וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונוס של 120 מיליון שקל יחולק לעובדי התעשייה האווירית: 8,000 שקל לכל עובד

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 10:11

דירקטוריון תע"א אישר את הבונוסים לעובדים ואת הדיבידנד למדינה מרווחי 2023, שהגיעו ל-320 מיליון דולר. הבונוס המצטבר לעובדים: 280 מיליון שקל בשנתיים. בקופת החברה יש דיבינד של יותר ממיליארד שקל שהמדינה לא משכה; עמיר פרץ: "העובדים זכאים ליהנות מחלוקת רווחים"

בווידאו:מיירט ה'חץ' שיירט בהצלחה במרחב ים סוף טיל ששוגר לעבר ישראל 22.02.24/משרד הבטחון

תוצאות השיא של התעשייה האווירית בשנה האחרונה, על רקע הזמנות משרד הביטחון במלחמת חרבות ברזל ועסקת החץ עם גרמניה מתרגמים לדיבידנד נאה למדינה ובונוס לעובדים, עניין לא נפוץ בחברות ממשלתיות.

דירקטוריון התעשייה האווירית אישר להעביר למדינה מחצית מהרווח הנקי של החברה ב-2023, שעמד על 318 מיליון דולר, והיא תקבל 580 מיליון שקל. בנוסף יתחלקו העובדים בבונוסים בשווי מצטבר של 120 מיליון שקל.

לפי סיכומים ראשוניים עם משרדי האוצר והביטחון ורשות החברות, יחזרו חלק מדמי הדיבידנד לתע"א, כשהשקעות בעלים בתשתיות החברה בעקבות השנה האחרונה, בעיקר עבור מיגון חלק ממתחמי הפעילות שלה. יצוין כי בקופת המדינה נמצאים כ-1.1 מיליארד שקלים, דיבידנדים לשנים 2022 ו-2023, שהמדינה טרם משכה למרות צריכה הכספיים הדחופים, בגלל התנגדותו של השר האחראי של רשות החברות, דוד אמסלם.

כטב"מ הרון-1 (שובל) חמוש של טייסת 200. חיל האוויר, דובר צה"ל
מל"ט מסוג הרון. צבר הזמנות של יותר מ-18 מיליארד דולר/דובר צה"ל, חיל האוויר

בשנה החולפת רשמה יצרנית החץ, מל"טי ההרון, דחפורי ה-D9 בשלט רחוק, מטוסי ביון ומשימה ומטוס המנהלים גאלפסטרים G280 גידול משמעותי בהיקף המכירות לכדי 5.3 מיליארד דולר, תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת בסך 1.54 מיליארד דולר, וכן, צבר הזמנות שעלה מעל 18 מיליארד דולר.

15 אלף עובדי החברה יקבלו בממוצע כ-8,000 שקל לעובד. חלק מהסכום יתחלק שווה בשווה בין העובדים, והשאר יחולק למחציתם כבונוס נוסף על עמידה ביעדים האישיים שלהם בשנה החולפת. זהו הבונוס הרביעי שמקבלים העובדים בשנתיים האחרונות: בדצמבר 2022 הם קיבלו 90 מיליון שקל על רווחי החברה בין 2019 ל-2021, במרץ 2023 עוד 10 מיליון שקל ובסוף 2023 הם קיבלו 61 מיליון שקל על רווחי 2022. במצטבר מדובר בכ-280 מיליון שקל. "אנחנו גאים שכאשר החברה מרוויחה, גם העובדים מרווחים, ככה יש להם את כל המוטיבציה לגרום לחברה להצליח", אמר לוואלה יו"ר ועד עובדי התע"א, יאיר כץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מנכ"ל התעשייה האווירית בועז לוי ויו"ר החברה עמיר פרץ. התעשייה האווירית,
פרץ ולוי. "העובדים רואים שכר לנחישותם"/התעשייה האווירית

יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית, עמיר פרץ, מסר כי "אני מברך על הרגע החשוב הזה שבו אנו יכולים להעניק דיבידנד למדינה, בייחוד בימים אלה בהם צרכי המדינה גדלו בכל התחומים לרבות בצרכי הביטחון. המשך הצמיחה הגדולה כל כך מתאפשר בזכות המנהלים, המנהלות, העובדים והעובדות ולכן גם הם זכאים ליהנות מבונוסים ומחלוקת רווחים וכך יהיה".

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי מסר כי: "אנחנו גאים בתוצאות העסקיות המרשימות שהן פועל יוצא של פעילותם המסורה של העובדים והמנהלים בחברה, ומדגישים את מגמת הצמיחה המתמשכת שלה. אין ספק כי כשהחברה מרוויחה ולמדינה מוענק דיבידנד, גם העובדים מרוויחים ורואים שכר לנחישותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully