וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי בקבוצת סופרין: נטע להב מונתה לסמנכ"לית הפיתוח העסקי

18.6.2024 / 13:28

במסגרת תפקידה החדש בקבוצת סופרין, תפתח להב את עסקי הקבוצה ותפעל להרחבה של כל תחומי הפעילות לרבות תחום ההתחדשות העירונית

נטע להב. שרון רז,
נטע להב/שרון רז

נטע להב מונתה לאחרונה לתפקיד סמנכ"לית הפיתוח העסקי בקבוצת סופרין. במסגרת תפקידה החדש בקבוצת סופרין, תפתח להב את עסקי הקבוצה ותפעל להרחבה של כל תחומי הפעילות לרבות תחום ההתחדשות העירונית.

להב, אדריכלית בעלת תואר B.arch החלה את דרכה כאדריכלית עצמאית ולאחר מכן השתלבה בגינדי השקעות בתחום ההתחדשות העירונית. לאחר מספר שנים חברה לאייל פרידמן, שהיה אחד הבעלים של גינדי השקעות לחברתו הפרטית GF נדל"ן והובילה פרויקטים גדולים ומשמעותיים בניהם פרויקט & EAST . פרויקט עירוב שימושים בשותפות עם חברת סופרין ורבוע כחול נדל"ן.

בשנים האחרונות כיהנה כסמנכ"לית פיתוח עסקי ואדריכלית חברה ברבוע כחול נדל"ן. במסגרת תפקידה הובילה עסקאות יזמיות משמעותיות וכן פרויקטי השבחה בנכסי החברה בתל אביב, ירושלים וגוש דן בהיקפים של מאות אלפי מ"ר.

להב היא תושבת רעננה, נשואה פלוס 4 ילדים.

קבוצת סופרין עוסקת בייזום, ניהול והקמה של נכסים מניבים ופרויקטים נדל"ניים למגורים, התחדשות עירונית, משרדים, מסחר ולוגיסטיקה ויזמה מספר רב של פרויקטים מוצלחים ברחבי הארץ הן במסגרת ארגון, ניהול וליווי של קבוצות רכישה והן באופן יזמי. הקבוצה הוקמה ב 2009 ע"י ליאון וצחי סופרין, הונפקה לפני כשנתיים בבורסה

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully