וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משונא לאוהב: תיק הקריפטו של דונלד טראמפ עבר את ה-20 מיליון דולר

6.6.2024 / 13:35

הנשיא לשעבר והמועמד לנשיאות התנגד באופן נחרץ לקריפטו אך מאז חל שינוי בעמדתו במה שנחשב להיות לא רק מהלך פיננסי, אלא גם אסטרטגיה פוליטית מחושבת. לאחרונה אף הודיע כי יקבל תרומות במטבעות דיגיטליים לטובת קמפיין הבחירות שלו

טראמפ מחוץ לבית המשפט: "זה אסון למדינה שלנו"/רויטרס

הנשיא לשעבר והמועמד לנשיאות דונלד טראמפ, תמיד היה דמות מעניינת ומעוררת מחלוקת, וכניסתו לעולם המטבעות הדיגיטליים אינה יוצאת דופן. השילוב בין תחום הקריפטו ככלי פוליטי לבין מעורבות ישרה בתחום לא מעט פעמים, מציגה נרטיב מרתק באופן ההתנהלות של טראמפ, ובבחירות, בהן תעשיית הקריפטו עשויה לשחק תפקיד מכריע.

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, 26 במאי 2024. רויטרס
טראמפ. פונה לקהל שלעתים קרובות סקפטי כלפי מערכות פיננסיות מסורתיות ופיקוח ממשלתי/רויטרס

המסע של טראמפ: מביקורת להשקעות משמעותיות

מערכת היחסים של טראמפ עם מטבעות דיגיטליים עברה שינוי משמעותי. בתחילה, היה טראמפ מבקר קולני של ביטקוין ומטבעות דיגיטליים אחרים, והביע לעיתים קרובות דאגות בנוגע לשימוש לרעה ולהיעדר הרגולציה שלהם. עם זאת, במהלך השנים האחרונות, עמדתו התרככה ותיק הקריפטו שלו גדל באופן משמעותי.

טראמפ החל לקבל קריפטו לראשונה בשנת 2022 בעקבות שחרורה של קולקציית NFT, שבו חברה אחרת השתמשה בשמו כדי לשווק ולמכור 45,000 חתיכות ב-$99 לאחת. אותה חברה השיקה מאוחר יותר "Mugshot Edition" של ה-NFTs, שאפשרה לטראמפ לקבל יותר מ-1,900 מטבעות אתריום (ETH) מהפרויקטים. בדצמבר 2023, טראמפ מכר 1,075 מהם בתמורה ל-2.4 מיליון דולר וכיום מחזיק בלמעלה מ-470 מטבעות אתריום בשווי של יותר מ-1.8 מיליון דולר.

על פי מידע מ-Arkham Intelligence, נכון לכרגע תיק ההשקעות של טראמפ במטבעות דיגיטליים מוערך בכ-23 מיליון דולר.

שתי האחזקות הגדולות ביותר של טראמפ, המהוות יותר מ-19 מיליון דולר מתוך ה-23 מיליון דולר, הן מטבעות מם (Memecoins), שנתמכים בעיקר בנרטיב הומוריסטרי וקהילה.

היוצרים של הפרויקטים הללו - TRUMP ,MAGA ו-TROG, שלחו לטראמפ את הטוקנים כשהם הושקו, ומאז אותם טוקנים הפגינו ביצועים טובים מאוד, מאחר ובעת שליחתם, מחירם היה נמוך משמעותית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
NFT. יחצ,
NFT. חברה השתמשה בשמו של טראמפ כדי לשווק ולמכור 45,000 חתיכות ב-$99 לאחת/יחצ

מהלך אסטרטגי?

מעורבותו של טראמפ בתחום היא לא רק מהלך פיננסי, אלא גם אסטרטגיה פוליטית מחושבת. הקהילה העולמית ההולכת וגדלה סביב תעשיית הקריפטו מייצגת בלוק בוחרים משמעותי וגדל בהשפעתו. על ידי התיישרות עם דמוגרפיה זו, טראמפ פונה לקהל טכנולוגי, שחלק ניכר ממנו בקיא כלכלית, ולעיתים קרובות סקפטי כלפי מערכות פיננסיות מסורתיות ופיקוח ממשלתי.

בקמפיין של טראמפ הודיעו לפני כשבועיים כי יקבלו תרומות בביטקוין. ההודעה מגיעה לאחר שמעורבים בקמפיין נפגשו עם פעילים בתעשייה לטובת המהלך.

התפקיד של מטבעות דיגיטליים בבחירות הקרובות צפוי להיות משמעותי. ככל שמועמדים מחפשים לבדל את עצמם ולפנות לבסיסי בוחרים מגוונים, העמדה כלפי רגולציה ואימוץ של קריפטו וחדשנות בתחום, תהיה סוגיה מרכזית. עבור טראמפ, מיצוב עצמו כמועמד פרו-קריפטו יכול לייצר תמיכה מקהל חשוב ונלהב.

תחום הקריפטו הופך לבולט יותר ויותר עם הזמן כאמצעי כשיר לקבלת תרומות וגיוס כספים עבור קמפיינים פוליטים, דבר המשקף מגמה רחבה יותר של חידוש אסטרטגיות מסורתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully