וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקוח גילה חרקים בפסטה, תשובת היבואן: למה לא שמרת במקרר?

17.6.2024 / 13:30

הלקוח גילה חרקים בחבילת פסטה חדשה ונדהם מתשובת החברה: "זה מוצר יבש שגם בסופר מוחזק על המדף. מי מחזיק פסטה יבשה במקרר?"; תגובת דיפלומט: "החברה התנצלה, הלקוח לא נענה כראוי במוקד"

למה חלק מהפחמימות גרועות לשיניים יותר מסוכר?/McFarland DDS MS

יש פסטות ויש פסטות. "הפושטיות", אלה שעולות 4.5 שקלים לחבילה, ואין לכם ציפיות קולינריות גבוהות מהן, למעט סגירת פינה לארוחת הצהריים של הילדים, טובלות בתועפות קטשופ, ויש את אלה של "הביוקר", שיכולות לחצות את רף ה-10 שקלים, ומאתגרות את הפסטות הטריות בטעם.

לפני שבועות החליט עומרי להתפנק בפסטה ליגת על מבית "רומו", שמייבאת חטיבת הפרימיום של דיפלומט, המתהדרת בשם הלועזי המחייב "Diplomat culinary", ובקופה של שופרסל, שם ערך את הקניות, נפרד ממטבע עגול ומוזהב כדי לזכות בה.

למחרת ניגש למלאכת הבישול. הוא הרתיח מים, הוסיף מלח והכניס את תכולת השקית לתוך הביעבוע הנעים, בעודו מכין את הרוטב שישתדך היטב לפפיונים ששכשכו במים. אלא שאז, לזוועתו, הבחין בחרקים שחורים וביצים בהירות שצפים להם שם, לצד חתיכות הבצק המתבשלות.

פסטה עם חרקים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הפוסט והתמונות. "נרכשה בשופרסל ולא בשוק של רפיח"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כשבדק את תאריך התפוגה, גילה שהוא אי שם בשנת 2027, והיא יוצרה לפני שלושה חודשים בלבד. כשפנה לשירות הלקוחות של דיפלומט, זכה לתשובה שהוציאה אותו מהדעת: "הם לא נותנים שירות, כי החזקתי את המוצר מחוץ למקרר יותר מ-24 שעות, למרות שזה מוצר יבש שגם בסופר הוא מוחזק על המדף. מי מחזיק פסטות במקרר?", תהה.

עוד לפני שנדון בתשובה ההזויה של אחד היבואנים הגדולים בארץ, ומי שמייקר מחירים השכם והערב, נציין רק, שפסטות טריות אכן נהוג להחזיק במקפיא ובמקרר, וכך גם מצוין על גבי האריזה, אבל עם כל הכבוד לפסטת פרמיום יבשה, אין על האריזה הנחיה כלשהי להחזיק אותה במקרר לפני השימוש. לכן, ההתנערות של דיפלומט מהטיפול בלקוח, בגלל בעיית אחסון, אינה תופסת בשום צורה.

עומרי פרסם פוסט זועם בפייסבוק וזכה לתגובות של "איכס", לצד "פרוטאין ללא תשלום, למה להתלונן", ו"הסופר מחזיק פסטה בלי קירור ואתה צריך לשמור במקרר"? תוך כמה שעות קיבל מענה מאוסנת שהזדהתה כנציגת "דיפלומט קולינרי", "מצטערת שזו היתה חוויית הלקוח שלך. לעיתים הפסטה לא נשמרת/ מאוחסנת בצורה נאותה, או לחילופין יש חור קטן ממנו נכנסים חקרים. את הפסטה לא צריך לשמור בקירור וכמובן כשפותחים את השקית צריך לאטום", והבטיחה לפצות אותו על החוויה, האיך נאמר, מעוררת בחילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פסטה עם חרקים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פסטה עם חרקים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

תגובת החברה: "נפער בשקית חור קטן שאיפשר כניסת מזיקים"

מדיפלומט נמסר בתגובה: "התלונה טופלה אתמול מיד כשעלה הפוסט. החברה התנצלה בפני הלקוח והוא טופל לשביעות רצונו המלאה. מדובר באמת במוצר פרימיום הארוז בשקית ניייר ידידותית לסביבה, אשר מסיבה כלשהי, בזמן שרשרת האספקה או בנקודת המכירה, נפער בה חור קטן שאיפשר כניסת מזיקים שעשו את הנזק במוצר. מדובר באירוע חד פעמי היכול לפעמים להתרחש. לא היו תלונות על מוצרים נוספים מאותו קו ייצור. אנחנו מודעים שהלקוח לא נענה כראוי במוקד ועל כך החברה התנצלה. מדובר באירוע נקודתי שאינו מהווה סכנה לציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully