וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר-פארם יוצאת בקמפיין למען חולי סוכרת נעורים

9.6.2024 / 13:34

סופר-פארם יוצאת במבצע התרמה להעלאת המודעות בזיהוי מוקדם של סוכרת נעורים (סוג 1). הרשת תציע למכירה ארבעה צמידים במחיר של 10 שקלים, שייתרמו לאגודת סוכרת הנעורים (סוג 1)

צמיד המזל. יחצ,
צמיד המזל/יחצ

סוכרת היא בין המחלות הנפוצות בעולם הנמצאת עם השנים בעלייה מתמדת. כ-10% מחולי הסוכרת, מאובחנים מסוכרת סוג 1 המכונה גם "סוכרת נעורים", השכיחות ללקות בסוכרת סוג 1 יכולה להופיע בכל גיל , גם בגיל הבוגר.

בישראל חיים כיום 35 אלף סוכרתיים מסוג 1, כאשר כ-5000 מתוכם הם ילדים ובני נוער. לסכרת נעורים (סוג 1) סימני זיהוי מוקדמים וישנה חשיבות מכרעת לזיהוי מוקדם אשר מונע סכנת חיים ועשוי להקל על התמודדות עם המחלה.

סופר-פארם שתורמת למעלה מ-20 שנה לאגודת סוכרת נעורים (סוג 1), יוצאת במבצע ההתרמה השנתי שלה למען ילדים, בני נוער ובוגרים המתמודדים עם סוכרת נעורים (סוג 1). מטרת מבצע ההתרמה, היא העלאת המודעות לסימנים המזהים של סוכרת נעורים, ואבחון מוקדם שעשוי להקל על התופעות ואף להציל חיים.

במהלך ימי המבצע, יוצעו למכירה בקופות סניפי סופר-פארם ארבעה צמידים מעוצבים וייחודיים עם מסרים מעצימים בעלות של 10 שקל, כאשר כל ההכנסות ממכירתם יעברו לאגודה לסוכרת נעורים (סוג 1), וזאת במטרה לאפשר ללקוחות המעוניינים לתרום אף הם להעלאת המודעות וסימני הזיהוי. צמידי ההתרמה: צמיד ההצלחה, צמיד האופטימיות, צמיד האהבה וצמיד המזל.

אפרת טיש, מנכ"לית האגודה לסוכרת נעורים: "אני נרגשת לקראת תחילתו של פרויקט נוסף עם רשת סופר-פארם. האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל מקדמת תמיכה במחקר למציאת מרפא , שיפור איכות החיים ותמיכה רחבה בקהילה. השותפות עם סופר-פארם לאורך שנים הינה משמעותית ומאפשרת להעלות מודעות ברמה הארצית לסוכרת סוג 1. השנה אנו מובילים יחד את המודעות לסמנים המזהים לאבחון. אבחון מוקדם מהווה נדבך קריטי בעל משמעויות טיפוליות ורגשיות חשובות בהתמודדות עם סוכרת סוג 1. מזמינה את הקהילה בישראל להגיע לסניפי הרשת ולרכוש את הצמידים שלנו , לתמוך ולהיות שותפים בהעלאת מודעות".

  • עוד באותו נושא:
  • סופר פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully