וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך משתמשים ידוענים בשוק הקריפטו לגריפת רווחים מהירים

17.6.2024 / 10:26

אחרי שג'סטין ביבר וקייטלין ג'נר היו מעורבים במוצרי קריפטו שערכם צנח, כעת השיקו איגי אזליה ואנדרו טייט מטבעות מם וקידמו אותם באגרסיביות תוך שהם עוקצים האחד את השני. ומי הראפר שקיעקע מטבע קריפטו על מצחו?

אנדרו וטריסטן טייט מואשמים ברומניה בסחר בבני אדם, אונס והקמת קבוצת פשע מאורגנת לניצול מיני של נשים/רויטרס

בעולם המטבעות הדיגיטליים הדינמי, הפיתוי לרווחים מהירים והחידוש התודעתי שמביאה התעשייה, מושכים תשומת לב רבה. הפיתוי מתגבר כאשר ידוענים תומכים או מעורבים בתחום בצורה ישירה. עם זאת, השילוב בין סלבס וקריפטו הוביל לעיתים קרובות למחלוקות משמעותיות, הונאות והפסדים כספיים רבים למשקיעים תמימים.

האירועים האחרונים כוללים את איגי אזליה, אנדרו טייט ומטבעות מם (Memecoins) שקידמו באגרסיביות.

בדרך כלל, קידומים מסוג זה מתחילים ב-X (לשעבר טוויטר). הראפרית איגי אזליה ואנדרו טייט כיכבו לאחרונה בהקשר של תחום הקריפטו, איגי התמקדה יותר בקידום קולקציית NFT, וטייט במטבעות מם. בעוד שתמיכה מסלב עם מאות מיליוני עוקבים יכולה להעלות זמנית את ערך המטבעות וערכם, מקרים כאלה לרוב נגמרים בכאב רק והפסדים כספיים גדולים כאשר ההתלהבות מתמתנת.

איגי השיקה טוקן בשם Mother Iggy, שנסק בערכו ועבר שווי שוק של 200 מיליון דולר בנקודה מסוימת. אך אנדו טייט, לא חסך מעוקביו ציוץ בו ציין כי הטוקן שהוא השיק, Daddy Tate, עקף את הטוקן של איגי, ואף הגיע לשווי שוק של 340 מיליון דולר.

ביום שני האחרון, גם אריאנה גרנדה שיתפה מם שהיווה הכוונה ל-Michi, טוקן של חתול על רשת סולנה, בחשבון האינסטגרם שלה, מה שגרם להתלהבות של מחזיקיו.

זה לא השיא, הראפר ליל פאמפ, קיעקע את המילה "סולנה" על מצחו ביום חמישי האחרון, וחשף את התמונה ל-14 מיליון עוקביו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הסוף לרוב לא טוב

ההיסטוריה מספרת כי קידום המתבצע על ידי סלבס יכולות לעיתים קרובות להוביל לציפיות מנופחות ובמקרים רבים להפסדים כספיים. ישנם סיפורים רבים משנים קודמות, כמו מעורבותו של ג'סטין ביבר בתביעה משפטית בנושא קידום פרויקט הקופים המשועממים המפורסם (Bored apes yacht club) הוא רק דוגמה אחת לכך.

ביבר, יחד עם מפורסמים נוספים, התמודד עם תביעה על כך שהטעו משקיעים בנוגע לפוטנציאל של ה-NFTs שתמכו בהם. מקרים אלו מדגישים את החשיבות של בדיקה מעמיקה וסקפטיות בכל הנוגע לתמיכת סלבס בתחום הקריפטו.

הרשימה עוד ארוכה

מרבית הטוקנים שהושקו לאחרונה וגובו על ידי סלבריטאים, כולל קייטלין ג'נר, דוידו וריץ', צנחו ביותר מ-66% בערכם מאז שהגיעו לשיאים.

ההשקה של הטוקן Genner, על שמה של אישיות התקשורת האמריקאית קייטלין ג'נר ב -28 במאי' יצרה התלהבות וספקולציה שהעלתה את מחיר הטוקן לשווי שוק של 30 מיליון דולר ביממה הראשונה, שבמקביל, ברשת תהו אם הטוקן אותנטי. למרות שהובהר על ידי ג'נר עצמה שהטוקן לגיטימי, זה לא מנע את הצניחה של ה-79% מהשיא.

לקחים למשקיעים

התנודתיות המובנית של שוק הקריפטו מוגברת כאשר מצרפים אליה את האופי הבלתי צפוי והספקולטיבי של תמיכות סלבריטאים. ברוב המוחלט של המקרים, אותן השקות נגמרות בהפסדים כספיים כבדים, ולאחר מכן מתבררות כהונאות, או השקות מפוקפקות שתוכננו מראש על מנת לגרוף רווחים לכיסם של בודדים, על חשבון תמימותם של מעריצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully