וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום ראשון בעבודה: ניסן לוי נכנס לתפקיד מנכ"ל נמל אשדוד

16.6.2024 / 13:19

רו"ח ניסן לוי נכנס היום לתפקידו כמנכ"ל נמל אשדוד, לאחר אישור וחתימת וועדת המינויים של רשות החברות, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים והשר הממונה על רשות החברות

ניסן לוי. גבריאל סטרוק,
ניסן לוי/גבריאל סטרוק

רו"ח ניסן לוי, נכנס לתפקידו היום כמנכ"ל נמל אשדוד, זאת, בהמשך לאישור וחתימת וועדת המינויים ברשות החברות הממשלתיות, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב והממונה על רשות החברות השר דודי אמסלם. לוי יחליף את המנכ"ל בפועל, אלי בר יוסף, אשר חוזר לתפקידו הקודם כסמנכ"ל לקוחות הנמל.

רו"ח ניסן לוי כיהן בתפקידו האחרון כחבר הנהלה וסמנכ"ל בבנק מזרחי טפחות, בכפיפות ישירה למנכ"ל ולדירקטוריון הבנק. רו"ח לוי הינו בעל קריירה ענפה בתחום הפיננסים וכיהן בתפקידים בכירים ומגוונים במערכת הבנקאות - בנק ירושלים ובנק מזרחי טפחות. עוד כיהן כמשנה למנכ"ל בנק ירושלים וניהל את החטיבה הפיננסית ואת חטיבת הסיכונים; כסמנכ"ל בבנק מזרחי טפחות ניהל את חטיבת תכנון, תפעול ונכסי לקוחות ואת חטיבת הון אנושי, משאבים ותפעול. במקביל לכך, כיהן לוי כיו"ר דירקטוריון של ארבע חברות בנות של הבנק.

שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד: "ניסן לוי נכנס לתפקיד בעיצומה של תקופה מאתגרת עבור הנמל, כאשר אנחנו עדיין מתמודדים עם השלכות מלחמת חרבות ברזל וכן, כשהתחרות בין הנמלים הולכת וגוברת. אנו משוכנעים שניסיונו הניהולי הבכיר של ניסן יביא להשגת יעדי החברה בשנים הקרובות וכי נמל אשדוד ימשיך להוות את הנמל הלאומי והמוביל של מדינת ישראל. אני מבקש להודות לאלי בר יוסף, אשר כיהן כמנכ"ל בפועל במשך כשנתיים ואשר ימשיך ויהיה חלק מההנהלה הבכירה של חברת נמל אשדוד בתפקידו כסמנכ"ל לקוחות".

רו"ח ניסן לוי, מנכ"ל נמל אשדוד הנכנס: "אני מודה על האמון שניתן לי ומצטרף לתודות לאלי בר יוסף על כהונתו כמנכ"ל בפועל. נמל אשדוד היא אחת החברות החשובות למשק הישראלי ואין גאה ממני להוביל אותה בתקופה זו. אני בטוח שיחד עם עובדי הנמל המסורים וחברי ההנהלה נוכל להוביל את נמל אשדוד לצמיחה, התייעלות ושגשוג וכי נוכל לצלוח יחד את אתגרי התקופה, לטובת הכלכלה הישראלית."

רו"ח לוי סיים תואר ראשון בהצטיינות (BA) בכלכלה וחשבונאות מהאוניברסיטה העברית, ירושלים, ובעל תואר שני בהצטיינות (MBA) במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, כמו כן הינו בעל רישיון לראיית חשבון. לוי הינו רס"ן במילואים ושירת כמ"פ חי"ר ואף התנדב לאחרונה במסגרת מלחמת חרבות ברזל .

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully