וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר גבריאלי מונה לסמנכ"ל פרודקט של סטארט-אפ הסייבר Mitiga

10.6.2024 / 11:48

גבריאלי, בעל קריירה עשירה של למעלה מ-20 שנה בתחומי הענן והאבטחה, יוביל את מפת הדרכים של פיתוח המוצר של מיטיגה ויישומה

עמיר גבריאלי. מיטיגה,
עמיר גבריאלי/מיטיגה

חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר מיטיגה (Mitiga) המפתחת פתרונות לגילוי, תחקור ותגובה למתקפות סייבר בענן ובאפליקציות SaaS, הודיעה על מינויו של עמיר גבריאלי לתפקיד סמנכ"ל פרודקט. גבריאלי, בעל קריירה עשירה של למעלה מ-20 שנה בתחומי הענן והאבטחה, יוביל את מפת הדרכים של פיתוח המוצר של מיטיגה ויישומה. המינוי נחשף בסמיכות זמנים להכרזה על הבחירה במיטיגה כאחת מ-10 החברות שעלו לגמר תחרות החדשנות Sandbox של RSA ועל זכייתה בפרס InfoSec בקטגוריה של זיהוי, תחקור ותגובה לאיומי אבטחה בענן.

לפני הצטרפותו למיטיגה שימש גבריאלי כדירקטור ניהול מוצר בחברת Aqua Security שבה הוביל את האסטרטגיה והפיתוח של פתרונות האבטחה ל-Cloud Workloads, מרכיב מרכזי בפלטפורמת האבטחה של החברה לאפליקציות ענן (CNAPP). לפני כן שימש כמומחה אבטחה בחברת מיקרוסופט אחרי שרכשה את Secure Island ובתפקיד זה ייעץ לחברות מ-2,000 הגדולות בעולם בסוגיות של יוזמות הסייבר האסטרטגיות שלהן.

עופר מאור, מייסד משותף ו-CTO, מיטיגה: "אנו שמחים לקבל את פניו של עמיר. הקריירה שלו, שמתפרסת על פני למעלה מ-20 שנה, שזורה הישגים רבים בניהול מוצר בתעשיית אבטחת הסייבר והיא תואמת למטרות האסטרטגיות ולחזון של החברה. הניסיון העשיר של עמיר, במיוחד בפיתוח פתרונות אבטחה מורכבים לסביבות ענן בחברות טכנולוגיה גדולות כמו גם בסטארט-אפים, יסייע לנו לגבש את החדשנות המוצרית שלנו ואת האסטרטגיה של החברה. אנו בטוחים שיכולות הניהול והמומחיות של עמיר בתעשייה יהיו מרכיב מרכזי בהתמודדות עם צרכי הלקוחות בתחום אבטחת הסייבר שמשתנה ללא הפסק".

ההצטרפות של גבריאלי מחזקת את מחויבותה של מיטיגה לשדרג את היכולות של חמ"ל הסייבר של ארגונים (SOC) בעידן הענן על בסיס פלטפורמת האבטחה והתפיסה שלה בתחום. לעמיר יהיה תפקיד מרכזי בהובלת פיתוח המוצר והאסטרטגיה תוך התייחסות לצרכים הנוכחיים והעתידיים של הלקוחות. הוא יוביל גם ההתרחבות וחיזוק היכולות של הפלטפורמה שלנו ויבטיח כי החברה תמשיך לספק את הפתרון המקיף ביותר לזיהוי, תחקור ותגובה לאירועים.

עמיר גבריאלי, סמנכ"ל הפרודקט, מיטיגה: "למרות שארגונים שינו את פניהם בשנים האחרונות, מערך אבטחת הסייבר ובמיוחד הכלים של תגובה לאירועים לא השתנו באופן משמעותי. סביבות ענן הן כיום המטרה המרכזית של מתקפות סייבר ועל כן חיוני שצוותי חמ"ל הסייבר יעדכנו את הפתרונות שלהם לסוג זה של מתקפות. מציאות זו היא שמשכה אותי למיטיגה שהפתרון המותאם שלה מתמודד עם האתגרים הניצבים בפני חמ"ל הסייבר והתגובה לאירועים בעידן הענן. מיטיגה היא חברה יוצאת דופן בכך שהיא מציידת את צוותי האבטחה בכלי ניהול למפת האיומים המתעצמים נגד סביבות ענן והטכנולוגיה פותחה באופן שאינה חשופה לחסרונות של שיטות מסורתיות שלא תוכננו להיקף ולמאפיינים של סביבות ענן. אני נרגש לסייע להתפתחות של תחום אבטחת הענן ולספק פתרונות יעילים וברורים לזיהוי, תחקור ותגובה לאיומים הגדלים הללו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully