וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים את מותג הקופסאות Tupperware? עכשיו הוא מגיע לריטייל

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 16:25

מותג הכלים הרב-פעמיים טאפרוור נכנס לראשונה לחנויות הריטייל, ויימכר בסניפי רשת המשביר. חנויות המשביר יהיו חנויות הריטייל הראשונות בישראל בהן ניתן יהיה להשיג את מוצרי טאפרוור לצד אתר האונליין של המשביר ובאתר הרשמי של טאפרוור

המותג טפארוור מגיע למשביר. טפארוור,
המותג טפארוור מגיע, למשביר/טפארוור

מותג טאפרוור נוסד בארה"ב בשנת 1946 והגיע מאז כמעט לכל בית בשל האיכויות המצוינות של המוצרים ועמידותם לאורך שנים רבות, ובשל שיטת השיווק הייחודית שלו - עקרות בית שהפכו לנציגות מכירה אשר שיווקו את מוצרי טאפרוור מדלת לדלת בחוגי בית אינטימיים.

בשנת 2020 החלה חברת אקומיקס, היבואן החדש של טאפרוור בישראל, למכור את מוצרי המותג לראשונה באונליין, וכך נמכרו כאן מוצרי המותג עד כה. כעת, הצרכנים יוכלו להשיג את המוצרים האהובים של טאפרוור בפעם הראשונה גם בחנויות המשביר הנמצאות בפריסה ארצית רחבה, בחנות האונליין המשביר 365 ובאתר טאפרוור.

טאפרוור מביא את בשורת הכלים הרב-פעמיים וידוע באיכות הגבוהה של מוצריו. המותג מציע כלי אחסון למזון, כלי מטבח, כלים לחימום במיקרוגל ובתנור, כלי הגשה ואירוח, כלים לפיקניק ולטיולים, גאדג'טים ועוד. למותג ליין מוצרים אקולוגיים המיוצרים מפלסטיק חד-פעמי ממוחזר ושומרים על המשאבים הטבעיים בעולם, וכל מוצריו ידועים באיכותם ועמידותם לאורך שנים רבות.

משביר - טאפרוור סט ידידותי למקפיא 5 גדלים. טאפרוור,
טאפרוור סט ידידותי למקפיא 5 גדלים, משביר/טאפרוור

בין המוצרים של טאפרוור שיימכרו בחנויות המשביר, ניתן למצוא גם פריטים מהליין החדש של טאפרוור שיימכרו רק בסניפי המשביר, בהם:

שלישיית קערות קלאסיות מבית Tupperware: קערות מודולריות שניתן לערום אחת מעל השנייה וליצור מקרר נקי ומאורגן. המכסה האטום עמיד בפני דליפות, שומר את הטריות והטעם של המזון ומגן על המרקם שלו. בנוסף, הקערות שקופות כך שניתן לזהות בקלות את תכולתן. גדלי הקערות אידיאליים גם ליציאה מהבית עם ארוחה קלה, סלט, פירות או חטיף, וייכנסו בקלות לכל תיק. כשהקערות אינן בשימוש, ניתן לאחסנן אחת בתוך השנייה ולחסוך בשטח האחסון. המחיר: 170 שקל לפני הנחות.

שלישיית קערות הפלא של טאפרוור: סט הכולל 3 קערות רב-שימושיות עם מכסה אטום ועמיד בפני נזילות. הקערות מושלמות להכנה, הגשה ואחסון מזון במקרר, ואפילו לנשיאת מזון מחוץ לבית. הלשונית הגדולה הופכת את פתיחת הקערה לפעולה פשוטה - אפילו עבור ידיים קטנטנות. המרקם של הדופן הפנימית של הקערות עמיד בפני שריטות שעלולות להיווצר בעת ערבוב או הקצפה, והגימור החיצוני החלק הופך אותן לקלות לניקוי. כאשר אינן בשימוש, ניתן לאחסנן אחת בתוך השנייה לניצול מיטבי של שטח האחסון. המחיר: 280 שקל לפני הנחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
משביר - שלישיית קערות הפלא של טאפרוור (צילום ). טאפרוור,
שלישיית קערות הפלא של טאפרוור, משביר/טאפרוור

סיגל כספי, מנהלת תחום הבית ברשת המשביר: "אנו מברכים על הכניסה של טאפרוור לחנויות המשביר ועל ההזדמנות להעשיר את מגוון המוצרים הרחב שלנו במוצרים של מותג בינלאומי הידוע זה שנים רבות באיכות הגבוהה והבלתי מתפשרת של מוצריו. מוצרי טאפרוור יהיו זמינים מעתה ללקוחות המשביר במבחר מסניפי הרשת ובאתר המשביר".

"אנחנו מתרגשים ומודים למשביר על שיתוף הפעולה. רשת המשביר היא בית למותגים איכותיים מהארץ ומחו"ל ולכן היא הבית הנכון גם למוצרי טאפרוור בחנויות הריטייל בישראל. אנו בטאפרוור גאים להציג את הדור החדש של כלי בית בעלי ערכים של איכות, אקולוגיה, חיסכון וחדשנות", מוסיפה רולא עוייד קופטי, מנכ"לית טאפרוור ישראל.

טווח מחירים למוצרי המותג: 75-340 שקל לפני הנחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully