וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Automat-it ממנה את עודד הראל לדירקטור מכירות

17.6.2024 / 14:39

הראל מגיע לחברה עם ניסיון רב במכירות לאחר ששימש כמנהל לקוחות אסטרטגיים בחברות ענן. לדבריו, הוא מאמין בבניית מערכת מבוססת אמון עם הלקוחות, בניית קשרים ארוכי טווח תוך שיתוף פעולה הדוק, שקיפות, הבנה עמוקה של הצרכים ומתן ערך מוסף מדויק

עודד הראל. יעקב רם,
עודד הראל/יעקב רם

חברת Automat-it, המאיצה את המעבר של חברות לענן של AWS, מתרחבת וממנה את עודד הראל לדירקטור מכירות ישראל.

הראל מגיע לחברה עם ניסיון רב במכירות לאחר ששימש כמנהל לקוחות אסטרטגיים בחברות ענן. לדבריו, הוא מאמין בבניית מערכת מבוססת אמון עם הלקוחות, בניית קשרים ארוכי טווח תוך שיתוף פעולה הדוק, שקיפות, הבנה עמוקה של הצרכים ומתן ערך מוסף מדויק. "ערכים אלה יובילו להישגים חדשים ולהמשכיות הצמיחה של החברה" הוא אומר. להראל תואר שני במינהל עסקים.

"במקביל להתרחבות שלנו בשוק האירופאי אנחנו ממשיכים להשקיע בשוק הישראלי, כור מחצבתנו" אומר זיו קשטן, מנכ"ל Automat-it. "בישראל יש לנו את בסיס הלקוחות הרחב ביותר ואנחנו מרגישים מחויבות רבה כלפיו. על רקע זה גייסנו את עודד, מנהל מבטיח חדש, אשר ישקיע את כל מרצו וכישרונו בשימור צי הלקוחות המקומי ובהגדלת הפריסה שלנו בארץ, בדגש על עבודה עם סטארט-אפים. זוהי אחת המטרות האסטרטגיות שלנו לשנה הנוכחית ואנו מתכוונים להמשיך ולהשקיע בפיתוח השוק המקומי."

Automat-it מתמחה במתן שירותי DevOps ו-FinOps לסטארט-אפים אשר משתמשים בענן של AWS. החברה מסייעת ללקוחותיה לבנות יישומים במהירות ובקלות, תוך עמידה בדרישות החמורות ביותר של סקלביליות, אמינות, זמינות ואבטחה.

Automat-it היא שותפה בכירה של אמזון וחתמה עימה על הסכם אסטרטגי רב-שנתי. לקוחותיה הם סטארט-אפים המגיעים מכל המגזרים במשק, כולל פינטק, סייבר, ביוטק, דיגיטל, IoT ועוד. החברה הוקמה בשנת 2012 ומשרדיה שוכנים בישראל ובאירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully