וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' סיגל סדצקי מצטרפת לחברת הסטארטאפ Briya

16.6.2024 / 16:58

תשמש סמנכ"לית אפידמיולוגיה ראשית. עם ניסיון של למעלה משלושה עשורים בבריאות הציבור ובאפידמיולוגיה, פרופ' סדצקי מביאה עמה מומחיות שתסייע לבתי החולים להפיק את המירב מהמידע הרפואי שברשותם

פרופ' סיגל סדצקי. Briya,
פרופ' סיגל סדצקי/Briya

חברת הסטארט-אפ Briya (בריאה), המתמחה בהנגשת מידע רפואי לצרכי מחקר, מודיעה על מינויה של פרופ' סיגל סדצקי לתפקיד סמנכ"לית אפידמיולוגיה ראשית. עם ניסיון של למעלה משלושה עשורים בבריאות הציבור ובאפידמיולוגיה, פרופ' סדצקי מביאה עמה מומחיות שתסייע לבתי החולים להפיק את המירב מהמידע הרפואי שברשותם, ותמצב את המידע הישראלי היחודי כל כך בליבת מחקרים מסחריים ואקדמיים בינלאומיים פורצי דרך.

הצטרפותה של פרופ' סדצקי ל-Briya עוזרת לקדם את תכנון תהליכי קטלוג וארגון המידע הרפואי המגיע מבתי החולים, המוסדות האקדמיים וקופות החולים. בכך חברות התרופות יכולות להיות בטוחות כי הנתונים שהן מקבלות הינם באיכות הגבוהה ביותר, ומספקים מבט מקיף על מסע המטופל. בנוסף, השימוש בפלטפורמה של Briya מאפשר לאותן החברות לקצר את לוחות הזמנים של המחקר, להשיג תוצאות מדויקות יותר, להקצות משאבים בצורה יעילה יותר למחקרים קליניים ולפתח אסטרטגיות שוק מונעות נתונים. או במילים אחרות - להנגיש טיפול במהירות למטופלים שמייחלים לו.

פרופ' סדצקי (MD, MPH) מוסמכת בבריאות הציבור ואפידמיולוגיה עם ניסיון לאומי ובינלאומי רב באקדמיה, במחקר, בקביעת מדיניות, בניהול שירותי בריאות הציבור, לרבות קידום תוכניות מניעה, חיסון, ותגובה להתפרצות מחלות, One Health ורפואה סביבתית עבור משרד הבריאות. בנוסף, מילאה תפקיד מרכזי בניהול מגפת הקורונה ובעלת ניסיון בעבודה מול ארגון הבריאות העולמי וארגוני בריאות בינלאומיים נוספים. כמו כן, פרופ' סדצקי מפתחת אסטרטגיות מוכנות למצבי חירום ביולוגיים, כימיים ורדיו-גרעיניים (BCRN). פרופ' סדצקי היא פרופסור מן המניין באוניברסיטת תל-אביב עם למעלה מ-25 שנות מחקר בתחומי האפידימיולוגיה, שזכו ל-37 מענקים בסך 33 מיליון ש"ח. היא פרסמה למעלה מ-170 מאמרים המתמקדים באפידמיולוגיה של הסרטן ובהשפעות הבריאותיות של הקרינה.

רשת המידע העולמית של Briya מאפשרת שיתוף מידע בזמן אמת, בצורה מאובטחת ולפי חוקי הרגולציה. עם סדצקי בצוות, Briya שואפת להאיץ את משימתה להעצים בתי חולים בהפיכת המידע הרפואי שברשותם למשמעותי הרבה יותר ובכך להציל חיים.

דוד לזרסון, מנכ"ל Briya ומייסד-שותף: "אנו נרגשים לקבל אלינו לצוות את פרופ' סדצקי. עם התובנות העמוקות שלה על תהליכי מחקר גלובליים, נוכל להביא ערך רב יותר ללקוחות שלנו. יחד אנו יוצרים את רשת שיתוף המידע הרפואי של העתיד, ומניעים מחקר רב השפעה עם נתונים נרחבים ממקורות רבים, בקלות וביעילות."

פרופ' סיגל סדצקי, סמנכ"לית אפידמיולוגיה ראשית: "אני נרגשת להיות חלק מצוות Briya, הממנפת טכנולוגיה מתקדמת בכדי לרתום את כלל השחקנים במערכת הבריאות. יש לנו פוטנציאל לשנות את הדרך בה משתפים מידע בין גופים רפואיים ובכך להביא לקידום משמעותי של המחקר העולמי. אני מצפה בכליון עיניים להיות חלק מפתרון עבור רבים מהאתגרים אשר נתקלתי בהם במהלך הקריירה שלי. בפרט, אני מאמינה שזו ההזדמנות להרחיב את יכולות הפיתוח של החברות הבינלאומיות, באמצעות הנגשת הערך הרב הטמון בנתונים הישראליים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully