וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות משיקה סופר: "מאות מוצרים בהנחה של עשרות אחוזים"

18.6.2024 / 19:05

בהשקעה של מיליונים: ההסתדרות משיקה "סופר חברתי" מקוון לחבריה שבו יוכלו לרכוש מוצרי מזון ופארם "מסובסדים בהנחת עומק"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד: "חייבים לעצור את הכאוס"/קונטקט

מהלך חדש של ההסתדרות נועד להילחם ביוקר המחיה ואם אפשר גם לצרף חברים חדשים. ההסתדרות הודיעה היום על השקת "הסופר החברתי", סופר מקוון שיכיל מאות מוצרים במגוון תחומים: "בישול ואפייה, מוצרי מזון יבשים ושימורים, מוצרי ניקיון ופארם, ואביזרים לבית - במחירים מוזלים במיוחד". בהקמת הסופר הושקעו מיליוני שקלים.

הארגון, המייצג כ-800 אלף עובדים ועובדות, יאפשר לחבריה לרכוש בסופר החברתי, וכך "להוזיל את סל הקנייה בעשרות אחוזים ביחס לרשתות השיווק המובילות. בין השאר, יציע הסופר מוצרים מסובסדים בהנחת עומק". המשלוח יגיע ישירות ליעד תוך 3-5 ימי עסקים. הסופר זמין לחברות ולחברי ההסתדרות, כפוף להזדהות, באתר super-hist.co.il ובאפליקציה. התשלום בכרטיס אשראי.

בין המחירים לדוגמה:

• משחת שיניים קולגייט טוטאל קלין - 4.9 שקלים (מחיר ממוצע 11.9 שקלים)
• רביעיית נתחי טונה בהירה בשמן 140 ג' - 12.9 שקלים (מחיר ממוצע 21.9 שקלים)
• פסטה ברילה ספגטי (מס' 7) 500 ג' - 2.9 שקלים (מחיר ממוצע 7.9 שקלים)
• שמן זית כתית מזוכך 750 מ"ל - 29 שקלים (מחיר ממוצע 32.9 שקלים)

הסופר החברתי של ההסתדרות. מערכת וואלה, צילום מסך
הסופר החברתי של ההסתדרות/צילום מסך, מערכת וואלה

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד הכריז על המהלך לפני כשנתיים, כחלק מתמיכתה של ההסתדרות במאבק נגד יוקר המחיה. את המיזם הובילו מנכ"ל ההסתדרות ויו"ר דירקטוריון הסופר החברתי, דודו בצלאל, ולתפקיד המנכ"ל הסופר מונה עידן נסימי, איש קמעונאות.

צוות ההקמה עסק בחודשים האחרונים באיתור יצרנים מקומיים ויבואנים ליצירת מגוון מוצרים רחב, ובהקמת מערך לוגיסטי לאריזה ולשילוח לכל מקום בארץ. עם סיום שלב ההרצה של הסופר החברתי, בשבועות הקרובים, צפויים להתווסף עשרות מוצרים נוספים במגוון תחומים.

בר-דוד אמר כי "בעיצומה של תקופה קשה ומאתגרת, אנחנו יוצאים בבשורה משמעותית כחלק מהמאבק של ההסתדרות ביוקר המחייה, ומשיקים את הסופר החברתי. מהיום יוכלו חברות וחברי ההסתדרות להוריד את ההוצאות של משק הבית - וכל זה, בלחיצת כפתור".

לדברי בר-דוד מדובר ב"מיזם פורץ דרך, שנועד לאפשר לכם להזמין מגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים ונמוכים משמעותית מהממוצע בשוק, ולחתוך בהוצאות".

מנכ"ל הסופר נסימי אמר כי "הצלחנו להעמיד פה סופר חדש, סופר חברתי, סופר שיספק לכם את המחירים הטובים ביותר. הקניות הפכו להיות בשנים האחרונות הבטן הרכה עבור משקי בית רבים בישראל. הייתה לנו משימה להביא פה בשורה אמיתית לציבור ולפתוח סופר שיאפשר לעשות קניות בראש שקט ובלי לקרוע את הכיס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully