וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן הנדל"ן תימורה מחזקת את השדרה הניהולית: יוסי מאוטנר מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי

16.6.2024 / 8:14

מאוטנר כיהן כמנכ"ל ומנהל פיתוח עסקי של רשת המלונאות "סלינה" בישראל; בקרן תימורה יוביל מאוטנר את ניהול והקמת ה-MAZE, פרויקט הדגל של "תימורה"

יוסי מאוטנר. אלון הראל,
יוסי מאוטנר/אלון הראל

קרן הנדל"ן תימורה ממשיכה להרחיב את פעילותה ומחזקת את שדירת הניהול שלה: הקרן מינתה את יוסי מאוטנר לסמנכ"ל פיתוח עסקי של הקרן. מאוטנר, שבין תפקידיו האחרונים (2018-2022) כיהן כמנכ"ל ומנהל הפיתוח העסקי של רשת המלונאות "סלינה" בישראל, יוביל בקרן תימורה את ניהול והקמת ה-MAZE, פרויקט הדגל של תימורה. ה-MAZE הוא מתחם קריאטיבי של אמנות, מוסיקה, תרבות עכשווית, קולינריה, חנויות מתמחות והופעות חיות, בהשראת מתחמי אומנות ופנאי מצליחים בערים גדולות בעולם, שמוקם בימים אלו בלב השרון במתחם התעסוקה וההייטק קריית אתגרים בעיר רעננה .

מאוטנר, עו"ד במקצועו שבין היתר מתמחה בנדל"ן, מביא עימו לתפקידו בקרן ניסיון וידע של שני עשורים ממגוון רחב של תחומים: נדל"ן, מלונאות, היי-טק ומסעדנות. בתפקידו האחרון, לפני שהצטרף לקרן תימורה, כיהן מאוטנר במשך כשנה כסמנכ"ל פיתוח עסקי בסטארט-אפ הנדל"ן והטכנולוגיה Homez בבעלות גיל גבע, מייסד קבוצת הנדל"ן "תדהר", משפחת חורש וזיו אבירם.

לפני Homez ובין 2018-2022, מאוטנר הקים את פעילות רשת בתי מלון "סלינה" בישראל, בנה את אסטרטגיית הצמיחה של החברה, והוביל את האיתור והמו"מ המסחרי על נכסי הרשת בישראל. בתקופת כהונתו חתמה סלינה על מעל 20 הסכמי שכירות ארוכי טווח, והקימה 15 בתי מלון בישראל בשיתוף פעולה עם קבוצת אמפא, קבוצת גבאי, משפחת דלומי ואחרים. בין היתר, מאוטנר הוביל את המו"מ להסכם שיתוף הפעולה של סלינה עם קבוצת חג'ג' להשקעה של 180 מיליון דולר לרכישת והתאמת נכסי סלינה בישראל.

לפני הצטרפותו ל"סלינה", ניהל מאוטנר בשנים 2017-2018 את פרויקט מכירת פריטי אוסף האומנות, הארכיאולוגיה ודברי הערך שהותיר אחריו איש העסקים, יולי עופר. את דרכו כיזם, לאחר שעבד למשך תקופה קצרה כעו"ד פרטי, החל מאוטנר בתחום המסעדנות כשייסד בראשית העשור הקודם (2011) עם שותפים נוספים את "הקבוצה", מרשתות האירוח, חיי הלילה וההסעדה הוותיקות בתל אביב, המנהלת מעל 10 עסקים בעיר, ביניהם: בר המזג, קפה ג'אבה, החוג הצפוני, ומונדו 2000.

קרן תימורה מתמקדת ברכישה, השבחה וניהול של נכסי תעסוקה, תעשיה ולוגיסטיקה בישראל, ובכוונתה לבנות תיק נכסים בהיקף של כמיליארד וחצי שקל, תימורה פעילה בערים חיפה, לוד, ראש העין ורעננה, מנהלת כ-100,000 מ"ר ובכוונתה להרחיב את פעילותה לאזורים נוספים בארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully