וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ לשוויון: קונצרן הענק השתתף בריצה למען שילוב בעלי מוגבלויות

5.6.2024 / 10:07

המרוץ לשוויון הוא פעילות אתגרית של עמותת "שמחה לילד", המדמה את חוויית המגבלה על ידי משימות שונות ומקוריות המאפשרות התנסות ממשית במגוון מגבלות. ביום שלישי היא הועברה למאות עובדי ICL

רצים לשוויון. עמותת שמחה לילד,
רצים לשוויון/עמותת שמחה לילד

המרוץ לשוויון הוא פעילות אתגרית של עמותת "שמחה לילד", המדמה את חוויית המגבלה על ידי משימות שונות ומקוריות המאפשרות התנסות ממשית במגוון מגבלות. את הפעילות מעבירים צוות מדריכים מדהימים, בוגרי העמותה, אשר מתמודדים בעצמם עם מגבלות שונות. הפעילות והמפגש הבלתי אמצעי עם המדריכים מזמן שיח חי ומשמעותי אודות החיים לצד מגבלה או מחלה ואודות האחריות החברתית של כולנו ליצירת חברה שווה היודעת להכיל את המגוון האנושי החי בתוכה. הפעילות מועברת במסגרות שונות ולקהל יעד רחב ומגוון- בתי ספר, רשויות מקומיות, מתנ"סים וחברות פרטיות. אתמול (3.6), הועברה הפעילות למאות עובדי ICL.

בין המדריכות מהפעילות אמש הייתה ניקול אזיזוב. ניקול היא בת 24 ומתגוררת באור עקיבא. ניקול מתמודדת עם מחלה גנטית נדירה במיוחד הגורמת לחולשה בשרירים המגבילה את התנועה ומצריכה שימוש בכיסא גלגלים. ניקול ואחותה הן היחידות בארץ הסובלות ממחלה זו. ניקול אשר גדלה בסניף צפון, למדה טיפול רגשי על ידי אילוף כלבים, והיא כיום חניכה באגף הבוגרים, ומלווה את ההדרכות מיומן הראשון.

רצים לשוויון. עמותת שמחה לילד,
רצים לשוויון/עמותת שמחה לילד

ניקול אזיזוב על הפעילות אמש: "הייתה פעילות משמעותית מאד, והמפגש עם העובדים היה מרתק. בתור אחת המדריכה את פעילות המרוץ מימיה הראשונים, זה מרגש בכל פעם מחדש לראות כיצד זה פותח העיניים לעובדים. כאשר אחד העובדים שאל 'מה הם יכולים לעשות בשביל שהעולם יהיה נגיש יותר?', הרגשתי שהמפגשים מהסוג הזה מייצרים גשר אמיתי עבור חברה שווה."

רחלי בוהדנה, מנהלת קשרי קהילה ב- ICL: "בשנים האחרונות ICL פעולת בשיתוף הדוק עם עמותת שמחה לילד במגוון פעילויות בבתי החולים סורוקה, רמב"ם, כרמל ובתמיכה בסניף דרום. הפעילות הייחודית "המרוץ לשוויון" , מנגישה את עולמם של בעלי המוגבלויות דרך משחק וחושפת את העובדים לנקודת מבטם, התאימה במיוחד לשבוע ESG שאנו מציינים בחברה, במסגרתו אנו מקדמים גם ערכי גיוון והכלה. העובדים התנסו במגוון העמדות המדמות מוגבלות , צפו בסרטונים שצילמו הילדים המדהימים והתרגשו לשמוע את ניקול ששיתפה בסיפורה האישי, ופתחה לעובדים צוהר לעולמה. אין לי ספק שכל מי שהשתתף בפעילות אתמול רגיש ומדע כעת יותר לאחר, מתוך הבנה טובה יותר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully