וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Entro Security מגייסת עובדים לפיתוח פלטפורמת הסייבר למיפוי, ניהול והגנה על זהויות לא אנושיות

18.6.2024 / 15:05

הפלטפורמה של אנטרו היא הראשונה מסוגה אשר מחזירה לצוותי אבטחת המידע בארגונים את השליטה על ניהול מחזור החיים של זהויות לא אנושיות, סיקרטים, זיהוי ותגובה למתקפות בזמן אמת

איציק אלבס מייסד משותף ומנכ"ל, אדם שריקי מייסד שותף וסמנכ״ל טכנולוגיות, אנטרו סקיוריטי. Nik Davids,
איציק אלבס מייסד משותף ומנכ"ל, אדם שריקי מייסד שותף וסמנכ״ל טכנולוגיות, אנטרו סקיוריטי/Nik Davids

חברת הסטארט-אפ אנטרו סקיוריטי (Entro Security), המפתחת את פלטפורמת הסייבר הראשונה בעולם למיפוי, ניהול והגנה על זהויות לא אנושיות (Non-Human Identities - NHI) וסיקרטים (Secrets - מפתחות גישה לשירותי ענן) מגייסת עובדות ועובדים לתפקידי שיווק ומכירות, פיתוח ופרודקט:מפתחי בק אנד בכירים, מפתחי פול סטאק בכירים וחוקרי אבטחת מידע.

אנטרו סקיוריטי הודיעה על השלמת גיוס הון סבב A בהיקף של 18 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן Dell Technologies Capital בהשתתפות המשקיעים הנוכחיים StageOne Ventures ו- Hyperwise Ventures. סך הכל 24 מיליון דולר מאז הקמתה באוקטובר 2022, כולל גיוס סיד בהובלת StageOne Ventures ו - Hyperwise Ventures ובהשתתפות מספר אנג'לים בולטים מעולם הסייבר לרבות מיקי בודאי וראקש לונקאר.

האימוץ המהיר של תשתיות ענן ושירותי SaaS הוליד מאות אלפי זהויות לא אנושיות בלתי מנוהלות בארגונים, כגון מפתחות API, חשבונות של שירותים שונים, וטוקנים. על פי מחקרים בתעשייה מספרם של אלה גדול פי 45 לעומת זהויות אנושיות. (כלומר, בארגון שמעסיק 1,000 עובדים יהיו 45,000 זהויות לא אנושיות). המספר הגדול של הזהויות הלא אנושיות והסיקרטים הללו יצר פרצות אבטחה רחבות שנוצלו על ידי האקרים כדי ליזום גל חדש של מתקפות בעלות פרופיל גבוה, לרבות הפריצה לדרופבוקס שהתרחשה לאחרונה.

ההיקף הגדול של התופעה לא מאפשר לאבטח את הזהויות והסיקרטים הללו באופן ידני וכתוצאה מכך פתרונות לניהול מחזור החיים של זהויות לא אנושיות וסיקרטים הפכו לעדיפות אסטרטגית עליונה של חברות. אנטרו מאפשרת לארגונים להשתמש בזהויות לא אנושיות וסיקרטים באופן מאובטח, תוך פיקוח על היקף השימוש בהן ואוטומציה של מחזור החיים מתחילתו ועד סופו.

איציק אלבס, מייסד משותף ומנכ"ל אנטרו סקיוריטי: "דוחות של יבמ ושל וריזון דירגו זהויות לא אנושיות וסיקרטים כסוג מתקפות הסייבר השני בהיקפו ובעל ההשפעות הפיננסיות ההרסניות ביותר עבור ארגונים. זו הסיבה שהעניין בפלטפורמה שלנו נסק בקרב מנהלי אבטחה בארגונים. אנו נשתמש בהון שגויס כדי להמשיך להוביל תחום זה, לשרת את לקוחותינו ולהרחיב את עסקינו".

דיפאק ג'יבאנקומאר, שותף מנהל בקרן Dell Technologies Capital: צוות האבטחה של אנטרו מבין מקרוב את האתגרים הכרוכים באבטחת מערכות בהיקף ארגוני. איציק ואדם חיו את האתגרים הללו בעברם המקצועי כמנהלים בכירים ומנהלי אבטחת מידע בארגונים כגון מכבי , שירותי בריאות, מיקרוסופט וברודקום. לכן, כמי שהתמודדו בעצמם עם הבעיה, הם הצליחו לבנות פלטפורמה עבור אנשי מקצוע אחרים, שמסוגלת להתמודד עם איומים שחבויים באינטראקציות בין מכונה למכונה. הגישה שלהם יצרה תהודה הן בקרב אנליסטים והן בקרב לקוחות והיא וזכתה בהכרה משמעותית. אנו מצפים לשתף פעולה עם צוות אנטרו ולתמוך בו בעת שהם בונים את החברה על בסיס ההצלחה המהירה והמרשימה בתחילת הדרך".

לעיון במשרות והגשת קורות חיים לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully