וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי המשק: "בחירות מיידיות, בטרם יהיה מאוחר מדי"

9.6.2024 / 17:15

פורום העסקים כולל יותר מ-200 מבכירי המשק ובכללם המעסיקים של מרבית העובדים בשוק הפרטי: "לשם חילוץ המדינה מהמשבר העמוק נבחרי הציבור חייבים לקבל מחדש את אמון העם"

בווידאו:יירוט רקטה מעל קניון רמת אביב, 26 במאי 2024/לפי סעף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, שמעון ברוך, אנשי הדממה

בכירי המשק קוראים לבחירות מיידיות, בטרם יהיה מאוחר מדי. הם קוראים לממשלה לקבל את אמון הציבור מחדש, כי ממשלה ללא אמון ציבורי לא תוכל לחלץ את ישראל מהמשבר העמוק שהיא מצויה בו.

פורום העסקים כולל למעלה מ-200 מראשי המשק, יו"רים ומנכ"לים של חברות גדולות, המעסיקות את מרבית העובדים מהמגזר הפרטי ומייצרות את החלק הארי של התוצר הלאומי.

לפי הודעת הפורום, "לשם חילוצה של המדינה והכלכלה הישראלית מהמשבר העמוק שהולך וגדל בשל החרמות הבינלאומיים, לצד עלויות המלחמה, נבחרי הציבור חייבים לקבל מחדש את אמון העם.

"יכולתה של מדינת ישראל לשרוד את תוצאות זוועות ה 7/10, את המשבר הבטחוני, מדיני וכלכלי חסר התקדים שהולך ומעצים, טמונה באמון מלא של הרוב המכריע של הציבור בנבחרי הציבור. ללא אמון מחדש של הציבור בנבחרי הציבור, לא ניתן יהיה לבצע מהלכים, שאם לא ייעשו במהרה עלולים להוביל את ישראל למקום שמסכן את עתידה".

הצהרת נתניהו בבית החולים שיבא, 8 ביוני 2024. צילום: תומר אפלבאום, עיבוד תמונה
"הציבור הישראלי - הוא ורק הוא - הבעלים האמיתי של מדינת ישראל"/עיבוד תמונה, צילום: תומר אפלבאום

בכירי הפורום טוענים כי "ללא לכידות חברתית שמבוססת על שוויון אמיתי בנטל, לא ניתן יהיה לרתום את הציבור להקריב כל שנדרש למען עתידה של ישראל. בעת הקשה הזו, בטרם יהיה מאוחר מדי, על נבחרי הציבור להודיע לאלתר שהם הולכים לבחירות מיידיות על מנת לקבל את אמון הציבור הישראלי, שהוא - ורק הוא - הבעלים האמיתי של מדינת ישראל".

הם מסיימים את קריאתם בכך ש"זהו צו השעה ללא קשר לדעות פוליטיות, דתיות או חברתיות. רק הציבור בכללותו צריך להחליט כיום בידי מי הוא מפקיד את אמונו למען עתידה של מדינת ישראל".

פורום העסקים כולל כ-200 אנשי עסקים ובעלי החברות הגדולות במשק, המעסיקות את רוב השכירים בשוק הפרטי. בין היתר כולל את ויזל מנכ"ל קבוצת פוקס, ליאורה עופר בעלת השליטה במליסרון, צביקה שווימר מנכ"ל אלקטרה, דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים, חיים גבריאלי יו"ר תנובה, ליאור רביב מנכ"ל ישרוטל, חי גאליס מנכ"ל ביג, אייל חנקין מנכ"ל קבוצת עזריאלי, חנן פרידמן מנכ"ל בנק לאומי, דויד פתאל בעלים ומייסד רשת מלונות פתאל ואבי לוי מנכ"ל דיסקונט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully