וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין רמי לוי שקומם את הגולשים: "לומדי התורה מגינים על העולם"

16.6.2024 / 14:20

בשילוט חוצות שעלה לקראת שבועות מברכת הרשת: "רמי לוי' מוקירים את לומדי התורה"; הגולשים התקוממו, וברמי לוי מכחישים שמדובר במודעה שפונה לחרדים: "בערב שבועות מתפללים גם דתיים וגם חילונים למען עם ישראל, כמו כן גם החיילים"

רכב נכנס בסניף של רמי לוי/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שילוט חוצות של רשת רמי לוי שיווק השקמה מהלל את לומדי התורה, ומעורר זעם בקרב גולשים. המודעה, שפורסמה באמצעות שילוט חוצות סביב חג שבועות, כוללת תמונה גדולה של ישיבה חרדית מלאת אברכים, כאשר על התמונה מופיע הכיתוב "תורה מגנא ומצלא".

מתחת לתמונה הטקסט "רשת 'רמי לוי' מברכת ומיקרת את לומדי התורה, אשר מגינים על העולם בלימוד התורה הקדושה בליל חג מתן תורה". למטה נכתב עוד כי "רמי לוי' מוקירים את לומדי התורה".

גולשים שנתקלו במודעה התרעמו, אשר מתפרסמת כאשר ברקע הדברים מאבק גדול על גיוס חרדים וניסיון של הממשלה לחלץ את החרדים מגיוס. "האמת? היית מקבל את זה ביום רגיל, אבל דווקא בתקופה הזאת אחרי העברת החוק זו הצהרה מובהקת, ובזה הוא תומך… מקווה שנזכור לו את זה", כתב אחד הגולשים. "לא מפתיע, זה מגיע מהרשת שמכרה דיסקיות 'צה"ל ינצח' בשביל לפגוע במאבק משפחות החטופים", כתבה גולשת אחרת.

קמפיין רמי לוי - מברכים את לומדי התורה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קמפיין רמי לוי - מברכים את לומדי התורה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גולשת נוספת הוסיפה כי "מי שלא השתכנע להפסיק לקנות אצלו בגלל הדרך הכוחנית שבה שבר את ניסיון התאגדות העובדות, ולא השתכנע בגלל קשריו למירי רגב, ולא השתכנע בגלל שייבא מטורקיה כמויות של ירקות ושבר את החקלאים הישראלים, ולא השתכנע בגלל שהוא הוציא דיסקית מתחרה לדיסקית החטופים (שהרווחים ממנה הם רווחיו ולא תרומה), האם ישתכנע מזה? מקווה שכן. לכל אחד מאיתנו יש את הקש ששובר את גבו ואומר לו שיותר לא שווה לתת את הכסף לאיש הזה ולמפעלו".

ברשת רמי לוי טענו כי לא מדובר במודעה שמופנית לחרדים כלל אלא לכל עם ישראל: "כידוע - בערב שבועות מתפללים גם דתיים וגם חילונים למען עם ישראל, כמו כן גם החיילים מתפללים במועד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully