וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה: התפקיד החדש של תנ"צ קובי זריהן

16.6.2024 / 16:05

הממשלה אישרה את החלטת שר הכלכלה ניר ברקת למנות את תנ"צ קובי זריהן לממונה החדש על הגנת הצרכן והסחר ההוגן

תנ"צ קובי זריהן. יחצ,
תנ"צ קובי זריהן/יחצ

הממשלה אישרה היום (יום א') את מינויו של יעקב (קובי) זריהן, מועמדו של שר הכלכלה ניר ברקת, לתפקיד הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן.

זריהן, בעל תארים אקדמיים בלימודי המזרח התיכון ובמשפטים, כהן שנים רבות במשטרת ישראל במגוון תפקידים. בין היתר עסק בתחום המודיעין והחקירות, כולל ניהול וטיפול בפרשיות חמורות וארגוני פשיעה, בתפקידים מודיעיניים חשובים והביא להצלחות מרשימות בתחום.

שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת: "אני שמח על אישורו של קובי זריהן לתפקיד ממונה על רשות הגנת הצרכן והסחר ההוגן. הבחירה בקובי מבוססת על ניסיונו הרחב והמוכח בתחום המודיעין והחקירות. זריהן שירת במגוון תפקידים בצה"ל ובמשטרה, מה שמעניק לו יכולת ייחודית לנהל את רשות הגנת הצרכן באופן מקצועי ואפקטיבי. אני סמוך ובטוח כי קובי יוביל תהליכי שינוי והבאת תוצאות מובהקות בקידום מנגנוני הגנת הצרכן ושוק הסחר ההוגן בישראל."

יעקב (קובי) זריהן: "אני גאה ונרגש לקבל את התפקיד החשוב הזה. מודה לשר הכלכלה, ניר ברקת, ולמנהלי משרד הכלכלה על האמון שנתנו בי. בכוונתי לפעול בנחישות למען זכויות הצרכנים בישראל ולהבטיח שוק סחר הוגן ושקוף עבור כל אזרחי המדינה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully