וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: נלחמים בקמטים ובכתמים ונהנים מריח הים

רונית מטיאס

6.6.2024 / 9:07

משקפיים קונים הרבה, איך נלחמים בכתמי עור ואיך נלחמים בקמטים, המוצרים שיוסיפו מגע משי לפנים, ניחוח של ים לגבר, פינוקים לשיער הפתעות לשבועות ומעצבים את הבית

מותג נולד     Erroca by Super  Pharm. יניב אדרי,
מותג נולד Erroca by Super Pharm/יניב אדרי

מותג נולד

אם יש לכם פטיש למשקפיים ובא לכם כמה זוגות, כדאי שתכירו את "אירוקה"-מותג חדש ברשת Erroca By Superpharm שהושקה לפני כשנה, הבייבי החדש מציע קולקציה ראשונה של כ-300 משקפי שמש וראייה.

דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם התרגש ואמר כי הרשת הפכה לרשת הגדולה ביותר בישראל, דנה שניידר, מנהלת קולקציה ב-Erroca by Super-Pharm: "אנחנו שמחים להציג את קולקציית המשקפיים החדשה שלנו, המציעה מגוון משקפי שמש וראייה, הקולקציה נוצרה מתוך תשוקה לאופנה ורצון לאפשר לכל אחד.ת להביע את הסגנון הייחודי שלו, כשההשראות מגיעות מאופנת הרחוב ומשלבת טרנדים בינלאומיים ועדכניים, לצד מחווה לסגנון רטרו וווינטג', תוך הקפדה על איכות החומרים", שניידר הציגה את הקולקציה שבה דגמים צבעוניים וסטייליסטים, נאמנים למגמות מובילות בעולם, עם דגמים שיתאימו לכל מבנה פנים וסגנון אישי, ממסגרות גדולות ובעלות נוכחות ועד למשקפי פריים לס מינימליסטים, מסגרות שקופות ואטומות, מסגרות מרובעות, אליפטיות, עין חתול, טייסים ועוד.

מותג נולד Erroca by Super Pharm משיקה מותג חדש. יח"צ,
מותג נולד Erroca by Super Pharm משיקה מותג חדש/יח"צ

דרך המשי

בהשראת המייק-אפ האיקוני 'לומינוס סילק' במרקם משי רך, מצטרפים לסדרה מוצרים נאמנים לפילוסופיה של ארמני-העצמת היופי הטבעי. בין המוצרים, סמקים בגוונים טבעיים של ורוד, אלמוג, אדום, סגול שזיף ובז', המעניקים צבע זוהר ללחיים, בגימור טבעי ופורמולה של מגע משי, עם פיגמנטים כדוריים מחזירי אור המתפזרים באופן אחיד על העור.

יש גם קונסילר לטשטוש עיגולים שחורים מתחת לעיניים; פודרה לומינס סקין גלואו פיוז'ן לזוהר מתמשך; היילייטר בפורמולה נוזלית ואוורירית, לבסיס איפור רווי לחות וזוהר, העצמת הזוהר מתחת למייק-אפ ויצירת אפקטים זוהרים לעור.

את הגברים ארמני מפנק עם "אקווה די ג'יו פרופונדו פרפיום" הלוכד את הפיתוי האינטנסיבי של מעמקי הים ומעניק רעננות אולטימטיבית, המאסטר-פרפיומר אלברטו מורילאס, רקח ניחוח בו שזורים אקורד ימי מלוח האיקוני של אקווה די ג'יו, אקורד מינרלי עצי, תמצית סן ז'אן-צמח בר ים תיכוני הידוע בשמו "שמש זהובה", הגדל באגן הים התיכון ושומר על יופיו גם לאחר שנקטף.

תמציתו מופקת באמצעות זיקוק בקיטור ויוצרת ניחוח חם ופיקנטי, הניחוח מכיל גם ברגמוט, תמצית לימון, ענבר, לוטם, וטיבר דמוי שרף, פצ'ולי מגואטמלה והוא משקף את ערכי המותג-גישה אקולוגית וידידותית לסביבה באמצעות אריזות הניתנות למילוי חוזר, מניעת מחסור במים נקיים ומתוקים, מחויבות לסייע במאבק במצב החירום האקלימי, לרבות בהגנה על מערכות אקולוגיות ויערות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דרך המשי והים השקות חדשות לג'ורג'יו ארמני. יח"צ,
דרך המשי והים השקות חדשות לג'ורג'יו ארמני/יח"צ

חכמים על קמטים

רוצות לשפר את מראה הקמטים? מותג האיפור והטיפוח קליניק, מרחיב את סדרת "סמארט", הרעיון מאחורי הקמת קליניק, היה קוסמטיקה המבוססת על מחקרים רפואיים, כעת מחזירים עטרה ליושנה עם הפרסטיג' הרפואי.

ליהי אספיס, מנכ"ל קליניק ישראל אמרה כי מוצרי סדרת "סמארט" ידועים כבעלי טכנולוגיה חכמה היודעת לטפל בכל סוגי קמטים, תהליך שארך לפתח שנים, שירלי גל-לוי, מנהלת השיווק וז'אנה סנדיק המדריכה הראשית, אמרו כי מדובר בקרם למיצוק פנים וצוואר הטוב ביותר של המותג, המכיל מולטי פפטידים וחומצה היאלורונית והוכח קלינית כמרים את הלחיים וקו הלסת באופן הנראה לעין, מפחית קמטים וקמטוטים, ממצק, מותח ומונע רפיון בעור הצוואר, ממריץ את ייצור הקולגן הטבעי ותומך במבנה הטבעי של העור.

הפורמולה מכילה שמן חוחובה וחמאת שיאה. המוצרים 100% נטולי בושם ובטוחים לשימוש גם לבעלי עור רגיש. להשיג ברשתות הפארם, משביר, טרמינל X, חנויות קליניק בקניון TLV ובקניון הזהב ובאתר.

חכמים על קמטים סדרת 'סמארט' של קליניק מתרחבת. יח"צ,
חכמים על קמטים סדרת 'סמארט' של קליניק מתרחבת/יח"צ

רעיון מבריק

סובלות מכתמים כהים? מותג לוריאל פריז, משיק את 'ברייט ריביל'-סדרת מוצרי טיפוח המכילים ניאצינאמיד, הנלחם בכתמים כהים שנוצרו מחשיפה לשמש, אקנה, סימני גיל ושינויים הורמונליים בעקבות הריון ולידה, תזונה בלתי מאוזנת, מצבי חרדה ולחץ ועוד.

שי כץ, מנהל מותג לוריאל: ניאצינאמיד הוא רכיב פעיל שהפך לוויראלי, הוא שייך למשפחת ויטמין B ומסייע בטיפול בהיפר-פיגמנטציה וגוון עור לא אחיד, יש לו תכונות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות והוא מסייע בשיפור גוון העור ומרקמו, הרגעתו, הבהרתו ויצירת גוון אחיד ומראה עור בריא יותר".

בסדרה: סרום פנים המכיל 10% ניאצינאמיד וחומצת אמינו; תחליב לחות והגנה SPF50 במרקם קליל; פילינג בעל אפקט קילוף המכיל 25% רכיבי פילינג פעילים לטשטוש מהיר של צלקות, פוסט אקנה וכתמים כהים, הפילינג זמין רק ברשת סופר פארם.

רעיון מבריק סדרת ברייט ריביל' של לוריאל. יח"צ,
רעיון מבריק סדרת ברייט ריביל' של לוריאל/יח"צ

פינוקים לשיער

מותג הרחצה והטיפוח הישראלי פינוק, משיק סדרה המשלבת את יתרונות המותג המשפחתי ועולמות הפרימיום וטיפוח השיער המקצועי.

פינוק גלואו, הוא תת-מותג חדש של "פינוק", המכיל 3 סדרות של שמפו ומרכך בפורמולה חדשה וללא סולפטים ובתוספת קולגן. כל צמד מוצרים מתאים לסוג שיער אחר ומעניק את האופציה ליהנות ממוצרי פרימיום איכותיים.

בסדרה: סטרייט-לשיער שעבר החלקה בתוספת קרטין; קרלי-לשיער מתולתל בתוספת חומצה היאלרונית; לונג-לשיער ארוך בתוספת סרמיד.

פינוקים לשיער סדרת פינוק גלואו לשיער. גבע טלמור,
פינוקים לשיער סדרת פינוק גלואו לשיער/גבע טלמור

מעצבים בדיוק

"דיוק גלארי" מקבוצת "דיוק", קיבלה את הזיכיון הבלעדי בישראל של מותג עיצוב הבית הגרמני KARE DESIGN הידוע בעיצוב ססגוני עם פריטים קריאטיביים בקשת סגנונות: פופ-ארט, רטרו, קולוניאליסטי, נטורליסטי, אותנטי, רוק סטאר ועוד, עם נוכחות ואמירה ייחודית, המציעים פתרונות עיצוביים המוסיפים אופי ואווירה לחללי הבית, באולם בראשל"צ, מוצגים מאות פריטים אקלקטיים וקולקציות מגוונות עם קריצה הומוריסטית המזוהה עם המותג.

ארז כהן, מנכ"ל ומבעלי קבוצת "דיוק": "העבודה שלנו היא באיתור המותגים הנחשקים והאיכותיים בעולם, לא שמזהים טרנדים, אלא שמייצרים טרנדים, במטרה לספק ללקוחות אמירה ייחודית, והולמת, הקונספט הוא לגרות את הצרכן הישראלי ולהנגיש עבורו את כל מה ששונה".

עיצוב בדיוק מותג העיצוב Kare. יולי רובינציק,
עיצוב בדיוק מותג העיצוב Kare/יולי רובינציק

הפתעות לשבועות

חגיגת גבינות לשבועות ב"יורו מחלבות אירופה", עם גבינות חדשות ממחלבות מובילות באירופה ביניהן: גבינת מוצרלה רכה מאיטליה, עם חלבון גבוה; בוראטה מוצרלה מחלב בופאלו, מוצקה מבחוץ, רכה ונוזלית מבפנים-חוויה של כדור מוצרלה הממולא שמנת קרמית ועשירה במרקם רך וקטיפתי; גבינה מעושנת מאיטליה, פרוסות של גבינה קשה שעברה תהליך עישון; גבינת מוצרלה רכה נוטלת לקטוז מאיטליה, מתאימה לאלרגנים ללקטוז; קינוח מפתה של תות שדה מצופה שוקולד מריר.

המותג פיטנס שעשה מהפכה עם קרקר THIN-קרקרים דקים וקריספיים המכילים דגנים מלאים בטעמי כפרי, רוזמרין, סלק, בטטה, זיתי קלמטה ועדשים ופלפלים, מתחדש עם מהדורה חדשה בתוספת כרובית וכרישה.

רשת ביגה משיקה לראשונה עוגת מוס גבינה טעימה עם פירורים לא אפויה, עשויה מקמח ללא גלוטן, עם תחליף סוכר ומגוון גבינות לבנות רזות עם טוויסט עדין של גרידת לימון.

אסם מחזירה למדפים את פתיבר בטעם שוקולד מריר, ואת פתיבר פינוקים בטעם עוגת גבינה שחוזרת לסבוב נוסף לאחר שהושקה כמהדורה מיוחדת בחג השבועות לפני כמה שנים.

מילקי שטראוס, משיק מהדורה מיוחדת של מילקי TRIOבטעם קרמל מלוח ובלונדי, עם שכבת פודינג בטעם קרמל מלוח, שכבת מוס אוורירית בטעם שוקולד בלונדי וקצפת, המצטרף למילקי טריו דאבל שוקולד ומילקי טריו שוקולד לבן ומוס פיסטוק הקבועים. סדרת דנונה מולטי, מתחדשת עם יוגורט במתיקות מעודנת בתוספת שיבולת שועל, דל לקטוז, מועשר בחלבון ובתוספת ויטמינים ומינרלים המצטרף למולטי לבן ומולטי צ'יה שפותחו במיוחד לגיל השלישי.

חברת "תבואות" משיקה סדרה אורגנית של תחליפי חלב, ללא תוספת סוכר וחומרים משמרים מאיטליה. בסדרה משקאות: אורז שקדים אורגני; שיבולת שועל אורגני; סויה אורגני בריסטה ואורז אורגני, המתאימים לטבעונים, צמחונים ונמנעים מצריכת חלב ולקטוז.

הפתעות לשבועות ממחלבות יורו,גרג,שטראוס, אסם ותבואות. יח"צ,
הפתעות לשבועות ממחלבות יורו,גרג,שטראוס, אסם ותבואות/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully