וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרעננים: מינויים חדשים בלשכת המסחר והחדשנות ישראל

17.6.2024 / 11:31

הלשכה מינתה את יועץ התקשורת גדי סולומון לדובר הלשכה ואת אופק איה גרה למנהלת הניו מדיה. לשניים ניסיון עשיר בעבודה עם לקוחות עסקיים, וזהו חיזוק מקצועי נוסף

גדי סולומון. יחצ,
גדי סולומון/יחצ

לשכת המסחר והחדשנות ישראל-המפרץ, ממשיכה לעבות את השורות ומודיעה על מינויים חדשים: גדי סולומון יהיה דובר הלשכה ואופק איה גרה מונתה למנהלת הניו מדיה.

גדי סולומון בן 51, היה עד לאחרונה סמנכ"ל ב"צור תקשורת" ושימש כיועץ תקשורת לחברות גדולות, ביניהן: חברת החשמל, קשת 12, דן תחבורה, אושר עד, זק"א, מטה משפחות החטופים ועוד. בתפקידו עסק גם בניהול משברים והיה שותף בטיפול במשברים ללקוחות אסטרטגיים במשרד. כיום הוא משמש כיועץ תקשורת עצמאי ומלווה חברות ביחסי ציבור וניהול משברים.

"אני שמח להצטרף לצוות המוביל של הלשכה ומודה לראשי הלשכה על האמון שניתן בי. לקשר עם מדינות המפרץ יש חשיבות אסטרטגית עבור ישראל, והחשיבות הזאת התחדדה עוד יותר לאחר ה-7 באוקטובר. במדינות המפרץ יש קרקע פורייה לעסקים ישראלים - גם עכשיו.", אמר סולומון.

אופק איה גרה (לשעבר רויטמן) היא מנהלת שיווק ושיווק דיגיטלי. אופק ניהלה את השיווק של המותג אלזבטה פרנקי האיטלקי בישראל, ואת השיווק של מותג האופנה נוני פשיין, רשת דיל תאורה, הדיגיטל של רשת קינג סטור, וכמו כן מנהלת את השיווק של עמותת "צעצוע של סיפור" ואת השיווק של 'בסוד הדברים - הרב יובל הכהן אשרוב' והיא אחת מהאדמינים של סיכוי שווה. אופק בעלת רקע רב בשיווק כללי ושיווק דיגיטלי בפרט. עבדה מול משרדי פרסום גדולים כמו ראובני פרידן ומשרדי יח"צ במגזרים שונים כמו הערבי, הרוסי והחרדי בנוסף למגזר הכללי.

נשיא הלשכה, העיתונאי הבינ"ל הנריקה צימרמן ויו"ר הלשכה ד"ר יעוז סבר, ברכו על הצטרפותם של גדי ואופק ואמרו: "הלשכה ממשיכה להיבנות ולהתחזק בצוות מקצועי, ואנו שמחים על הצטרפותו של גדי, שמביא איתו ניסיון של שנים רבות בעבודה עם חברות גדולות וחשיבה אסטרטגית מחוץ לקופסה ואופק שמביאה איתה יצירתיות ופתרונות שיווקיים חדשניים".

הלשכה שהוקמה לפני כ-3.5 שנים, עברה ערב המלחמה שינוי הרכב לשם התמודדות עם האתגרים החדשים שעמדו בפתח, בהם הרחבת הסכמי אברהם וצירוף ערב הסעודית למעגל המדינות המקיימות נורמליזציה ויחסי עסקים עם ישראל.

הלשכה צירפה ארבעה חברי לשכה חדשים ובחרה את ד"ר יעוז סבר, איש עסקים העובד בישראל ובמפרץ ליו"ר הלשכה, ובאפריל האחרון מינתה את אורן הלמן לתפקיד המנכ"ל. כעת חוזרת הלשכה לפעילות מלאה, במטרה לקדם את חיזוק והרחבת הסכמי אברהם ולסייע לפעילות עסקית בין חברות ישראליות לחברות במפרץ הפרסי.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully