וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו לוינסון מסיים את תפקידו ביקבי ברקן

9.6.2024 / 16:52

לאחר כ-7.5 שנים כיינן הראשי והמנהל המקצועי של יקבי ברקן, עידו לוינסון יסיים את תפקידו מתוך רצון להתמקד בפיתוח הקריירה הבינלאומית שלו ויחלק את זמנו בין ישראל ואיטליה

עידו לוינסון. אלירן אביטל,
עידו לוינסון/אלירן אביטל

אחרי 7.5 שנים כיינן הראשי והמנהל המקצועי של יקבי ברקן, עידו לוינסון יסיים את תפקידו ביקב מתוך רצון להתמקד בפיתוח הקריירה הבינלאומית שלו ויחלק את זמנו בין ישראל ואיטליה.

במהלך שנים אלו עידו תרם מאוד לפיתוח היקב ולמיצובו כאחד היקבים המובילים בישראל מבחינת איכות וחדשנות. במהלך תקופתו היקב הגדיל משמעותית את היקף הייצור ובמיוחד בקטגוריית יינות האיכות תוך שימוש בטכניקות ייצור חדשות ומקוריות כגון אשכולות שלמים ושימוש בזנים מקומיים ועתיקים.

עם עזיבתו של לוינסון, ימונו לתפקיד המנהלים המקצועיים של קבוצת יקבי ברקן אבי פלדשטיין ואיתי להט מבכירי הייננים בישראל לצד אוליביה פרתי, היינן הראשי של יקב ברקן. ביחד, יובילו את הצד המקצועי של הקבוצה וימשיכו לפעול על מנת למצב אותה כקבוצה בולטת, מובילה ויצירתית ולספק ללקוח הישראלי חווית יין ישראלית ומקומית.

כזכור, בשנים האחרונות קבוצת ברקן נכנסה כשותפה ביקב פלדשטיין ולאחרונה גם ביקב להט.

עידו לוינסון מסר:" לאחר תקופה מהנה ומאתגרת ביקב הגדול בישראל אני מסתכל אחורה בגאווה על הסגנון הייחודי שפיתחנו יחד ואני מקווה ומאמין שימשיך להתקיים עוד זמן רב: יינות בעלי אופי מקומי המתאימים לאקלים הישראלי הן מבחינת הגידול והן מבחינת חווית השתייה במדינה ים תיכונית חמה. אני רוצה להודות לכל הייננים ואנשי היקב שעבדו עמי במהלך השנים. במיוחד ברצוני לאחל בהצלחה לידידי אוליביה פרתי, היינן הראשי הנוכחי של יקבי ברקן, איתו עבדתי בהנאה רבה בשנה האחרונה. אני גאה בנוכחות יינות ברקן במסעדות המובילות בישראל ובמוניטין הרב שהיקב צבר. בשנים הקרובות אמשיך בארץ בביסוס היקב המשפחתי שלי, ובחו"ל בייעוץ ופיתוח פרויקטים ייננים."

ניר גל מנכ"ל היקב מסר:" אנו מודים לעידו על תרומתו רבת השנים ליקבי ברקן ועל כך שהצעיד את היקב לצמרת תעשיית היין בישראל. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך הקריירה שלו בארץ ובחו"ל. בטוחני כי הייננים, אוליביה פרתי, אבי פלדשטיין ואיתי להט ימשיכו ברוח החדשנית והאיכותית ויובילו את יקבי הקבוצה לשיאים חדשים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully