וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגי בלומנטל מונה לסמנכ"ל השיווק של חברת כרומגן

17.6.2024 / 11:11

במסגרת תפקידו יוביל בלומנטל את מערך השיווק ופיתוח האסטרטגיה השיווקית של כרומגן בישראל ומחוצה לה

חגי בלומנטל. יחצ,
חגי בלומנטל/יחצ

חברת כרומגן הודיעהעל מינוי של חגי בלומנטל לתפקיד סמנכ"ל השיווק של החברה. חגי (43), נשוי+3, בעל תואר ראשון ושני בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, מביא עימו ניסיון עשיר למעלה מ-12 שנים בעולמות השיווק והדיגיטל ועבודה משמעותית מול השוק הצרכני פרטי והמקצועי. במסגרת תפקידו יוביל בלומנטל את מערך השיווק ופיתוח האסטרטגיה השיווקית של כרומגן בישראל ומחוצה לה.

חברת כרומגן (Chromagen) שנוסדה ב-1962, הינה החברה המובילה בישראל ואחת החברות המובילות בעולם בייצור, שיווק, מכירה והתקנת מערכות מים סולאריות ופתרונות לחימום מים. כרומגן הינה בבעלות התאגיד אריסטון האיטלקי שהינו בעל מחזור מכירות שנתי של כ-3 מיליארד אירו בפעילות בינלאומית. כרומגן מציעה את פתרונותיה לכארבעים מדינות ברחבי העולם.

בתפקידו בשלוש השנים האחרונות כיהן בלומנטל כמנהל מחלקת השיווק של תדיראן מוצרי צריכה, וכשנה כממלא מקום סמנכ"ל שיווק של תדיראן גרופ. במסגרת תפקידו הוביל את מערך השיווק והדיגיטל בתחומי מיזוג האוויר, מוצרי החשמל, מערכות חימום המים ומערכות טיהור האוויר.
טרם עבודותו בקבוצת תדיראן, שימש חגי בתפקידי ניהול שונים בתחומי השיווק והדיגיטל בקבוצת פז ובקבוצת אסם נסטלה. בנוסף משמש חגי כמרצה באקדמיה בתחומי אסטרטגיה שיווקית וכשופט בתחרויות שיווק, שירות ודיגיטל של איגוד השיווק וגופים נוספים.

חגי בלומנטל: "אני נרגש להצטרף להנהלת כרומגן ולקבוצת אריסטון ולהוביל את מערך השיווק לקראת האתגרים שבפתח, תוך חיזוק וביסוס המותג בקרב הצרכנים הסופיים והקהילה המקצועית. כרומגן היא חברה מובילה עם מסורת של מצוינות וערכים של תעשייה מתקדמת. אני בטוח כי יחד נמשיך להוביל את החברה קדימה, תוך יצירת ערך מוסף ללקוחותינו".

אמיר רסקה, מנכ"ל כרומגן: "אנו שמחים לבשר על מינויו של חגי בלומנטל לסמנכ"ל השיווק של חברת כרומגן. חגי מביא עימו ניסיון רב בתחום השיווק האסטרטגי ועבודה עם מותגים מובילים. אנו בטוחים שהוא יתרום רבות לחיזוק המותג והובלתו לשיאים חדשים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully