וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מינויים חדשים ב-AI21

18.6.2024 / 15:51

חברת הבינה המלאכותית המובילה בישראל, AI21 מתרחבת וממנה את שרון ארגוב לסמנכ"לית השיווק ואת יניב וקרט לסמנכ"ל העסקים הראשי

שרון ארגוב. רועי שור,
שרון ארגוב/רועי שור

AI21 מודיעה על הצטרפותם של שרון ארגוב כסמנכ"לית שיווק ויניב וקרט כסמנכ"ל העסקים הראשי בחברה. המינויים מתקיימים במסגרת תהליך הצמיחה של החברה, במטרה לתמוך במימוש החזון - הנגשת הדור הבא של כלי AI לארגונים. AI21 בונה מודלי שפה ומערכות בינה מלאכותית עבור ארגונים, גייסה כ-336 מיליון דולר ממשקיעים מובילים, ביניהם NVIDIA, אינטל, גוגל ואחרות. שווי החברה עומד על 1.4 מיליארד דולר והיא משרתת עשרות לקוחות, בהם חברות Fortune500.

ארגוב היא מומחית שיווק בינלאומית בתחום ה-B2B ובתהליכי צמיחה של חברות בשלבים מוקדמים. לפני הצטרפותה ל-AI21 שימשה כסמנכ"לית שיווק ביוניקורן הסייבר CYE, שם בנתה והובילה את מחלקת השיווק משלב ההתחלה ועד להובלת שוק. לפני כן שימשה כסמנכ"לית צמיחה ב-Hibob וכמנהלת שיווק ב- Holdings888 ,ארגוב מביאה שנות ניסיון רבות ומגוונות במהלכן ייעצה למספר חברות הייטק , הקימה וניהלה סוכנות שיווק ועבדה עם קרנות הון סיכון מובילות. ארגוב תוביל את בניית המותג ומערכי השיווק הגלובלי של החברה, עבור מגוון המוצרים של החברה.

וקרט מצטרף לחברה עם מעל 20 שנות ניסיון בתעשיית ההיי-טק הישראלית ובסיליקון ואלי, כשבתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל העסקים הראשי (CBO) ב-WIX, שם הוביל את השותפויות האסטרטגיות, את המכירות, וניהל עסקאות בשווי עשרות מיליוני דולרים. לפני כן, הוא ייסד והוביל את Figure8, שנמכרה ב-2019 ל-Care.com. בתחילת דרכו עבד וקרט במיקנזי, ובהמשך דרכו עבד ב-Adobe כמנהל מכירות שיווק ושותפויות עסקיות בשווקים מתהווים וב-Primesense כסמנכ"ל מכירות ושיווק. את המומחיות שצבר לאורך השנים בתחומי השותפויות, מכירות ותפעול יטמיע בתפקידו החדש ב-AI21.

מינויים אלו מתרחשים על רקע שיתופי פעולה משמעותיים עליהם הכריזה החברה לאחרונה עם מיקרוסופט ו-Snowflake, בעזרתם מנגישה את מודל השפה החדשני שהשיקה לאחרונה, "Jamba" למשתמשי Microsoft Azure AI ו-Snowflake Cortex. זאת בהמשך, לשיתוף הפעולה שלה עם אמזון, המציג את מודלי השפה של החברה ב-Amazon Bedrock.

יניב וקרט. אורן לוקץ',
יניב וקרט/אורן לוקץ'

אורי גושן, מייסד ומנכ"ל-משותף ב-AI21: "אנחנו מתרגשים לצרף לצוות המומחים שלנו את שרון ויניב, שיסייעו לחברה להמשיך להקנות פתרונות איכותיים לבעיות המהותיות ביותר של הארגונים, תוך חיסכון במשאבים וייעול הפעילות הקיימת. הניסיון והיכולות הייחודיות של השניים יסייעו לחברה להשלים את מימוש החזון שלה - הטמעת טכנולוגיות חדשניות מבוססות בינה מלאכותית בחברות Fortune500, תהליך שאנו צופים שיושלם עד שנת 2027."

שרון ארגוב, סמנכ"לית שיווק ב-AI21: "אני שמחה להצטרף לחברה המובילה ביותר בתחום הבינה המלאכותית בישראל בזמנים חשובים אלה ולקחת חלק בעידן מהפכת הבינה המלאכותית בעזרת טכנולוגיה מהפכנית ופתרונות ייחודיים שהחברה מנגישה לארגונים. אני מאמינה שבשנים הקרובות, הטכנולוגיה שלנו תהיה זמינה לכלל הארגונים ותסייע בהטמעה ויישום כלי ה-AI בצורה אחראית, מובנית ואמינה."

יניב וקרט, סמנכ"ל העסקים הראשי של AI21: "אני גאה להצטרף לחברה שעומדת בשורה אחת עם המתחרות הגדולות בעולם בתחום הבינה המלאכותית. AI21 פיתחה מומחיות מעמיקה וייחודית בהקניית פתרונות מבוססי LLM לארגונים, תוך התגברות על החסמים הקיימים בשוק, ואני מאמין שהיא תוביל את עיצוב העתיד של מערכות הבינה המלאכותית."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully