וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון גרמזי מונה לסמנכ"ל הכספים והתפעול של היוניקורן היילו

17.6.2024 / 11:58

רמזי הוא ממנהלי הכספים הבולטים בהיי-טק הישראלי בעל ניסיון של כ-30 שנים כמנהל כספים ראשי של מספר חברות, בין השאר יותר מעשור בחברות Semiconductor וביניהן:Kaltura , DSPC, Nogatech,,Ness Passave

ירון גרמזי. מיכה לובטון,
ירון גרמזי/מיכה לובטון

חברת היוניקורן היילו (Hailo) מתל-אביב, יצרנית מובילה של מעבדי AI למכשירי קצה, הודיעה על מינויו של ירון גרמזי לסמנכ"ל הכספים והתפעול של החברה (CFO ו-COO).

ירון גרמזי הוא ממנהלי הכספים הבולטים בהיי-טק הישראלי בעל ניסיון של כ-30 שנים כמנהל כספים ראשי של מספר חברות, בין השאר יותר מעשור בחברות Semiconductor וביניהן:Kaltura , DSPC, Nogatech,,Ness Passave , שאותן הוביל תוך כדי יצירת ערך עד להנפקתן בארצות הברית או מכירתן. בסך הכל הוביל ירון חמש הנפקות ציבוריות ומספר זהה של עסקאות מכירה של חברות ישראליות לחברות גלובאליות.

מינויו של גרמזי מצטרף למינויה של רקפת רוסק עמינח ליושבת ראש מועצת המנהלים של החברה בחודש שעבר. בנוסף כוללת מועצת המנהלים של החברה אנשי עסקים בכירים המביאים ניסיון רב מעולמות השבבים וההייטק, לרבות מולי אדן שכיהן בעברו כסגן נשיא בכיר באינטל העולמית ונשיא אינטל ישראל, דב בהרב, שכיהן כמנכ"ל אמדוקס וכיו"ר התעשייה האווירית לישראל, ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל פלטפורמת ההשקעות OurCrowd, וזהר כהן מקבוצת רד-בינת, נציג משפחת זיסאפל, אשר כיהן בעבר כבנקאי השקעות בכיר בבנק ההשקעות מורגן סטנלי.

אור דנון, מנכ"ל ומייסד משותף של היילו: "הניסיון והידע יוצאי הדופן של ירון בתחום הניהול הפיננסי והאופרטיבי הגלובאלי והובלת מהלכים אסטרטגיים של סטארט-אפים בצמיחה יהיו נכס גדול עבור היילו שיסייע לנו לנווט את החברה אחרי גיוס ההון האחרון שלנו וצמיחתנו המאסיבית בשוק העולמי. אתגרים והזדמנויות גדולים ניצבים בפנינו והיד המנוסה של ירון בתחומי הכספים והניהול תהיה מרכיב קריטי בהצלחתנו".

היילו הוקמה בפברואר 2017 על ידי בוגרי יחידת העלית הטכנולוגית של חיל המודיעין. החברה, שהפכה ליוניקורן לפני שנתיים וחצי, הכריזה בתחילת אפריל על גיוס של 120 מיליון דולר והשיקה את מאיצי ה-GenAI עתירי הביצועים שלה מדגם Hailo-10 שמבשרים על עידן חדש שבו משתמשים יכולים להיות הבעלים של יישומי GenAI (בינה מלאכותית יוצרת) ולהריץ אותם באופן מקומי על גבי המכשירים שלהם ללא צורך בהרשמה לשירותים מבוססי ענן של בינה מלאכותית יוצרת. בסה"כ גייסה היילו מהקמתה 340 מיליון דולר.

להיילו משרדים בארה"ב, גרמניה, יפן, טייוואן, סין, דרום קוריאה, ורשת של מפיצים ברחבי אסיה, צפון אמריקה, דרום אמריקה, אוסטרליה ואירופה ומוצריה משרתים יותר מ-300 לקוחות ברחבי העולם. החברה מעסיקה כיום מעל 250 עובדים בתל-אביב ובחו"ל, ומגייסת עובדים נוספים כדי לתמוך בצמיחה המואצת. המעבדים של היילו הם תוצר של חשיבה מחדש על ארכיטקטורת המחשוב הרגילה והם מאפשרים למכשירים חכמים לבצע משימות למידה עמוקה מתוחכמות דוגמת זיהוי עצמים בזמן אמת, תוך מזעור של צריכת ההספק, גודל ועלות השבב. המעבדים מיועדים להשתלב בסוגים רבים של מכונות חכמות ומכשירים חכמים במגוון מגזרים ובכללם רכב, אבטחה, מחשוב, תעשייה 4.0 וקמעונאות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully