וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי נתנאל מונה ליו"ר דירקטוריון מועדון "חבר"

17.6.2024 / 15:01

מועדון "חבר" מודיע על מינויו של אל"ם רועי נתנאל ליו"ר דירקטוריון החברה. רועי יחליף את היו"ר היוצא אל"ם אייל יוסיפסקו, אשר כיהן בתפקיד במהלך השנתיים האחרונות, ויכהן לצד מנכ"לית "חבר" יפעת קסוטו

רועי נתנאל. שחר פליישמן,
רועי נתנאל/שחר פליישמן

היו"ר הנכנס רועי נתנאל (41), נשוי + 3, משרת בצה"ל 24 שנים. בתפקידו האחרון שימש ראש ענף התורה וההדרכה של חיל משאבי האנוש (משא"ן) כשלוש שנים, במסגרתו היה אמון על הגיבוש, הבנייה והמימוש של תוכנית העבודה של החיל, על פיתוח וקידום החדשנות והדיגיטל בחיל ועל בניית כשירות סגלי המשא"ן בדרג הנפרס בשגרה ובחירום. נוסף על תפקידו כראש ענף תפקד גם כקצין אג"ם של החיל והיה אחראי לבניית כשירותו לחירום ובמהלך מלחמת חרבות ברזל, תוך ביצוע אינטגרציה בכל מרכזי מפקדת החיל וחטיבת הנפגעים. בזמן מבצע "שומר החומות" שימש רועי קצין משאבי אנוש באוגדת איו"ש.

לרועי תואר ראשון (BA) בהצטיינות במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני (MBA) במנהל עסקים בהתמחות בייעוץ ארגוני מהקריה האקדמית אונו, והוא בוגר קורס דירקטורים ונושאי משרה וקורס ניהול עסקי בכיר של מכללת SRI.

רועי נתנאל, יו"ר הדירקטוריון הנכנס של מועדון "חבר": "אני גאה ונרגש על הזכות הגדולה להוביל את דירקטוריון 'חבר' ולכהן כיושב הראש שלו - בעיקר בעת הזו, בזמן מלחמה. יחד נפעל למען רווחתם של כל עמיתינו, משרתי הקבע גמלאי צה"ל, אנשי כוחות הביטחון ובני משפחותיהם, תוך בניית מענים רלוונטיים לכל שלבי החיים באמצעות מגוון מוצרים ושירותים מתקדמים. מועדון 'חבר' ימשיך להעניק שירות מהמעלה הראשונה תוך התאמת המענים שלו למציאות המשתנה ויוסיף לשמש גוף איתן לעמיתיו, גוף המונע מערכים של אהבת הארץ, אחריות חברתית ודאגה לקהילה. המועדון ימשיך להוות בית לעמיתיו - וישמש מודל לחיקוי והשראה לארגונים אחרים במשק הישראלי".

אל"ם אייל יוסיפסקו, יו"ר הדירקטוריון היוצא: "זכיתי להוביל את החברה ולשרת את עמיתיה בשנתיים וחצי האחרונות. הדירקטוריון, בשיתוף ההנהלה והעובדים, עשה כל שביכולתו להשיא ערך במגוון תחומים ומוצרים כדי שנמשיך להיות מועדון הצרכנות הטוב ביותר. תודה גם לאדוה פישר, שהייתה המנכ"לית עד לפני כחצי שנה ואיתה עברתי דרך ארוכה בבנייתו ובקידומו כמועדון מוביל המציע הצעות ערך משתלמות. אני מאחל ליו"ר הנבחר רועי נתנאל הצלחה רבה בתפקידו, ואין לי ספק שניסיונו רב השנים יסייע להצלחתו. הדירקטוריון בראשותו, בשיתוף פעולה עם המנכ"לית יפעת קסוטו וההנהלה, יוביל את 'חבר' להצטיין ולשגשג גם כעת, כשהמלחמה היא שגרת יומנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully