וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוחות דיסקונט? הידיעה שתעצבן אתכם

9.6.2024 / 16:17

הבנק שדיווח רק לאחרונה על רווח נקי של מיליארד שקל ברבעון ודיבידנד של 315 מיליון שקל, מעלה את ריבית האוברדרפט לחלק מהלקוחות

מסיבת עיתונאים, נגיד בנק ישראל אמיר ירון העלאת ריבית/בנק ישראל

לקוחות דיסקונט? כדאי שתקראו לעומק את המכתב שקיבלתם מהבנק בימים האחרונים. דיסקונט העלה את הריבית המשולמת על האוברדרפט לשורה ארוכה של לקוחות ועדכן על כך במכתב שנלח אליהם.

המכתב כולל הודעה על העלאה של הריבית ואת פירוט הריבית החדשה, אבל המידע החשוב של הריבית הקיימת לא מפורט במכתב ללקוחות ומי שמעוניין לבדוק זאת יצטרך לעשות זאת באפליקציה.

בדיסקונט אומרים כי עבור חלק מהלקוחות התעריף עלה ועבור חלק מהם ירד, וכי הדבר נקבע פי סגמנטים שונים של לקוחות (למשל סטודנטים, עובדי מדינה וכו'). ואולם בבנק סירבו למסור לאיזה סגמנטים עלתה הריבית ולאיזה ירדה.

העלאת הריבית על האוברדרפט תפגע בשורה של לקוחות חלשים אשר ייאלצו לשלם יותר על משיכת היתר. במרץ השנה ביטל הבנק את ההטבה שהיתה לו בנושא - פטור מריבית לאוברדרפט של עד 2,000 שקל.

בנק דיסקונט. ShutterStock
דיסקונט. בבנק טענו כי חלק מהלקוחות ישלמו פחות, אך סירבו למסור לאיזה קבוצות עלתה הריבית ולאיזה ירדה כביכול/ShutterStock

לאחרונה דיווח בנק דיסקונט על תוצאות הרבעון הראשון, עם רווח נקי של 1.05 מיליארד שקל, וכן דיווח על חלוקת דיבידנד בגובה של 315 מיליון שקל.

מדיסקונט נמסר: "הבנק מעדכן מעת לעת את הריביות על המינוס, ובמהלך הנוכחי לחלק מהלקוחות הריבית תרד ולחלק תעלה, בהתאמה לחשבון הלקוח. גם לאחר המהלך, דיסקונט מקפיד להישאר תחרותי ואטרקטיבי גם בריביות על המינוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully