וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאי לימון, טוויסטר ומסטיק ענבים: הגלידות החדשות של קיץ 2024

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 15:14

הקיץ התחיל ומוצרים חדשים מצטרפים למקפיאי הגלידות. בדקנו על המגמות, החידושים והטעמים שיהפכו את הקיץ למרענן וטעים יותר

אילוסטרציה. ShutterStock
העונג (הקר) הבא: הגלידות החדשות שהושקו לקיץ 2024/ShutterStock

ידעתם שלוקח 9 חודשים לפתח גלידה חדשה? ממש כמו לידה... דיאנה שטרן, מנהלת הפיתוח של "גלידת שטראוס" מספרת על תהליך הפיתוח של גלידה בישראל: "פיתוח של גלידה נמשך כמו הריון ולידה. לאחר מחקר מעמיק של מגמות וצרכים בארץ ובעולם, מגיעים צוותי השיווק והפיתוח בתחילת התהליך, עם סט של רעיונות שעולה לסיעור מוחות במהלכו גם נבדקים שילובי טעמים ופורמטים שיקלעו לקהל המקומי. ייתכן מצב שטעמים מסוימים יצליחו באירופה אך בישראל העדפות יהיו שונות. הבדיקה נעשית גם מול הצרכנים ומשכך, דרושים סבלנות רבה וראש פתוח לחידושים ושינויים".

אחרי שלב הרעיון והמחקר, מספרת שטרן על השלב שבו מוצגים המוצרים הנבדקים ומונחים אבות־טיפוס על שולחן הטעימות, "זו ממש רכבת הרים של חומרים ומרקמים. זה השלב הכי מהנה אגב שבו טועמים יחד, מקבלים תגובות ומתקנים עד שמגיעים למוצר המדויק לנו".

מה הטעמים המועדפים על הקהל בישראל ומהן המגמות העדכניות? "מבחינת הטעמים, וניל הוא עדיין הטעם המועדף על הצרכן הישראלי, שאוהב גם שוקולד לבן וקרמל וגם את הטעמים הפירותיים. הצרכן הישראלי, כמו גם הצרכנים בחו"ל, אוהב להתנסות בהכל. ישנה בשנים האחרונות מגמה של בריאות ותחליפי חלב ויותר טעמים פירותיים משולבים בתוך גלידה קרמית. וכמובן, הצרכן אוהב את הדבר האמיתי, שוקולד אמיתי, כמו השוקולד המעולה של מגנום והרבה תוספות"

שטרן מוסיפה: "תמיד יש עוד מה להמציא. הפתיחות של הצרכן לנסות ולגוון היא זו שמאפשרת להציע דברים חדשים, גם כאלו שלא נראים מתחברים בהתחלה, אבל בסוף, במבחן התוצאה, יוצאים מדהימים. אישית אני אוהבת שילוב קרמי ומרענן אני רוצה גם להגיע לשילוב מעניינים ומתוחכמים, לדוגמא של פירות וירקות, אולי זה עוד יקרה".

גם לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה משתפת על התהליכים שקדמו ליציאת המוצרים החדשים לשוק: "ההשקות החדשות הן תוצר של עבודה קשה שעשינו, החל מזיהוי טרנדים, ושיח גולשים ברשתות החברתיות, פיתוח טעמים חדשים וחדשנויות מוצריות. המטרה היא להפתיע את הצרכנים, לרגש אותם ולהעניק להם מעט נחמה בימים טרופים אלו".

ריינר מסכמת באופטימיות מסקרנת: "מצפה לנו עונת גלידות מעניינת ומוצר נוסף שיושק במהלך הקיץ ושווה מאוד לחכות לו".

דברים טובים מגיעים בשלשות

לאור הצלחת סדרת שלגוני הפיס פופ בארץ ובעולם, והביקוש הגובר לפורמט הצריכה הביתית, בן & ג'ריס ישראל משיקים מאגדות חדשות עם 3 יחידות שלגונים עשויים משמנת משובחת בשני טעמי פרימיום: בצק עוגיות: ליבת בצק עוגיות בגלידת שמנת משובחת עם וניל ושוקולד צ'יפס בציפוי בטעם שוקולד.

הטעם השני הוא סולטד קרמל בראוני. עם ליבת בראוני בגלידת שמנת משובחת עם וניל ושוקולד צ'יפס בציפוי קרמל מלוח. המחיר המומלץ לצרכן: 25 שקל.

מאגדת רוחב פיס פופ. יח"צ,
מאגדת רוחב פיס פופ/יח"צ

לימון באקסטרים

גלידות נסטלה מחזקת את המותג EXTREME (אקסטרים) עם מהדורת מיוחדת בהשראת הקינוח פאי לימון, שהפך לטרנד בשנים האחרונות ומשיקה את אקסטרים פאי לימון ושוקולד לבן שפותח עם יוצרת התוכן, מאיה ורטהיימר.

הטילון החדש הוא גלידה בטעם פאי לימון, עם מטבע שוקולד לבן מפנק בטופ עם שבבי עוגיות חמאה וליבת סירופ לימון. טווח מחירים ליחידה: 6.70-14 שקל.

אקסטרים פאי לימון. גלידות נסטלה,
גלידות נסטלה מחזקת את המותג EXTREME בטעם פאי לימון/גלידות נסטלה

קונוס של פירות

לאחר שהושק לראשונה בהצלחה בשנה שעברה, לה פרוטה סקוויז, פותח את העונה עם טעם חדש: לה פרוטה סקוויז תפוח אגס. לה פרוטה סקוויז הוא מוצר קונוס חדשני תחת סדרת לה פרוטה בקטגוריית ה- Wellness אשר מרחיב את קהל היעד של לה פרוטה גם לילדים.

הקונוס מאפשר אחיזה נוחה וחוויית צריכה מהנה. לה פרוטה סקוויז החדש בטעם פירות מרעננים, תפוח ואגס, עם 50% פרי ו-64 קלוריות בלבד ליחידה. טווח מחירים ליחידה: 3.30-10.00 שקל.

שלגון לה פרוטה. גלידות נסטלה,
לה פרוטה סקוויז, פותח את העונה עם טעם חדש: תפוח אגס/גלידות נסטלה

באריזה למשפחה

בקטגוריית המאגדות לבית משיקה גלידות נסטלה 3 מאגדות חדשות: מאגדת מיני קראנץ' פקאן ומייפל עם גלידה בטעם פקאן, ריפל מייפל וציפוי שוקולד חלב עם פצפוצי אורז ושברי פקאן מסוכר.

השנייה היא מאגדת אקסטרים בייגלה של טילונים עם גלידה בטעמי בייגלה ושוקולד לבן עם ממרח בייגלה.

השלישית היא מאגדת מיני קראנץ' עם גלידה בטעם החלב של הקורנפלקס בציפוי שוקולד לבן, פצפוצי אורז ושבבי קרונפלקס. טווח מחירים למאגדת: 20-40 שקל.

מאגדת קראנץ' פקאן ומייפל. גלידות נסטלה,
מאגדת קראנץ' פקאן ומייפל/גלידות נסטלה

\הכנפיים של הקרמבו

גלידות נסטלה מציגה מהדורה מוגבלת שנוצרה בשיתוף פעולה ייחדי עם תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים.

השלגון בטעם מסטיק ענבים, בצבעי כחול-לבן, שאת האריזה עיצבו ביחד עם פעילי התנועה כשמטרת ההשקה היא להנגיש ולחשוף את הציבור הרחב לפעילות המבורכת שעושה כנפיים של קרמבו ולקרוא לצעירים להירשם לפעילות העמותה.

חלק מההכנסות של השלגון יתרמו על ידי גלידות נסטלה לפעילות השוטפת של התנועה. טווח מחירים ליחידה: 4.40-11 שקל

שלגון כנפיים של קרמבו. גלידות נסטלה,
שלגון כנפיים של קרמבו/גלידות נסטלה

תחושה של אופוריה

מותג הפרימיום MAGNUM (מגנום) של גלידות שטראוס מפתיע עם חדשנות כפולה בהשקה בינלאומית: הראשון הוא מגנום דאבל אופוריה - לימון ופטל עם 4 שכבות מרוממות לתחושה של אופוריה: גלידת לימון עשירה המקיפה ליבת סורבה פטל מרענן, בציפוי קרם פירות יער ושוקולד לבן בטופ, משולב בסוכריות קופצות ופירורי סוכר בטעם פטל.

השני הוא מגנום דאבל צ'יל - אוכמניות עם 4 שכבות של תענוג ורוגע: ליבת סורבה אוכמניות טעימה וייחודית שוכנת בלב גלידה בטעם וניל, מצופה בקרם קקאו וטבולה במעטפת שוקולדית ושברי עוגיות. טווח מחירים ליחידת מגנום: 8-11 שקל.

מגנום אופוריה וציל. יח"צ,
מגנום אופוריה וציל/יח"צ

טוויסט בעלילה

גלידת שטראוס משיקה את המותג העולמי TWISTER (טוויסטר) בישראל לאחר שהפך לאחד ממותגי הגלידות המפורסמים בעולם הודות לקונספט המיוחד שמציע חווית אכילה המשלבת בין טעמים מגוונים ומתפרצים, צבעוניות פירותית ומשחקיות כיפית שנובעת מפורמט השלגון על מקל בצורת ספירלה, עם ליבה בטעמים משולבים מפתיעים.

בישראל ישווקו שלושה טעמים: ISLAND בטעם לימון ליים, ליבה של תות ושרבט אננס (פרווה), יגיע גם בפורמט מאגדת המכילה 8 יח' מוקטנות באריזה. FOREST בטעם פירות יער, ליבת לימון ווניל (חלבי) ו- OCEAN בטעמי בננה, תותי פרוטי, ליבן דודבדבן ווניל (חלבי). טווח מחירים ליחידת טוויסטר: 5-7 שקל, טווח מחירים למאגדת טוויסטר: 17-21 שקל.

טוויסטר של  שטראוס. יח"צ,
טוויסטר של שטראוס/יח"צ

לא לטבעונים בלבד

כ-35% מהאוכלוסייה בישראל צורכים תחליפי חלב. הנתונים מצביעים על שיעור הולך וגובר של "מפחיתנים", שאינם טבעוניים בהגדרה, אך נוהגים לשלב בשגרת החיים שלהם תחליפי חלב מסוגים שונים.

סדרת הגלידות LELO נושאת את תו VEGAN FRIENDLY ולאחרונה היא השיקה גלידה מפנקת בטעם רום ושוקולד, שילוב משובח בין רום קרמי, שוקולד עשיר ושברי שקדים. המותג LELO מציג חדשנות לעולם תחליפי החלב. טווח מחירים ל-520 גרם: 19-35 שקל.

גלידות lelo. סטודיו 0304,
גלידות lelo/סטודיו 0304

מרענן וראוי

בשורה מרעננת נוספת מבית שטראוס של המותג SOLERO (סולרו) היא שלגון שרבט בטעם וניל ואננס שמשלב את הקרמיות של הווניל עם הפירותיות של האננס: שרבט בטעם וניל עם ריפל וציפוי המכילים אננס ותוסיפו לזה את העובדה שהוא יעלה את מדד צריכת הקלוריות שלכם ב-88 קלוריות בלבד ליחידה וקיבלתם פינוק מרענן וראוי.

סולרו וניל אננס מצטרף למשפחת המותג הכוללת גם את סולרו וניל ותות שדה וסולרו וניל ופירות טרופיים. מוצע למכירה כשלגון בודד ובמאגדת מיני של 5 יחידות. טווח מחירים לשלגון בודד: 4-14 שקל. טווח מחירים למאגדת עם 5 יחידות: 16-33 שקל.

סולרו וניל אננס. סטודיו -0304,
סולרו וניל אננס/סטודיו -0304

ALL GOOD:

המותג Goodiz, גם הוא מבית שטראוס, משיק לראשונה את הדבר הבא, מאגדת Goodiz פרי המכילה שרבט בטעם תות ושרבט בטעם אפרסק המכילים 20% פרי ומאגדת המכילה שרבט בטעם פירות טרופיים ושרבט בטעם אננס ליים המכילה 20% רכיבי פרי.

השרבטים החדשים מגיעים במרקם עשיר בזכות הפרי, ללא תוספת סוכר, מאושרים תו אי"ל (האגודה הישראלית לסוכרת), מופחתי קלוריות ולראשונה בסדרת המאגדות של Goodiz גם פרווה. טווח מחירים למאגדת גודיז: 28-35 שקל.

מאגדות גודיז לייט פרי. יח"צ,
מאגדות גודיז לייט פרי/יח"צ

פלדמן מרחיבה את סדרת ה-Wellness "גלידל" ומשיקה את גלידל 99 קלוריות בשלושה טעמים: וניל בציפוי שוקולד בלונד, וניל בציפוי שוקולד לבן בטעם פיסטוק ווניל בציפוי שוקולד מריר. השלגונים החדשים מצטרפים לטילון גלידל שיצא בשנה שעברה גם הוא עם 99 קלוריות בלבד.

החברה מזהה ביקוש רב של מוצרים עם מספר קלוריות נמוך, אך יחד עם זאת בטעמי שחיתות ופינוק אשר יכולים לשדרג סוף כל ארוחה. פלדמן, ממובילות קטגוריית מוצרי הדיאט בתחום הגלידות בישראל, מציגה חדשנות מוצרית ומציעה מגוון רחב של מוצרים עם מספר קלוריות מצומצם ומבלי לוותר על חווית הטעם הטובה של הגלידה.

הסדרה כוללת:
שלגון גלידל בטעם וניל עם שוקולד בלונד—גלידה חלבית בטעם וניל עם שוקולד לבן מקורמל.

שלגון גלידל וניל עם שוקולד לבן בטעם פיסטוק- גלידה חלבית בטעם וניל עם שוקולד לבן בטעם פיסטוק.

שלגון גלידל בטעם וניל עם שוקולד מריר- גלידה חלבית בטעם וניל עם שוקולד מריר.

טילון גלידל בטעם שוקולד - גלידה חלבית מופחתת קלוריות בטעם שוקולד, בתוספת גביע וופל, ללא תוספת סוכר.

מחיר מוצרי הסדרה כפי שעולה באתרים: מאגדת 5 יחידות שלגוני גלידל 25-30 שקל | מאגדת 5 יחידות טילון גלידל 30-37 שקל. להשיג בחנויות פלדמן, במגוון רחב של חנויות השוק הפרטי מינימרקטים, מכולות וקיוסקים וברשתות השיווק המובחרות ברחבי הארץ.

גלידל 99 שוקולד בלונד. סטודיו גלידות פלדמן,
גלידל 99 שוקולד בלונד של גלידות פלדמן/סטודיו גלידות פלדמן

הרשת מחדשת

רשת הגלידריות GOLDA (גולדה) משיקה שני טעמים חדשים ומפנקים לקיץ: גלידת שמנת קרם ברולה פיסטוק וגלידת שמנת עוגת גבינה פירות יער עם קרמבל חמאה.

המחירים: כדור בסיס - 20 שקל, חצי קילו גלידה: 66 שקל, קילו גלידה: 110 שקל. להשיג בכל סניפי גולדה בפריסה ארצית, באפליקציית גולדה ובאתרי המשלוחים.

11. קרם ברולה קראמבל פיסטוק גולדה. my social,
קרם ברולה קראמבל פיסטוק גולדה/my social

עשה זאת בעצמך

מקס סטוק נערכו עם קולקציית קיץ לוהטת לעונה החמה ובין הפריטים מצאנו תבנית להכנת 6 ארטיקים שתאפשר לכם להתפנק ולהצטנן עם ארטיקים שתכינו בבית לטעמכם האישי.

בנוסף, היא תשמש אתכם לזמן איכות עם הילדים בפעילות קייצית ויצירתית משותפת של הכנת ארטיקים כמו שהם אוהבים. המחיר: 5.90 שקל ליחידה. להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

תבנית להכנת 6 ארטיקים. מחיר- 5.90 שקל. מקס סטוק,
תבנית להכנת 6 ארטיקים. מחיר- 5.90 שקל/מקס סטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully