וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסקרן: שיתוף פעולה בין אוניברסיטת בר אילן ללינקדאין

10.6.2024 / 14:03

שת"פ ראשוני באקדמיה בין LinkedIn לאוניברסיטת בר-אילן: מומחי הרשת החברתית ילמדו את הסטודנטים על נטוורקינג, יצירתיות וניהול זמן

זהר ינון. ענת קזולה,
זהר ינון/ענת קזולה

"מועדון הקריירה" של אוניברסיטת בר-אילן בהובלת מרכז גשר אקדמיה מוביל שת"פ עם LinkedIn, הרשת החברתית-מקצועית הגדולה בעולם, במטרה ללוות סטודנטים וסטודנטיות ולהקנות להם מיומנויות מקצועיות וסל כלים איתו יוכלו לצאת לשוק העבודה, כבר מהיום הראשון ללימודים

"מרכז גשר אקדמיה- תעסוקה" באוניברסיטת בר-אילן בשיתוף ""LinkedIn , יושק השבוע. זו פעם ראשונה באקדמיה הישראלית ששיתוף פעולה שכזה יוצא לפועל ומעניק כלים מקצועיים רלוונטיים לעולם התעסוקה המשתנה. הכל נעשה תוך כדי הלימודים באוניברסיטה.

זהר ינון, מנכ"ל ומשנה בכיר לנשיא אוניברסיטת בר-אילן: "השת"פ עם "LinkedIn נועד להקנות העשרה מקצועית ומיומנויות רכות ובכך ליצור יתרון תחרותי נוסף לסטודנטים של אוניברסיטת בר-אילן בשוק העבודה. אנו אחראים לעתידם של הסטודנטים והסטודנטיות שלנו ולכן מהיום הראשון ללימודים, חשוב לנו להקנות להם את הכלים לפיתוח כישורים ויכולות שיאפשרו להם לפתח קריירה מקצועית ואיכותית בתחום אותו הם בחרו ללמוד".

טל שטיינמן, מנהלת LinkedIn Talent Solutions בישראל: "אנו מאמינים שמיומנויות הן המטבע החדש ושההשקעה בהן חיונית לניווט בשוק העבודה של היום. המחקרים שלנו מראים כי המיומנויות שיידרשו למשרות בשנת 2030, ישתנו בכ- 65% עקב התפתחויות שונות בעולם העבודה ובראשן התפתחויות טכנולוגיות כמו AI. המשמעות היא, שפיתוח עקבי של מיומנויות תשאיר את מחפשי העבודה מעודכנים ומואמים לדרישות השוק. אנו שמחים ומתרגשים לשתף פעולה עם אוניברסיטת בר אילן שמעניקה לסטודנטים את ההזדמנות לקבל גישה למשאבים הרבים של LinkedIn Learning, גישה המאפשרת להם להתקדם , לפתח ולצבור את המיומנויות הרלוונטיות ביותר למטרות הקריירה שלהם תוך התאמה לשוק העבודה".

טל שטיינמן, מנהלת LinkedIn Talent Solutions בישראל. יחצ,
טל שטיינמן, מנהלת LinkedIn Talent Solutions בישראל/יחצ

סטודנטים שימליצו לחבריהם באוניברסיטת בר-אילן להצטרף למועדון, יכנסו להגרלה לקבלת חשבון פרימיום* לחצי שנה. עבור הגשת מועמדות ל"מועדון הקריירה" נא מלאו את הטופס. מסלול פרימיום למחפשי עבודה מאפשר גישה לרשתות קשרים רחבות יותר, כמות חיפושים גדולה יותר, חיפושים מתוחכמים יותר, יכולת שליחת הודעות ישירות לכלל המשתמשים, יכולת מעקב אחרי חברות ומשתמשים ועוד.

לפרטים נוספים על מועדון הקריירה

  • עוד באותו נושא:
  • לינקדאין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully