וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו סמטון ישמש כ- CISO-In-Residence

17.6.2024 / 16:12

סמטון, בעל רקע עשיר בתעשיית הסייבר ירחיב את קהילת בכירי הסקיוריטי של הקרן וייעץ לחברות הפרוטפוליו שלה

אנדרו סמטון. יחצ,
אנדרו סמטון/יחצ

מרלין ונצ'רס מודיעה היום (ב') על מינוי של אנדרו סמטון כ- CISO In-Residence. סמטון ייעץ אסטרטגית וטכנולוגית לחברות הפרוטפוליו של הקרן, ויעצים את המענה של מנהלי אבטחת המידע של חברות הפרוטפוליו של הקרן ושל לקוחות פוטנציאליים. בנוסף, יסייע בהרחבת הקהילה של קרן ההון סיכון שמונה למעלה מ-300 בכירי סקיוריטי שנפגשים על בסיס קבוע ומספקים משוב לסטרטאפים של מרלין ונצ'רס. התוספת של סמטון תאפשר לחברות הפרוטפוליו להתאים את המוצרים והשירותים לדרישות השוק. וזאת לצד היכולת להדריך את חברות הפרוטפוליו ולסייע להם לחזק את אמצעי הסייבר שלהם ולהפחית סיכונים.

"היום, כדי שחברות הפרוטפוליו של הקרן יתבלטו בנוף, עליהן להבין באופן מעמיק את התעשיות אותן הן משרתות, ואת הצרכים הייחודיים של לקוחותיהם ושל בעלי עניין אחרים" אומר סת' ספרגל, שותף מנהל בקרן מרלין ונצ'רס. "יחד עם אנדרו בהובלה, שיביא איתו את הניסיון המרשים בתעשייה ויכולת לשוחח עם מנהלי אבטחה נוספים, יהיו לנו תובנות מעמיקות יותר על צרכי הסקיוריטי בארגונים השונים. זה יסייע לא רק לנו אלא לתעשיית הסקיוריטי כולה, ויבטיח שהסטרטאפים שלנו יכירו את הפרקטיקות הנחוצות ביותר".

"בתקופה האחרונה, על אף האתגרים אנו פוגשים יותר יזמים ישראלים, עם הצטרפותו של אנדרו היכולת שלנו לבלוט בשוק הסייבר הישראלי ולתת ערך ליזמים אף תגבר." אומר שי מישל, שותף מנהל בקרן ההשקעות מרלין ונצ'רס.

"כשפגשתי את סת' ואת הצוות של מרלין ונצ'רס, התרשמתי מיד מהיצירתיות שלהם, מהיכולות והניסיון בכל הנוגע להעצמת סטרטאפים בתחום הסייבר סקיוריטי", אומר סמטון. "הקרן בנתה קהילה יוצאת דופן של אנשים חדשניים, לקוחות? (buyers) ומשקיעים שהיא קריטית להצלחת שוק הסייבר התחרותי היום. שיטת הפעולה שלהם עולה בקנה אחד האופן בו אני מנהל את מערכות היחסים האישיות והמקצועיות שלי. אני מצפה לעבוד יחד עם מרלין ונצ'רס ולהמשיך להגדיל את הקהילה, ולהוסיף עוד מתודולוגיות מבוססות דאטה כך שיינתנו עוד משוב ותבונות ממנהלי אבטחת המידע".

אנדרו סמטון בעל 25 שנות ניסיון בהובלת סקיוריטי במספר תעשיות שונות ובהן ממשל, הלת'קייר ופיננסים. הוא שימש כמנהל אבטחת מידע מאז שנת 2006, בין היתר בחברת DataRobot, בבנק ההשקעות הסעודי (SAIB) ובקבוצת MIB המספקת פתרון דאטה לחברות ביטוח. הוא מחזיק בהסמכות של CISSP, CISA, CGEIT CCISO, CISM, CRISC, ויש לו מומחיות מעמיקה בציות לרגולציה ופרטיות. הוא שימש כחבר בורד וייעץ לסוכנויות ממשלתיות בנושא אבטחת מידע.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully