וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהוקרה למורה: רעיונות למתנת סוף שנה למורה ולגננת

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 13:06

אחרי שנה מאתגרת שעברה על כולנו וגם על הצוות החינוכי ולכבוד סיום שנת הלימודים הקרבה, מצאנו מתנות סופשנה שהגננות והמורות ישמחו לקבל

יו"ר ארגון המורים על יסודיים, רן ארז, הודיע שהוא מוכן להשבית את מערכת החינוך בוועדה לביקורת המדינה, 1 באפריל, 2024/דוברות הכנסת
מורה בכיתה. ShutterStock
בהוקרה למורה: רעיונות למתנת סופשנה למורה ולגננת/ShutterStock

טוהר לצד תעוזה

סדרת הטיפוח החדשה של המותג MFK מציעה ריחות אייקונים של בית הבישום עם למוצרים מו ג'ל ניקוי לידיים ולגוף, קרם גוף, שמן גוף ובושם לשיער.

המותג מתבסס על מסורת הצרפתית של יצירה ועל אמנות לבישת הבושם. המייסון פרנסיס קורקדג'יאן שומר על קודים מדויקים של טוהר, תחכום ותעוזה. המחיר: החל מ-290 שקל. להשיג ברשת ביונד סקין ובאתר

mfk מוצרי גוף, לרשת ביונד סקין. יח"צ חו"ל,
mfk מוצרי גוף, לרשת ביונד סקין/יח"צ חו"ל

עבודה מהבית

בית האופנה GOLBARY משיק קולקציית מפיצי ריח בניחוחות מרעננים לקיץ 2024 שיתאימו כפריט עיצובי ופרקטי לכל חללי הבית.

הניחוחות הורכבו בהשראת בשמי יוקרה המשלבים ארומה מתוחכמת עם ניחוחות פירותיים ופרחוניים. המחיר לצרכן 80 שקל ל-250 מ"ל. להשיג בסניפי רשת GOLBARY בכל רחבי הארץ ובאתר

מפיצי הריח החדשים של גולברי מחיר 80 שקל. קית גלקסמן,
מפיצי הריח החדשים של גולברי מחיר 80 שקל/קית גלקסמן

מתאימים את הניחוח למורה

רשת סאקרה מציעה סדרת בשמים חדשה לנשים הכוללת 6 בשמים בניחוחות שונים תחת השם: 14-19. הסדרה החדשה נוצרה בהשראת פריחות, תמציות פרחים והניחוחות המובילים בעולם, תוך שילוב תמציות המעניקות נגיעות רומנטיות, מרעננות ורכות עדינה.

הבשמים מגיעים בבקבוק זכוכית מעוצב בצורה עגולה ומעודכנת שתתאים גם כמתנה. המחיר: 80 שקל. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

סקארה בשמים לנשים 14-19 המחיר 59 שח. קית גלסמן,
סקארה בשמים לנשים 14-19 המחיר 59 שח/קית גלסמן

בדרך אל החופש

רשת נעלי סקופ מציעה מגוון רחב של מזוודות נסיעה בעיצובים מיוחדים, ובמחירים קטנים. זה כל מה שצוות חינוכי צריך לפני חופשת קיץ מחיר- החל מ-100 שקל למזוודה.

עונת הנסיעות עם רשת סקופ החל מ-150 שקל למזוודות. בר שניר,
עונת הנסיעות עם רשת סקופ החל מ-150 שקל למזוודות/בר שניר

החופש לארח

מותג עיצוב הבית של קסטרו, CASTRO HOME, מציע קולקציית מתנות ומארזים עם נגיעה של יוקרה וסגנון במחירים אטרקטיביים.

בין ההצעות מצאנו את מארז SAY CHEESE שכולל קרש עץ להגשת גבינות, 4 סכינים לחיתוך גבינות ופומפיה מעוצבת במחיר: 140 שקל לצד מארז PIZZA PARTY שכולל מגש עץ להגשת הפיצה גלגלת לחיתוך פיצה וקופסה לתבלינים במחיר: 180 שקל ועוד. להשיג באתר וחנויות הרשת

קסטרו הום - מארז say cheese - 140 שקל. מידן מור אלון,
קסטרו הום - מארז say cheese - 140 שקל/מידן מור אלון

תודה מתוקה

'מקס ברנר' משיקה קולקציה חדשה של מארז שי הכוללים גם מוצרי שוקולד איכותי עשויים כחול-לבן וגם מוצרי טיפוח לגוף המבוססים על חמאת קקאו.

בין מארזי הקולקציה ניתן למצוא: מארז SWEET THANK YOU - מזוודת מתכת בעיצוב ייחודי להוקרת תודה והערכה, בשילוב מגוון מוצרים איכותיים של מותג השוקולד.

המחיר: 149 שקל. להשיג בחנויות השוקולד של מקס ברנר ובאתר.

max brener sweet thank you  המחיר: 149 שקל. יח"צ,
max brener sweet thank you המחיר: 149 שקל/יח"צ

לגוף, לנשמה ולסביבה

הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, LALINE משיקה קולקציה חדשה של מוצרים בניחוח WARM VANILLA לגוף, לנשמה ולסביבה מוגשים במארזי מתנה במחיר החל מ-50 שקל.

הקולקציה הינה קומפוזיציה פרחונית של וניל מתקתק מיערות טרופים רחוקים, המשתלב באיזון מופלא עם ניחוחות רומנטיים של פרחי פרזיה. מארז מיני נר ודפיוזר סוף שנה במחיר: 100 שקל במקום 160 שקל ומארז רחצה מתוק שכולל תיק רחצה, קרם גוף, קרם ידיים, קצף אמבט וגוף וספוג פרח תחרה יעלה: 140 שקל במקום 284.5 שקל. להשיג ברשת חנויות Laline ובאתר

ללין - מארז גוף עשיר סוף שנה - 240 שח במקום 460 שח. my social,
ללין - מארז גוף עשיר סוף שנה - 240 שח במקום 460 שח/my social

לאורך הים

מותג התכשיטים הבינלאומי PANDORA חושף את קולקציית הקיץ, PANDORA BY THE OCEAN אשר שואבת השראה מצורות גליות אורגניות, ומדגישה את היופי והאלגנטיות של הטבע.

הפריטים מעוצבים בסגנון מודרני עם נגיעה מהאסתטיקה הנורדית והגוונים החמימים משתלבים בהרמוניה עם הקיץ והים. טווח מחירים החל מ-95 שקל. להשיג באתר, בחנויות הרשת ובחנויות התכשיטים המובחרות.

pandora by the ocean ph. באדיבות pandora,
pandora by the ocean/באדיבות pandora

עסוקים בשיקום

הדרמוטולוגית הבכירה ד"ר מרינה לנדאו, מציעה למורות שמתכננות נופש בזמן החופשה, קיט נסיעות חדש מסדרת MAHUT שמכיל חמישה מוצרים לשיקום העור שניתן להעלות לטיסה.

הערכה מכילה תיק איפור ומוצרי הסדרה הם 100% טבעוניים וללא חומרי צבע או בישום. המחיר לערכה: 930 שקל. להשיג אצל סקין תרפיסטיות מוסמכות ובאתר המותג

מיני קיט מהות של דר מרינה לנדאו 930 שקל. עדי חזן,
מיני קיט של המותג 'מהות' של ד"ר מרינה לנדאו, המחיר: 930 שקל/עדי חזן

יוצאות למסע חושי

חברת הטיפוח הבינלאומית MOROCCANOIL החלוצה בשימוש בשמן הארגן במוצריה, משיקה ערכות נסיעה במארז מהודר הכולל את כל המוצרים החיוניים לשמירה על שגרת הטיפוח גם בזמן חופשה.

ערכת הנסיעות כוללת מוצרים לשיער ולגוף: שמפו לחות 70 מ"ל, מרכך לחות 70 מ"ל, שמן טיפולי 25 מ"ל וקרם ידיים 40 מ"ל. המחיר המומלץ לצרכן: 145 שקל. להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ ובאתר

moroccanoil ערכת נסיעות לשיער ולגוף, מחיר 145 שקל. מורוקנאויל,
moroccanoil ערכת נסיעות לשיער ולגוף, מחיר 145 שקל/מורוקנאויל

אהובתי

מותג התכשיטים הישראלי ALMA MY LOVE מציע צמידים עדינים ודקיקים, עם עין כחולה מזכוכית מורנו מושחלת על צמיד כסף דק ועדין, נוצץ ומושלם, אחד כזה שישמור עליך ואהוביך, ומתאים לשילוב עם כל צמיד שכבר עונדים.

הצמיד מגיע עם ברכה בקופסא מעוצבת, שהופכת את ההוקרה לאישית יותר. המחיר: 130 שקל. להשיג בחנות האונליין של המותג

almamylove.com  המחיר: 130 שח. שנטי גידרון,
almamylove.com המחיר: 130 שקל/שנטי גידרון

מתחברים לצד הפראי

"נעמן" מציעה מבחר כלי הגשה ממלמין איכותי מקולקציית הקפסולה החדשה WILD. הכלים, וביניהם צלחות בגדלים שונים, פלטות הגשה, בולים וקערות, בולטים בעיצובם הייחודי ומחוללים בשולחן שילובים לא שגרתיים עם אמירה אותנטית מובהקת.

כלי מלמין מצטיינים במשקלם הקל ולכן הם מתאימים נפלא לאירוח בגינה, במרפסת ובפיקניקים בחיק הטבע. בנוסף, הם כמעט אינם שבירים ומהווים אלטרנטיבה מעולה וידידותית לסביבה לכלים חד פעמיים.

טווח מחירים: 15-40 שקל, לחברי מועדון ומצטרפים בקניית 2 פריטים ומעלה. בתוקף עד 16.7.24 ו/או עד גמר המלאי. להשיג בחנויות נעמן ובאתר.

נעמן קפסולה ויילד כלי הגשה ממלמין 15 עד 40שח לחברי מועדון ומצטרפים בקניית 2 פריטים. תמי בר שי,
נעמן קפסולה WILD כלי הגשה ממלמין, טווח מחירים: 15-40 שקל/תמי בר שי

ורדינון מציעים לפנק את המורות בחוויית מקלחת משודרגת עם חלוקי רחצה מעוצבים מקולקציית הקפסולה החדשה WILD שנוצרה בהשראת מוטיבים אפריקאים.

בקולקציה 2 דגמי חלוקים עשויים מכותנה 100% רכה ומלטפת: דגם Oazis בצבעוניות רוויה ודרמטית עם דפוס זברה ופרחים גדולים ודגם Sahara 'רגוע' יותר המשלב פרינט נמרי בגווני בז'. בתוקף עד 16.7.24 ו/או עד גמר המלאי.

המחיר: 180 שקל. להשיג בחנויות ורדינון ובאתר.

ורדינון קפוסלת וייל חלוק מנומר 180 שקל. תמי בר שי,
ורדינון קפסולת WILD חלוק מנומר 180 שקל/תמי בר שי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully