וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייצור מזון מתורבת בקנה מידה תעשייתי: חברת הבת של פלורי גייסה 10 מיליון דולר

18.6.2024 / 15:08

Ever After Foods מציעה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת לייצור מזון מתורבת בקנה מידה מסחרי ובאופן חסכוני. המנכ"ל איל רוזנטל: "פלטפורמת הייצור הייחודית של החברה מובילה אותנו לשינוי המודל העסקי, כך נוכל לשרת יותר שחקנים בשרשרת הערך"

מנכ"ל Ever After Foods איל רוזנטל. יח"צ,
מנכ"ל Ever After Foods איל רוזנטל/יח"צ

חברת הביוטכנולוגיה פלורי, אשר הופכת תאים לפתרונות שמקדמים רווחה וקיימות גלובלית, הודיעה היום על השקעות אסטרטגיות בחברת הבת שלה, Ever After Foods, המציעה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת לייצור מזון מתורבת בקנה מידה מסחרי ובאופן חסכוני. Ever After Foods הינה מיזם משותף של פלורי ותנובה, והיא בעלת זכויות בלעדיות לשימוש בטכנולוגיה ובקניין הרוחני של פלורי לפיתוח, ייצור ומסחור בשר מתורבת. סבב הגיוס בסך 10 מיליון דולר יתמוך בפלטפורמה של Ever After Foods ויקדם אותה כמפעילה טכנולוגית עבור תעשיית המזון הנרחבת.

Ever After Foods מינפה את טכנולוגיית ריבוי התאים של פלורי לתעשיית המזון המתורבת ופיתחה במהירות פלטפורמת ייצור בקנה מידה מסחרי, על בסיס הפיילוט שהציגה בשנה שעברה. בעת פיתוח גרסת ה-B2B של הפלטפורמה, Ever After Foods הציגה יכולת ייצור של רקמות שריר ושומן מתאים של בעלי חיים שונים, על מנת לחקות בצורה הטובה ביותר את הטעם, המראה והמרקם של בשר מהחי. פריצת דרך זו מאפשרת לשותפיה של Ever After Foods להפחית עלויות ייצור ביותר מ-90%, תוך הגדלת היעילות משמעותית.

בהשוואה לפלטפורמות ייצור אחרות, הטכנולוגיה של Ever After Foods מניבה פי שישה יותר חלבון ופי 700 יותר ליפידים מכל תא, כמו כן, היא מספקת ערכים תזונתיים גבוהים יותר וטעם משופר. בנוסף להשקעה החדשה, פלורי הרחיבה את הרישיון שהוענק ל-Ever After Foods לכלול גם דגים מתורבתים.

"פלטפורמת הייצור הייחודית של Ever After Foods מובילה אותנו לשינוי המודל העסקי, כך נוכל לשרת יותר שחקנים בשרשרת הערך" אמר אייל רוזנטל, מנכ"ל .Ever After Foods "ההשקעה מצד שותפים גלובליים חדשים הינה עדות למחויבות הגבוהה של הצוות לפתרון אתגרי הייצור העיקריים העומדים בפני תעשיית הבשר המתורבת. בנוסף להשקעה, העבודה עם שותפים חדשים בתחום תעמיק את רשת הקשרים שלנו בתעשייה ותאיץ את ההתרחבות שלנו לשווקים בינלאומיים, על מנת שנוכל להוביל את העידן הבא; ייצור בשר מתורבת בר קיימא בקנה מידה גדול".

"ההשקעה המשותפת מצד חברות בינלאומיות לצד תנובה ופלורי בפלטפורמת הייצור הייחודית, בצוות ובחזון של Ever After Foods, מדגישה את תפקידם הקריטי של שיתופי הפעולה בהבטחת מערכת מזון עולמית ברת קיימא ובטוחה". אמר חיים גבריאלי, יו"ר דירקטוריון קבוצת תנובה. "האופן שבו העולם מייצר וצורך בשר יעבור תמורות משמעותיות בעשור הקרוב, וזה פותח הזדמנויות עצומות לשחקנים רבים. בתור קבוצת המזון המובילה בתחום תחליפי החלבון, אנו מכירים בחשיבות העצומה של המשך ההשקעה בפודטק הישראלי".

"ההשקעה הנוכחית ב-Ever After Foods מובלת על ידי שותפים גלובליים חדשים, וכוללת גם את המחויבות המחודשת של תנובה. אנו מאמינים שהשקעה זו מחזקת את האסטרטגיה של פלורי ומדגישה את איכות הטכנולוגיה והפתרונות של החברה", כך אמר יקי ינאי, מנכ"ל ונשיא פלורי. "במהלך השנתיים האחרונות, Ever After Foods שינתה את תחום הבשר המתורבת, ושמה זרקור על טכנולוגיית ריבוי התאים החדשנית של פלורי. פלורי מחויבת להצלחת Ever After Foods, ואבן דרך זו משקפת את המחויבות המתמשכת שלנו לחדשנות ולמצוינות. אני מביעים את תודתנו הכנה לצוות הניהול של Ever After Foods על מסירותם ועבודתם הקשה בהובלת החזון המשותף שלנו קדימה".

  • עוד באותו נושא:
  • פלורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully