וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנות ההשתלמות זינקו במאי: מה עשתה הקרן שלכם?

18.6.2024 / 10:08

קרנות ההשתלמות במסלול הכללי רשמו עליה בחודש מאי האחרון, עם תשואה ממוצעת של 1.23% לחודש מאי ו-4.33% מתחילת השנה; בראש הטבלה החודשית אלטשולר שחם, כלל אחרונה

בווידאו: רוחות עזות, מתחם הבורסה ר"ג, 1 ביוני 2023/ראובן קסטרו

קטר ההייטק הישראלי תקוע בתחנה המקומית וממשיך להתרחק מעמיתו האמריקאי שממשיך להתקדם בבורסות האמריקאיות.

סקטור הטכנולוגיה הוביל את הבורסות האמריקאיות גם במאי האחרון ותרם גם לחסכונות הטווח הבינוני המושקעים בו עם עלייה ממוצעת של 1.23% לחודש מאי האחרון בקרב עשר קרנות ההשתלמות הישראליות הגדולות במסלול הכללי שנבחנו על ידי וואלה כסף.

התשואה החיובית סייעה לצמצם את ההפסד שחוו הקרנות בחודש אפריל לפניו, והובילה לתשואה מצרפית מממוצעת של 4.33% מתחילת השנה.

קרנות ההשתלמות בחודש מאי. מערכת וואלה, עיבוד תמונה
קרנות ההשתלמות בחודש מאי/עיבוד תמונה, מערכת וואלה

קרן ההשתלמות במסלול הכללי של אלטשולר שחם המשיכה להוביל גם במאי עם תשואה בגובה 2.17%, הגבוהה ב-1.4% מהתשואה שהשיאה קרן ההשתלמות של כלל באותו המסלול, שחתמה את הטבלה מלמטה עם תשואה בגובה 0.77% לאותה התקופה. כל הקרנות רשמו תוצאה חיובית בחודש זה.

לאה פרמינגר, סמנכ"לית השקעות בבית ההשקעות אלטשולר שחם, פירטה לוואלה כסף, כי "השווקים הבינלאומיים סגרו את מאי במגמה מעורבת, כאשר העליות נחוו בעיקר בבורסות האמריקאיות בהובלת סקטור הטכנולוגיה, עם עלייה של כ-6.3% במדד הנאסד"ק, לצד עלייה של כ-4.8% במדד ה-S&P".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לאה פרמינגר, סמנכלית השקעות אלטשולר שחם. עידו לביא,
לאה פרמינגר, סמנכלית השקעות אלטשולר שחם/עידו לביא

לדבריה, "לעומת הבורסות מעבר לים, הבורסה המקומית הגיבה במגמה מעורבת עם עלייה של כ-1.2% במדד ת"א125, לצד ירידה של כ-3.1% במדד ת"א90 מנגד. בנוסף יש לציין, כי בארץ הייתה עליית תשואות (כלומר הפסדי הון) באג"ח במח"מ (משך חיים ממוצע) הבינוני והארוך וזאת בניגוד למגמה בארה"ב, בה הייתה ירידת תשואות לאורך העקום כולו

"תיק ההשקעות באלטשולר נהנה מהשקעה במח"מ קצר בישראל שמנעה הפסדי הון, ומנגד גם מרווחי הון באגרות החוב הארוכות בארה"ב. בנוסף, חשיפת יתר לסקטור הטכנולוגיה תרמה לתשואה חיובית לצד תמהיל המניות שלנו בארץ שהינו עם חשיפת יתר לבנקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully