וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק שיעזור לכם להפחית את חשבון החשמל

בשיתוף HOT

16.6.2024 / 13:43

תשכחו מהימים של חברת חשמל אחת עם מחירים אחידים וגבוהים: HOT נכנסת לשוק החשמל ומציעה את ההנחות הגבוהות ביותר בשוק. רגע לפני הקיץ בדקנו כיצד לחסוך מאות שקלים בחשבון החשמל בתהליך דיגיטלי מהיר של פחות מ-2 דקות

מתח חשמלי. ShutterStock
מהפכת החשמל של HOT כבר כאן/ShutterStock

יוני כבר כאן, והנה אנחנו רואים עוד ועוד כתבות צרכניות בנושאים שונים שמזהירות אותנו ש"הקיץ עוד רגע כאן". אולם ברגע שאנחנו יוצאים לשנייה אחת החוצה, אנו מגלים שהקיץ כבר כאן ובכל הכוח. מי שעוד מגלה לנו שהעונה החמה מכה בנו במלוא עוצמתה הוא חשבון הבנק שלנו, וזה עוד לפני שמתחיל החופש הגדול עם כל ההוצאות הכרוכות בו עם קייטנות, בריכות, פעילויות לילדים, חופשה משפחתית, ומי שמככב בצמרת העלויות - חשבון החשמל. הרי לא נוכל להסתדר בקיץ הים-תיכוני שלנו ללא מזגן, ולא מעט אנשים אפילו חייבים לשלב מזגן עם מאוורר.

קבוצת HOT המובילה בתחום התקשורת והטלוויזיה, מתרחבת כעת גם לתחום החשמל ומשיקה את שירותי HOT energy. השירות החדש ניתן במסגרת רפורמת החשמל, שמטרתה להפוך את משק החשמל בישראל לתחרותי ולהוזיל את עלויות החשמל עבור משקי הבית במאות שקלים בשנה.

ניר אידלמן, מנהל זרוע החדשנות ופעילות החשמל בקבוצת HOT. יח"צ הוט,
ניר אידלמן, מנהל זרוע החדשנות ופעילות החשמל בקבוצת HOT/יח"צ הוט

אותו החשמל בפחות כסף

עד היום התרגלנו לחברת חשמל אחת ומונופוליסטית, היא זו שייצרה את החשמל, הוליכה אותו לבתים, וגבתה עליו את התשלום. אלה מאיתנו שיש להם חברים או בני משפחה בחו"ל, יכולנו רק לקנא בסיפורים שלהם על עשרות חברות חשמל שמתחרות על הכיס שלהם, ממש כאילו מדובר בטלפון סלולרי או באינטרנט מהיר.

כעת, ריבוי חברות החשמל מגיע גם אלינו, וסוף סוף יש תחרות אמיתית. מה שמייחד את HOT energy בהשוואה למתחרותיה אינו רק המחיר, אלא בפעם הראשונה בישראל ניתן לרכוש חבילות המשלבות שירותי תקשורת וחשמל, באחד משלושת המסלולים הבאים:

במסלול חוסכים קבוע לקוחות eTriple (חבילת טריפל ו-HOT מובייל) מקבלים הנחה קבועה של 10% מתעריף הצריכה, כיום זו ההנחה הקבועה הגדולה ביותר מבין כל ספקיות החשמל החדשות. בנוסף ניתנת הנחה של 10% על חבילות רומינג (נדידה). לקוחות חבילת הטריפל נהנים מהנחה קבועה של 7% מתעריף הצריכה, ואילו לקוחות NEXT (טלוויזיה ואינטרנט) מקבלים הנחה קבועה של 6% על תעריף הצריכה.

במסלול חוסכים 24/7 תקבלו הנחה קבועה של 5% בשנה הראשונה, 6% בשנה השנייה, ו-7% בשנה השלישית, ללא תלות בשירותים אחרים של HOT. מסלול השעות הקבועות מאפשר לכם לבחור בין הנחה של 15% על צריכת החשמל בין 07:00 ל-17:00, או 20% בין 23:00 ל-07:00, גם כאן מדובר בהנחה הגבוהה ביותר הניתנת על מסלולי הלילה.

חשבון החשמל הממוצע למשק בית בישראל עומד על כ-5,000 שקלים בשנה. המשמעות היא שכבר השנה אתם יכולים לחסוך מאות שקלים. אם אתם צרכני חשמל גבוהים, עסקים קטנים או בינוניים, החיסכון יכול להגיע לסכומים גבוהים עוד יותר. כך או כך, מדובר בחיסכון מרגע המעבר וללקוחות נשאר יותר כסף פנוי ופחות דאגה אם להשאיר את המזגן פועל או להזיע יותר.

קו מתח גבוה של חשמל על רקע השקיעה. ShutterStock
המעבר ל-HOT energy אינו כרוך בשינויים בתשתית החשמל ואפילו אין צורך בהגעת טכנאי/ShutterStock

מהי מהפכת החשמל של HOT?

רפורמת החשמל נועדה להפוך את משק החשמל בישראל לתחרותי יותר. בתקופה האחרונה חברות שונות במשק קיבלו רישיון לספק חשמל, לנהל את חיוב החשמל בבית הלקוח (בילינג) ובכך לאפשר ללקוחות ליהנות מחשמל מוזל ולחסוך מאות שקלים בשנה. HOT שמובילה את שוק התקשורת והטלוויזיה כבר 30 שנה, מצטרפת כעת גם להובלת שוק החשמל בישראל.

תשתית החשמל עצמה והמונה הביתי נשארים באחריות חברת החשמל, שממשיכה לתת מענה לטיפול בתקלות במוקד 103 כפי שהיה עד כה. המשמעות היא שאם יש תקלה ברשת החשמל בבניין או בשכונה שלכם, לקוחות כל החברות יושפעו ממנה.

זה המקום להרגיע ולהגיד שהמעבר ל-HOT energy אינו כרוך בשינויים בתשתית החשמל ואפילו אין צורך בהגעת טכנאי או בשיחת טלפון - הכל נעשה באופן דיגיטלי, מרחוק ואינכם צריכים לבזבז זמן בהמתנה בביתכם או על קו הטלפון. כל מה שעליכם לעשות זה ליצור קשר עם מוקד ההצטרפות של HOT בדיגיטל, ולוודא שבכתובתכם הותקן מונה חשמל חכם. התהליך כולו אורך כשתי דקות בלבד. אל דאגה, נציגי שירות הלקוחות יבדקו זאת עבורכם, ואם יש צורך ברכישת המונה, נציגי HOT יסייעו לכם בתהליך.

מצטרפים להגרלה וזוכים בחשמל חינם לשנה

כדי שיהיה עוד יותר שווה להצטרף ל-HOT energy, החברה מכריזה על מבצע "חשמל חינם לשנה". במסגרת המבצע, 5,000 הלקוחות הראשונים שיצטרפו לשירות החשמל של HOT, יצורפו אוטומטית להגרלת חבילת חשמל לשנה. המבצע פתוח גם ללקוחות קיימים וגם ללקוחות חדשים של HOT ו-NEXT, ועשרה מצטרפים חדשים יזכו בחשמל חינם לשנה, עד 1,000 שקלים בחודש, כלומר עד 12,000 שקלים בשנה בהתאם לצריכה. ההרשמה להגרלה נעשית באופן אוטומטי בהצטרפות לשירות, כך שאינכם צריכים לדאוג לרישום נפרד.

ניר אידלמן, מנהלת פעילות HOT energy אמר כי "HOT מציעה הוזלה מיידית וישירה של חשבון החשמל, מעכשיו לקוחות HOT יוכלו להנות מחבילות מגוונות המשלבות שירותי תקשורת וחשמל עם ההנחה הגבוהה בישראל".

seperator

מסלולי החיסכון של HOT energy

מסלול חוסכים קבוע

● לקוחות eTriple (לקוחות במסלול טריפל והוט מובייל): הנחה קבועה של 10% + 10% על חבילות רומינג - ההנחה הקבועה הגבוהה ביותר.
● לקוחות טריפל (לקוחות HOT במסלול טריפל): הנחה קבועה של 7%.
● לקוחות דאבל NEXT: הנחה קבועה של 6%.

מסלול חוסכים 24/7

● שנה ראשונה: 5% הנחה.
● שנה שנייה: 6% הנחה.
● שנה שלישית: 7% הנחה.

מסלולי שעות קבועות

● חוסכים ביום: הנחה של 15% הנחה מ-07:00 עד 17:00.
● חוסכים בלילה: הנחה של 20% מ-23:00 עד 07:00.

להצטרפות ל-HOT energy הקליקו כאן

בשיתוף HOT
  • עוד באותו נושא:
  • הוט
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully