וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פירות, ירקות ולשתות": קמפיין מיליון השקלים יוצא לדרך

13.6.2024 / 15:08

FRUIT & VEG סדרת משקאות הפרימיום המבוססת על פירות וירקות, בקמפיין קיץ מרענן תחת המסר - "פירות, ירקות ולשתות". היקף הקמפיין מוערך בכ-1 מיליון שקל

קמפיין פרוט&ווג'/יחצ

FRUIT & VEG סדרת משקאות הפרימיום המבוססת על פירות וירקות, בקמפיין קיץ מרענן תחת המסר - "פירות, ירקות ולשתות". היקף הקמפיין מוערך בכמיליון שקל.

סדרת משקאות fruit&veg מכילה אחוזי פרי גבוהים במיוחד, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים, בשילובים של פירות וירקות מפנקים, עולה עם קמפיין קייצי המדגיש את יתרונות הסדרה

לדברי יניב פרנקו, מנהל שיווק יפאורה: "סדרת משקאות הפרימיום FRUIT & VEG מאפשרת ליהנות בדרך הקלה והנוחה מכל הטוב שבפירות וירקות גם בבית."

הקמפיין החדש שיעלה בטלויזיה וברשתות, עם תמיכה בנקודות המכירה ידגיש את הזמינות של המשקאות תחת הסלוגן: "מי אלה שסוחטים ג'וס פירות מפנק? לא אתם! פרוט אנד ווג', פירות, ירקות ולשתות".

סדרת המשקאות FRUIT & VEG, "הופכת את היומיום ליותר כיפי ופשוט", עם שילובי פירות וירקות מפנקים בטעמים אננס תפוח גזר, אננס בננה כורכום, תפוח אוכמניות והקלאסיקה - תפוגזר. הסדרה משווקת בבקבוקים אישיים שקופים של 350 מ"ל ו-1 ליטר, בעיצוב פרימיומי, ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

  • עוד באותו נושא:
  • קמפיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully