וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם אירועים חדש נפתח בים המלח בהשקעה של 120 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 13:14

בחודש הבא צפוי להיפתח בים המלח מתחם האירועים והכנסים DOME EXPO DEAD SEA שנבנה בהשקעה של כ 120 מיליון שקל וישמש לאירועים, תערוכות, מופעים ופסטיבלים בינלאומיים

פוינט 2 פוינט. יח"צ,
מתחם לאירועים וכנסים נפתח בים המלח בהשקעה של 120 מיליון שקל/יח"צ

בתום ציפייה ארוכה, בחודש הבא צפוי להיפתח Dome Expo Dead Sea, מרכז כנסים ענק להופעות, וועידות, אירועים עסקיים, קונצרטים ופסטיבלים בינלאומיים בים המלח, בהשקעה של כ-120 מיליון שקלים.

המתחם החדש יכיל עד 5,000 איש אשר ייהנו מחוויית צפייה בדומה למקבילות בדובאי ולאס וגאס - כיפת ענק מתנפחת בגובה 23 מטר שמרחוק נראית כמו כדור גולף ענק . מדובר ב "דום אקספו ים המלח" המתפרס על פני חמישה דונמים.

המתחם נמצא באזור עין בוקק - רבע שעה הליכה מקניון ים המלח הנבנה אף הוא בימים אלה אשר צפוי להיפתח בשנה הקרובה.

מתחם DOME EXPO DEAD SEA. באדיבות פוינט 2 פוינט,
מתחם DOME EXPO DEAD SEA/באדיבות פוינט 2 פוינט

מי שאמונה על התפעול הטכני של המתחם הינה קבוצת "פוינט 2 פוינט" המתמחה בהפעלת אולפני טלוויזיה מתקדמים וניידות שידור, לצד ציוד טכני ומקצועי לכנסים, וועידות, אירועים עסקיים מופעים ותערוכות.

קבוצת פוינט 2 פוינט נבחרה מתוך חברות רבות שהתמודדו על הפעלת ה-DOM ותנצח באקספו החדש על כל ההיבט ההפקתי הטכני תוך שהיא אמונה על כל נושא ההגברה, תאורה, מסכי לד, מולטימדיה, ניידות שידור,

תקשורת לווינית, מקרני לייזר ועוד. יצוין שהקבוצה כבר התקינה במתחם מערכות סאונד ותאורה מהמתקדמות בעולם בשווי של מיליוני שקלים.

ארז קוריאל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוינט 2 פוינט, אומר כי מדובר באתגר מקצועי ברמה בינלאומית. "אנו ערוכים להביא את חו"ל לישראל ולספק לצרכן התרבות והמוזיקה הישראלי חוויה ברמה מקבילה לזו של אולמות ההופעות של לאס וגאס ודובאי.

'פוינט 2 פוינט' ערוכה לאתגר בזכות קילומטראז' עצום שצברנו במרוצת השנים, כשניצחנו על מערכות הווידיאו והאודיו של האירועים, הוועידות והכנסים הגדולים בישראל. אני מודה ליזמים על האמון בבחירה שלנו כקבוצה שתוביל את המתחם בעשור הקרוב".

בין היתר המקום הוכשר להעברת האירועים בשידורים חיים לכל מקום בארץ ובעולם.

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
מתחם DOME EXPO DEAD SEA. באדיבות פוינט 2 פוינט,
מתחם DOME EXPO DEAD SEA/באדיבות פוינט 2 פוינט

אולם הדום אקספו אמור להפיח חיים חדשים בתיירות המקומית והבינלאומית לים המלח. למרות שמדובר בפלא טבע עולמי, בעשורים האחרונים התקשה האזור להציע לרבבות מבקריו חוויות תרבות והסעדה.

הדום אקספו נבנה בצורת כיפה המתנוססת למרחקים, בדומה לאולמות דומים בחו"ל, כמו ה-O2 ארנה בלונדון, שגם בראשו מתנוססת כיפה הנראית למרחקים. הכיפה המדוברת הורמה לפני מספר חודשים באמצעות לחץ אוויר המוזרם על ידי מדחסי ענק.

בימים אלו מתנהל מו"מ עם כמה מגופי תוכן מהגדולים בארץ להפקת מספר פסטיבלים שיתקיימו במתחם בשנת 2025 לצד הפקת פסטיבלי בירה. עוד בתכנון: קבלת שבת בימי שישי בהשתתפות אמנים מובילים לטובת אורחי המלונות בים המלח.

מאחורי המתחם, שבנייתו החלה ב-2020 אך התעכבה בעקבות הקורונה והמלחמה, עומדים היזם ובעלי הקרקע מוטי גרין, בעלי 'ברקליס יזמות' וחברת 'השטיח המעופף'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully