וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Humanz מתרחבת לארה"ב, ממנה את לירן ליברמן לתפקיד המנכ"ל

17.6.2024 / 14:50

ליאב רפאל חן מונה לתפקיד הנשיא, מגייסת בכירים מגוגל ומטיקטוק, וחותמת שותפות אסטרטגית עם המשפיענית הבינלאומית ולריה ליפובצקי

לירן ליברמן. יחצ,
לירן ליברמן/יחצ

הגדילה וההתרחבות של Humanz אל צפון אמריקה מביאה איתה התחלות חדשות. בימים האחרונים הודיע מייסד ומנכ"ל החברה, ליאב רפאל חן, כי שבע שנים אחרי השקת החברה, הוא מסיים את תפקידו בארץ ומתמנה לנשיא. המהלך הזה הזה מגיע יחד עם מעבר של חן לארצות הברית ופתיחת שני משרדים חדשים לחברה בניו יורק ומיאמי.

בימים אלה Humanz ממנה את לירן ליברמן לתפקיד המנכ"ל, ששימש כ-CRO של החברה בשנה האחרונה. במהלך שנה זו הכנסות החברה גדלו ב-42%, והיא החלה את פעילותה בארה"ב עם 15 לקוחות שתקציבי השיווק שלהם עולים על חצי מיליארד דולר, וכל זה לצד הפעילות הענפה בישראל ומדינות נוספות. לפני כניסתו לחברה, ליברמן עבד חמש שנים בגוגל כמנהל תעשיית ההייטק של חברות ישראליות גלובליות. "לראות את המשקיעים, המייסדים, העובדים, ובמיוחד את ליאב המייסד והמנכ"ל היוצא, שהוביל את השינוי הזה, מאמינים ביכולות המנהיגות שלי להוביל את Humanz לשלב הבא היה מאוד מרגש עבורי" אומר ליברמן. "אני בטוח שהמעבר של ליאב לארה"ב, ביחד עם זלצר ויואב, יתן דחף משמעותי לפעילויותינו שם".

ולריה ליפובצקי ורועי זלצר. יחצ,
ולריה ליפובצקי ורועי זלצר/יחצ

את הפעילות בארה"ב של החברה יובילו שלושה מנהלים בכירים נוספים מגוגל וטיקטוק. את הפעילות העסקית בארה"ב יוביל רועי זלצר, שמצטרף ל-Humanz לאחר ששימש כראש מחלקת מכירות ב-TikTok במשך שלוש שנים ומילא שורת תפקידים בגוגל במשך תשע שנים. בשנים האחרונות הקים זלצר את בסיס הלקוחות הגדול של TikTok ישראל עם מפרסמים גדולים והניע את הצמיחה של שתי חטיבות עסקיות, המפקחות על 70 עובדים. זלצר עבר לאחרונה לארה"ב עם משפחתו במאמצים לפתוח את משרדי Humanz.

כצעד ראשון בפעילותו של זלצר, Humanz חתמה על שותפות אסטרטגית עם ולריה ליפובצקי. עם למעלה מ-6 מיליון עוקבים בכל הפלטפורמות, ולריה מדורגת בין חמשת המשפיעים המובילים בעולם בתחומי הביוטי והאופנה. היא יזמית, יוצרת תוכן ומנחת פודקאסטים מוערכת. ליפובצקי פעילה בתחום יצירת התוכן מזה מספר שנים, ומתגאה בפודקאסט מצליח בשם Not Alone. "וולריה תצטרף לצוות שלנו כמנהלת אסטרטגיית יוצרי התוכן שלנו. ביחד, נשתף פעולה בקמפיינים משותפים כדי להניע חדשנות ויצירתיות" מסביר זלצר.

עוד בכיר שמצטרף לשורות Humanz הוא צחי כהן, שישמש כ-VP שותפויות יוצרי תוכן, ויעבוד עם יוצרי תוכן ברחבי העולם. כהן מגיע לחברה לאחר 7 שנים בגוגל, שם שימש כמנהל השיווק של YouTube Shorts בשווקי אירופה ובמזרח התיכון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לירן ליברמן. יחצ,
לירן ליברמן/יחצ

המינוי האחרון הוא יואב שר, שמעתה ינהל את הפעילות העסקית של לקוחות ישראלים גלובליים ב-Humanz. שר הצטרף לחברה אחרי 10 שנים בגוגל בהם היה ממקימי תחום הסטארטפים בחברה. בתפקידיו האחרונים ניהל את תחום הפיתוח העסקי עבור שווקים מתפתחים ובהמשך ניהל את תחום ה- Export Publishers.

ליברמן, המנכ"ל הנכנס מסכם: "אני גאה ונרגש לראות חברים שאיתם עבדתי שנים רבות ושעזבו תפקידים בכירים במיוחד בגוגל ובטיקטוק, מצטרפים לחזון הטכנולוגי של Humanz", אומר ליברמן. "אני בטוח שיחד נוכל להמשיך ולהתבסס על הצמיחה המרשימה של השנה שעברה, להרחיב את הפעילות שלנו בארה"ב ובאירופה ולהגיע לשיאים חדשים".

ליאב רפאל חן, מייסד Humanz והמנכ"ל היוצא משתף: "אני מצטרף לצוות האמריקאי שלנו כדי להמשיך את צמיחת החברה ולספק ערך מוסף לחברות הגדולות בשוק האמריקאי", אומר חן. "מאז הקמת החברה יחד עם השותפים שלי אלירן, רועי, קובי ושמואל, הטכנולוגיה שלנו צברה תאוצה ב-5 יבשות, צברה למעלה מ-150 מותגים ידועים ויותר מ-250,000 יוצרי תוכן. אני נרגש לראות את התרומה האדירה שהטכנולוגיה של Humanz תרמה לכלכלת היוצרים ברחבי העולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully