וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאב פולק מונה לשותף ומנהל השקעות ראשי בקרן ג'נריישן

16.6.2024 / 13:08

פולק כיהן בשבע השנים האחרונות כשותף עמית בחברת הייעוץ האסטרטגי מקינזי ושות', במסגרת תפקידו ייעץ לגופים מובילים בתחומי האנרגיה, התשתיות, התחבורה והנדל"ן

אליאב פולק. רונן גולדמן,
אליאב פולק/רונן גולדמן

קרן ג'נריישן הודיעה היום א' (16.06) על מינויו של אליאב פולק לשותף ומנהל ההשקעות הראשי של קרן ג'נריישן.

אליאב פולק כיהן בשבע השנים האחרונות כשותף עמית בחברת הייעוץ האסטרטגי מקינזי ושות', במסגרת תפקידו ייעץ לגופים מובילים בתחומי האנרגיה, התשתיות, התחבורה והנדל"ן. פולק ליווה חלק מקרנות התשתיות הגדולות בעולם וזאת לצד חברות וגופים ציבוריים מובילים בענף, תוך התמקדות בטרנזקציות, אסטרטגיות צמיחה, ומצוינות תפעולית. קודם לעבודתו במיקינזי עבד בחברת ענבל מטעם המדינה.

פולק הבעל ניסיון עשיר בניהול השקעות בתחומי הליבה של קרן ג'נריישן - אנרגיה, תשתיות ותחבורה, והוא מביא עמו ניסיון פיננסי רב. פולק מחזיק בתואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בפילוסופיה, כלכלה ומדעי המדינה, של האוניברסיטה העברית בירושלים.

יוסי זינגר, יו"ר ג'נרשיין וארז בלשה מנכ"ל ג'נריישן: "מברכים על הצטרפותו של אליאב פולק לשדרה הניהולית של קרן ג'נריישן, לפולק ניסיון מקצועי עשיר ומומחיות בתחום התשתיות וההשקעות, בדגש על תחומי הפעילות של הקרן. אין לנו ספק שהצטרפותו תעשיר את צוות הניהול המקצועי של הקרן ואנו מאחלים לו הצלחה רבה".

אליאב פולק, מנהל ההשקעות הנכנס: "אני מודה ליוסי זינגר וארז בלשה על האמון. ענף התשתיות, בארץ ובעולם, נמצא בתנופה אדירה, ומהווה מנוף קריטי להאצת הצמיחה, הגדלת הפריון, והתמודדות עם אתגרים סביבתיים וחברתיים הניצבים לפתחנו, וזאת תוך השאת ערך רב למשקיעים. אני שמח וגאה להצטרף לקרן מובילה בענף ומצפה לעבוד יחד עם המשקיעים, חברות הפורטפוליו, וכלל השותפים שלנו, על המשך צמיחת הקרן".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully