וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנוך פז יעמוד בראש פורום הסטארטאפים של איגוד ההייטק הישראלי

6.6.2024 / 14:42

איגוד ההיי-טק הישראלי משיק את פורום הסטארטאפים, שייתן מענה מקצועי ועסקי לחברות בשלביהן ראשונים. בין מטרות הפורום: טיפול בסוגיות ענפיות, סביבה עסקית, רגולציות ממשרדי הממשלה ויצירת איזונים ובלמים לרגולציות אלו

חנוך פז. יחצ,
חנוך פז/יחצ

בעקבות אתגרי מלחמת 'חרבות ברזל' וחוסר היציבות המאפיינת את התקופה האחרונה, איגוד ההיי-טק הישראלי בהתאחדות התעשיינים משיק את פורום הסטארטאפים הישראלי, שייתן מענה מקצועי ועסקי לחברות בשלבים ראשונים וסיוע בצמיחתן. בראש הפורום יעמוד חברינו, חנוך פז, הייטקיסט, יזם ומייסד חברת Chef.i, שפעילותה נעצרה ב- 7/10 עם גיוסו של חנוך למלחמה בעזה וכעת שבה לפעילות.

מטרות הפורום הן לעסוק בטיפול בסוגיות ענפיות, סביבה עסקית, רגולציות במשרדי הממשלה השונים ויצירת איזונים ובלמים לרגולציות אלו. כמו כן, הפורום יפעל לפיתוח התחום בדגש על פתרונות תעשייתיים, קשרי משקיעים, סקייל-אפ לחברות צעירות, מתן פתרונות ושירותים ועוד.

חנוך פז, יזם מייסד חברת Chef.i, מביא עימו ניסיון של מעל 20 שנים במגוון רחב של תפקידי ניהול בארץ ובעולם. במסגרת תפקידיו הקים וניהל בין היתר את תחנת הלוויינים הגדולה במזרח התיכון, ניהל אופרציות בארה"ב, במזרח הרחוק, באירופה ועוד.

יו"ר פורום חברות הסטארטאפ באיגוד היי-טק הישראלי, חנוך פז: "אני נרגש לעמוד בראש 'פורום הסטארטאפים' באיגוד ההיי-טק הישראלי. הפורום יתמקד בסיוע וקידום משמעותיים של חברות הסטארטאפ הישראליות, יצירת חיבורים חשובים וקידום החברות להצלחה וצמיחה. במיוחד בזמנים הנוכחיים, בהם תעשיית ההיי-טק הישראלית סובלת מהמשבר החמור והממושך בתולדותיה - משבר שהחל עוד לפני המלחמה ונמשך במלוא עוזו גם כעת -הקמת פורום הסטארטאפים היא מהלך נכון וחשוב מאין כמותו שעשוי לסייע רבות לחבריו. אני מזמין את כלל חברות הסטארטאפ הישראליות ובמיוחד את אלו הנאבקות בשלביהן הראשונים להצטרף ללא דיחוי. רק יחד, במאמץ משותף ובמקום אחד נוכל לעזור, לקדם ולפתח ובעיקר לאושש את הקטר המרכזי של המשק הישראלי."

יו"ר איגוד היי-טק הישראלי שבהתאחדות התעשיינים, מריאן כהן: "הסטארטאפים הם נשמת אפה ועתידה של תעשיית ההיי-טק הישראלי. השקת 'פורום הסטארטאפים' והרחבת המעטפת שאנו מספקים לתעשיית ההיי-טק, הכרחיות לאור אתגרי השעה, בין היתר כתוצאה ממלחמת 'חרבות ברזל' ואנו מקווים לייצר פתרונות מיטביים להתמודדות עם הבעיות איתן מתמודדים יזמי היי-טק. אני שמח שבתקופה מאתגרת זו, חנוך פז, יזם מוכשר ומנוסה קיבל על עצמו להקים ולהוביל את הפורום, למען קידום חברות הסטארט-אפ הישראליות ותמיכה בתעשיית היי-טק בכלל ואני מודה לו על-כך".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully