וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים חדשים בהנהלת חברת ההייטק PAPAYA

9.6.2024 / 15:20

שי גוטסדינר מצטרף כ-GM של חטיבת הפלטפורמה, ויואב פילוסוף מצטרף כ-GM של חטיבת הGAMES. מינויים אלו הם למעשה מינויים לתפקידים חדשים בהנהלה שהתווספו כחלק מהתפתחות וצמיחת החברה

שי גוטסדינר. פפאיה,
שי גוטסדינר/פפאיה

חברת ההייטק הישראלית פאפאיה (לשעבר פאפאיה גיימינג) אשר מתמחה במשחקי טורנירים במובייל, מודיעה על הצטרפותם של שני מנהלים חדשים להנהלת החברה. שי גוטסדינר מצטרף כ-GM של חטיבת הפלטפורמה, ויואב פילוסוף מצטרף כ-GM של חטיבת הGAMES. מינויים אלו הם למעשה מינויים לתפקידים חדשים בהנהלה שהתווספו כחלק מהתפתחות וצמיחת החברה.

שתי החטיבות מאגדות בתוכן צוותים קיימים ויתקיימו באופן אוטונומי תוך דגש על פיתוח הפלטפורמה היחודית לחברה (platform) לצד פוקוס על אופטימיזציה והתפתחות של ורטיקל המשחקים הקיימים (games).

שי גוטסדינר, שנכנס לתפקיד מנהל יחידת הפלטפורמה, יהיה אחראי על פעילות הפלטפורמה הייחודית של PAPAYA ויבטיח שהיא עונה על צרכי המשתמשים, תוך התאמה למטרות הצמיחה של החברה. גוטסדינר ינהל צוותים בתחומי המוצר, מחקר ופיתוח, אנליטיקה וארט. גוטסדינר מביא עמו ידע וניסיון ניהולי עשיר, עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בענפי המשחקים, התיירות וה-SaaS B2B.

יואב פילוסוף שנכנס לתפקיד מנהל יחידת games , יהיה אחראי על הכיוון האסטרטגי של יחידת המשחקים של PAPAYA. לפילוסוף נסיון של למעלה מעשור בתעשיית הגיימינג, עם התמחות במשחקים למובייל. הוא מצטרף לפאפאיה מחברת Beach Bum, שם שימש כGM של המשחק דומינו גו ותפקידים נוספים, בהם, מנהל מוצר ראשי ומנהל מוצר ראשי בסטודיו Lord of the Board. לפני Beach Bum, פילוסוף הוביל צוותי מנהלי מוצר בסלוטומניה, פלייטיקה, וממייסדי חברת המשחקים פבולה.

יואב פילוסוף. פפאיה,
יואב פילוסוף/פפאיה

מאז הקמתה לפני כמספר שנים, פאפאיה הפכה להיות מובילת שוק, עם מעל עשרים מיליון הורדות וכמיליון משתמשים פעילים ביום מסביב לעולם. במסגרת משחקי החברה, יכולים שחקנים להתחרות זה מול זו בטורנירים מבוססי יכולת, לאתגר את עצמם ולהשתפר, וכך להרוויח מניצחונותיהם. החברה, שהוקמה ב2019 וכיום מעסיקה כמעל ל300 עובדים, תוך שהיא ממשיכה בגיוס עובדים לתפקידים שונים. פאפאיה מציעה למשתמשיה חווית משחק מאתגרת, נעימה ובטוחה וצפויה להמשיך ולפתח בעתיד משחקים חדשים ופעילויות נוספות.

אוריאל בכר, מנכ"ל ומייסד החברה: "הצטרפותם של המנהלים החדשים מסמנת עוד אבן דרך בתהליך ההתפתחות והצמיחה של החברה. בשנים האחרונות, חוותה PAPAYA גדילה מרשימה וביצעה כמה מהלכים משמעותיים, כמו התרחבות מרכזי הפיתוח למדינות נוספות, תהליך מיתוג מחדש, מתן חסות למשלחת הישראלית לאולימפיאדה, ועוד. אין לי ספק ששי ויואב יתרמו רבות להצלחתנו המשותפת ויסייעו ליצור מבנה ארגוני חזק וגמיש יותר, שיאפשר לנו להמשיך לחדש ולהציע למשתמשים שלנו את החווית המשחק הטובה ביותר."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully