וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה באקדמיה: קורס ממונה הגנת פרטיות

9.6.2024 / 15:32

המכללה האקדמית ספיר פותחת לראשונה קורס ממונה הגנת פרטיות בחסות הרשות להגנת הפרטיות

מכללת ספיר. שי מכלוף
מכללת ספיר/שי מכלוף

המכללה האקדמית ספיר נבחרה לפתוח קורס "ממונה הגנת פרטיות" (DPO) בחסות הרשות להגנת הפרטיות. הקורס יעניק הכשרה מקיפה ויישומית בתחום זה כך שבוגריו יהיו בעלי הידע הדרוש על מנת לסייע לארגונים לעמוד בהוראות דיני ההגנה על מידע אישי בישראל ולהגן על פרטיות לקוחותיהם.

הקורס הראשון יפתח בחודש נובמבר 2024 והוא מיועד לבעלי ובעלות תואר ראשון העוסקים בתחומים מגוונים. הקורס ינוהל על ידי ד"ר שרון בר-זיו ועו"ד רביד פטל מבית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר, וישתתפו בו מיטב המומחים העוסקים בתחום. בוגרי ובוגרות הקורס שיעמדו בהצלחה בבחינת הגמר, יקבלו תעודת סיום "קורס ממונה הגנת פרטיות" מטעם הרשות להגנת הפרטיות והמכללה האקדמית ספיר.

מינוי ממונה הגנה על הפרטיות נהוג במקומות שונים בעולם. למשל באירופה, החובה למנות ממונה קבועה ברגולציית הגנת המידע של האיחוד האירופי (GDPR) ומינויו מחויב בכל ארגון הכפוף ל-GDPR - בין היתר כאשר עיבוד המידע מתבצע על ידי גוף ציבורי; כאשר ליבת העיסוק של הארגון כוללת פעולות עיבוד מידע אישי ועוד.

ד"ר שרון בר-זיו, בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר, מברכת על פתיחת הקורס: "פתיחת קורס ממונה הגנת פרטיות במכללה הוא חשוב מאין כמותו בעידן רווי אתגרים להגנת הפרטיות, והוא יסייע בהכשרת אנשי מקצוע מיומנים שיוכלו להשתלב בתפקידים אלו בארגונים שונים או להציע שירותים אלו כמיקור חוץ. אני מודה על שיתוף הפעולה הפורה עם הרשות להגנת הפרטיות ובטוחה שהקורס יעניק לבוגרים ולבוגרות את הידע והכלים הדרושים להם כדי להיות המובילים בתחום זה".

  • עוד באותו נושא:
  • אקדמיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully