וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מינויים משמעותיים במשרד הפרסום מנצ'

17.6.2024 / 12:17

משרד הפרסום מנצ' במגמת צמיחה: מתרחב לקומה נוספת ומכריז על שני מינויים משמעותיים: אבי סעדה מונה למנכ"ל לפעילות הדיגיטל של המשרד וענת יצחקי עבו למנהלת קריאייטיב

אבי סעדה. יחצ,
אבי סעדה/יחצ

משרד הפרסום מנצ' במגמת צמיחה: מתרחב לקומה נוספת ומכריז על שני מינויים משמעותיים - מנכ"ל לפעילות הדיגיטל של המשרד ומנהלת קריאייטיב.

אבי סעדה ששימש עד כה כסמנכ"ל הדיגיטל, מונה למנכ"ל הפעילות. לסעדה 14 שנות ניסיון בתחום הדיגיטל- בתחילת הדרך כבעל עסק עצמאי להקמת תשתיות ונכסי אונליין לעסקים לוקאלים. ב-2015 הצטרף לזרוע הדיגיטל במנצ', המתמחה במתן פתרונות דיגיטליים ללקוחות ובעלת ניסיון עשיר ומגוון. זרוע הדיגיטל של מנצ' כוללת מספר דיסיפלינות מקצועיות ובהן - ניהול, קריאייטיב, תוכן ומשפיענים, מדיה ואנליזה, בשילוב הטמעת מוצרים וטכנולוגיות רלוונטיות. תחת ניהולו של סעדה נרשמה התפתחות וצמיחה יוצאת דופן בדיגיטל של מנצ' בשנים האחרונות, עד לרמה של כ-35% מכלל הפעילות הפרסומית במנצ'.

ענת יצחקי עבו ששימשה עד כה כמנהלת קריאייטיב במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי מצטרפת למנצ' כמנהלת קריאייטיב. יצחקי מביאה עימה ניסיון רב, בעלת למעלה מ- 18 שנות ניסיון כקופי וכמנהלת קריאייטיב במשרדים הגדולים, ביניהם מקאן וראובני פרידן וטיפלה בלקוחות מהמובילים במשק: תנובה, הוט, שטראוס עלית, יפאורה, סימילאק, אחת מתשע, לתת, סופר פארם, דלק מוטורס, טיב טעם, ורבים נוספים.

ענת יצחקי עבו. יחצ,
ענת יצחקי עבו/יחצ

כמו כן, מדווחים במנצ' על צמיחה משמעותית בפעילות ולאור כך גם על התרחבות משרדי החברה לקומה נוספת, המשתרעת על שטח של כ-400 מ"ר, המתווספים למשרדים הקיימים ברמת החיל.

מטעם מנצ' נמסר: "אנחנו שמחים וגאים לקדם לתפקידי ניהול בכירים עובדים מוכשרים, עתירי ניסיון ומנצ'ים כמו אבי ומאחלים הצלחה לענת שמגיעה אלינו עם קילומטרז' ענק של ניסיון. משרד הפרסום מנצ' ממשיך את תנופת הצמיחה שלו לאורך השנים, וכעת מתרחב גם בשדרת הניהול הבכיר, וגם ברמת המשרד עצמו - עם השקת קומה נוספת".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully