וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז 2024: פקחים דורשים להסתיר רכיבים ישראלים

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 20:52

בהוראת נשיא צרפת נאסרה כניסת ישראלים לתערוכת הנשק יורוסאטורי ואזור הביתן הישראלי הוסב לבית קפה, מציגים זרים זעמו על המהלך, וחלקם הפגין נגדו. במקביל מפעל של אלביט בבריטניה נפרץ על ידי פעילים פרו פלסטינים שזרעו נזקים

בווידאו: סרטון תדמית של מערכת ההגנה "מוזיקה" של אלביט/אלביט מערכות

שיא חדש של אנטי ישראליות, היום בפריז: פקחים מטעם הנהלת תערוכה הנשק יורוסאטורי 2024 הסתובבו בין הדוכנים ודרשו מחברות שמציגות מערכות נשק עם רכיבים ישראלים להסתירן.

מדובר בג'נרל דיינמיקס מערכות יבשה (GLDS) מארה"ב, שמציגה נגמ"ש פנדור עם צריח תותח של אלביט, וריינמטאל הגרמנית, שמציגה את טנק הליאופרד שלה עם מערכת מעיל רוח של רפאל להגנה מטילים.

שלט הזדהות בדוכן חברת ליאונרדו DRS עם הישראלים שכניסתם לתערוכת יורוסאטורי נאסרה. ללא קרדיט, מערכת וואלה
שלט ההזדהות עם הישראלים בביתן של חברת ליאונרדו DRS בתערוכה/מערכת וואלה, ללא קרדיט

ישראלי שביקר היום בתערוכה סיפר לוואלה כי בקרב המציגים הזרים שורר זעם רב על השלטונות הצרפתים שאסרו של חברות ישראליות להציג השנה בתערוכה בגלל פעולת צה"ל בעזה , איסור שהוטל רק על רוסיה. "בפנים כולם תומכים בנו וכועסים על הצרפתים", סיפר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טנק הליאופרד עם מערכת מעיל רוח של רפאל

האזור שבו הייתה אמורה להתמקם התצןגה הישראלית בתערוכת יורוסאטורי. ניר קהאן, באדיבות המצולמים
שטח התצוגה הישראלית הנטוש. הפך לפינת קפה מאולתרת/באדיבות המצולמים, ניר קהאן

בדוכן של ליאונראדו DRS האמריקאית, הבעלים של יצרנית המכ"מים הישראלית ראדא, ושותפה של רפאל באספקת מעיל רוח לצבא ארה"ב, תלו אנשי החברה שלט ובו דגלי ישראל וארה"ב: "אנחנו מביעים סולידריות עם עובדינו, שותפנו וחברינו שלא הוזמנו בגלל זהותם הלאומית".

שטח הביתן הישראלי שאמור היה לאחר את התצוגה של יותר מ-60 חברות מהארץ עמד שומם, ושימש את המבקרים כרצף של פינות קפה מאולתרות.

הפעילים הפרו פלסטינים פורצים למפעל אלביט

בבריטניה פרצו היום פעילים פרו פלסטינים למפעל INSTRO שבבעלות אלביט, ומתמחה בייצור מערכות אלקטרו אופטיות. הפעילים שטוענים שתוצרת המפעל נשלחת לישראל, הצליחו להגיע לאולמות הייצור של המפעל במחוז קנט, לפגוע במכונות ייצור ובמערכות מחשב. חלקם נעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully