וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראש שלהם: Lime מקדמת רכיבה בטוחה על קורקינט ואופניים

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 21:46

חברת Lime מזמינה משפחות לסדנת עיצוב קסדה יצירתית לקידום חשיבות הבטיחות בעת רכיבה על קורקינטים ואופניים - ההשתתפות ללא עלות

ליים תמונת אווירה. עומר רוזנגרט,
בראש שלהם: Lime מקדמת רכיבה בטוחה על קורקינט ואופניים/עומר רוזנגרט

חברת המיקרו-מוביליטי השיתופית הגדולה בעולם ליים (Lime) בשיתוף עם דיזינגוף סנטר, יוצאת ביוזמה חדשה לקידום החשיבות של חבישת קסדה במטרה לעודד שמירה על הבטיחות בעת רכיבה על כל סוג של קורקינט או אופניים.

ליים תקיים סדנת יצירה חווייתית לילדים בה יוכלו לעצב קסדות עבור הוריהם, שיסייעו לשמור על בטיחותם בעת רכיבה על אופניים וקורקינטים. הסדנה תתקיים בהנחייתו של המשפיען ומנחה סדנאות סטייל ואופנה, לאון שניידרובסקי, שיסייע למשפחות בהכנת עיצובים מהנים ויצירתיים. כל הילדים יקבלו במתנה קסדה (בגודל המיועד למבוגרים) אותה יעצבו במגוון חומרי יצירה ואומנות, עבור הוריהם.

הסדנה פתוחה להורים וילדים, ללא עלות, והיא תתקיים במתחם "בוטיק" (קומה מינוס 1, בין בניין A לבניין B) בדיזינגוף סנטר ביום שני 17.6.24 בין השעות 16:00-19:00.

לצד המסר החינוכי לילדים על חשיבות חבישת קסדה, ליים מקווה שההורים יחבשו את הקסדות המעוצבות החדשות בגאווה ויחושו מוטיבציה לשים את בטיחותם בראש סדר העדיפויות כשהם רוכבים בתל אביב. על פי נתוני הרלב"ד, חבישת קסדה מקטינה את הסיכון לפגיעת ראש ב 50%. בנוסף, קנס על אי-חבישת קסדה לרוכבים בכל כלי חשמלי עומד על 1,000 שקלים.

מקסים מוזס, מנכ"ל Lime ישראל: "כהורים, נעשה כל שביכולתנו כדי לשמור על סביבה בטוחה ומוגנת עבור ילדינו. אנו מרגישים חובה להעביר את המסר הזה לכל הורה שרוכב על כלים זעירים, וכמובן לילדים שיצטרפו למעגל הרוכבים עם בגרותם. כאלה שרואים את האימוץ האדיר של הקורקינטים שלנו על ידי תושבי הערים בישראל בכלל, ובתל אביב בפרט, החינוך לערך הבטיחות חשוב לנו מאוד, בין אם מדובר ברוכבים על הקורקינטים השיתופיים שלנו או ברוכבים על כלים פרטיים".

ליים פועלת במגוון דרכים על מנת לקדם רכיבה בטוחה ומרחב ציבורי בטוח להולכי רגל ומברכת על קידום החוק החדש של משרד התחבורה המסדיר את רישום כל הכלים החשמליים בישראל. כמו כן, החל מה 1 באוגוסט, הרשויות המקומיות צפויות להתחיל לאכוף את חובת חבישת קסדה ורכיבה על שבילי אופניים ייעודיים בלבד, באמצעות זיהוי לוחית הרישוי אותה נדרשים להתקין כל בעלי הכלים החשמליים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully