וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ Finaloop מגייס עובדים

17.6.2024 / 15:54

יגויסו כדי להחליף מנהלי חשבונות בפלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית עבור חברות מסחר אלקטרוני

פינאלופ. יחצ,
פינאלופ/יחצ

חברת הסטארטאפ Finaloop, המפתחת פלטפורמת הנהלת חשבונות מבוססת בינה מלאכותית לחברות מסחר אלקטרוני, מגייסת עובדות ועובדים למגוון של תפקידים בהם ארכיטקט פרונטאנד, מפתח תוכנה בכיר, מנהל פיתוח תוכנה, מדען נתונים, מנהל שיתופי פעולה ומנהל הצלחת לקוחות. העבודה בחברה באופן היברידי במשרדים בתל אביב ומרחוק. בנוסף מגייסת החברה בניו יורק מנהל קהילה וארועים ומנהל שיתופי פעולה.

החברה הכריזה על גיוס הון בסך 35 מיליון דולר, בסיבוב מסדרה A בהובלת קרן Lightspeed Venture Partners, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Accel ו-Aleph, אשר מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-55 מיליון דולר.

Finaloop היא פלטפורמת הנהלת החשבונות הראשונה שפותחה כדי לענות על הצרכים הייחודיים של חברות איקומרס בארה"ב, תחום שהתנהל עד כה על ידי שילוב של תוכנות הנהלת חשבונות מיושנות עם פעולות ידניות רבות של מנהלי חשבונות ורואי חשבון. הפלטפורמה של Finaloop, שנבנתה על סמך ידע נצבר רב בתחום הפיננסים והמסחר האלקטרוני, מחליפה את מגוון הפעולות שנעשו בעבר על ידי מנהלי חשבונות 'באוטומציה אינטליגנטית'. לשם כך, המערכת עושה שימוש נרחב ומתקדם בטכנולוגיות AI ו-Machine Learning ומבצעת עבודה מקצועית מלאה, במקום זו שנעשית על ידי רואי חשבון ומנהלי חשבונות.

בנוסף, המערכת מספקת נתונים ומדדים פיננסיים מלאים בזמן אמת ללא צורך בפקודות יומן או עבודת הנהלת חשבונות ידנית, ומאפשרת דיוק בניהול ספרי החשבונות והדו"חות התקופתיים, דיווחי מס אופטימליים, ותובנות פרקטיות לשיפור הניהול הפיננסי. בכך היא חוסכת ללקוחותיה משאבי כסף וזמן רבים, מסירה נקודות עיוורון פיננסי ומאפשרת להם להתמקד בפעולות להגדלת הצמיחה והרווחיות, לקבל החלטות חכמות יותר על בסיס על דאטה מלא ועדכני, ולנהל את תזרים המזומנים באופן הטוב ביותר.

"אין סיבה להשתמש בטכנולוגיה שפותחה לפני עשרות שנים"

בלב יכולות האוטומציה של Finaloop ניצב Ricoⓒ, מנוע הזיהוי והתאמה הפיננסי הראשון המונע על ידי בינה מלאכותית. מתוך למעלה מ-70 מיליון תנועות עסקיות, Finaloop הצליחה לזהות, להתאים ולעבד מעל ל-94% בהצלחה באופן אוטומטי - פעולה שבעבר הייתה כולה ידנית עבור בעלי עסקים ומנהלי חשבונות.

"תעשיית האיקומרס בנויה על טכנולוגיה מתקדמת, אבל הפתרונות החשבונאיים ששימשו את החברות הפועלות בתחום נמצאו שנות אור מאחורי כל כלי אחר בארסנל שלהם", מסביר פינצ'בסקי, "אין שום סיבה שהחברות הפועלות בתחום ימשיכו להשתמש בטכנולוגיית הנהלת חשבונות שפותחה לפני עשרות שנים ובעבודה מאומצת וידנית של מנהלי חשבונות, בעוד שאר היבטי הפעילות שלהם מתנהלים באמצעים הטכנולוגים המתקדמים ביותר שיש כיום. סבב הגיוס מגיע לאחר שהוכח ששוק האיקומרס משתוקק לפתרון טוב יותר לניהול הפעילות הפיננסית. אנחנו נרגשים לאחד כוחות עם לייטספיד, שחולקים עימנו את החזון להוביל מהפיכה בתחום הניהול הפיננסי של חברות איקומרס."
טל מורגנשטרן, שותף בקרן לייטספיד: "Finaloop מחדשת תעשייה שלא ראתה שינוי מהותי כבר יותר מ-30 שנה ונמצאת בחזית העיצוב מחדש של תחום החשבונאות הפיננסית עבור חברות איקומרס על ידי פתרון נקודות הכאב הגדולות ביותר שלהם - ובחזית הטכנולוגית בתחום. אנחנו נרגשים לתמוך בצוות החברה כשהיא ממשיכה בעבודתה המרשימה לספק לחברות איקומרס נתונים פיננסיים מדוייקים בזמן אמת, מה שנותן להם יתרון אדיר על פני המתחרים שלהם."

למידע על המשרות הפתוחות והגשת מועמדות לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully