של החברה, המשתתפים בתוכנית הופיעו בטקס שנערך במשרדי החברה, בנוכחות של כ-200 מוזמנים ובראשם מנכ"ל מרכז הפיתוח ב- ServiceNow ישראל - אדר מרגלית, משפחתו של שלומי סבידיה ז"ל (שאחותו היא סטודנטית באוניברסיטת בר-אילן במחלקה למגדר), וניגנו מספר שירים לקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully